Mure: Mootor hakkab puterdama
Mure: Mootor hakkab puterdama
selline mure siis, et kui tõmbab turbo rõhu üles hakkab mootor puterdama, samasugune puterdus nagu lased pöörded piirajasse. tekkis see peale mootori plokitihendi vahetust.
autoks on Toyota Celica Turbo 4wd 90 aasta.
kas keegi oskaks ehk natuke nõu ja jõuga aidata milles võiks probleem olla? ei oska ise nagu otsidagi kusagilt otsast milles võiks asi olla.
ette tänades: Kristjan
autoks on Toyota Celica Turbo 4wd 90 aasta.
kas keegi oskaks ehk natuke nõu ja jõuga aidata milles võiks probleem olla? ei oska ise nagu otsidagi kusagilt otsast milles võiks asi olla.
ette tänades: Kristjan
ei ole rõhku kontrollinud kusagil mõne aparaadiga või mõnel muul viisil aga mul on see boost gauge peal muidu mis peaks ju idee poolest näitama suht-koht täpselt rõhku.zoom1 kirjutas:kas turbo rõhku oled kontrollinud - ega fuel cutiga tegu pole?
fuel-cut defender on eemaldatud.
enne plokikaane tihendi vahetust töötas mootor ja kõik muu korrapäraselt, peale tihendi vahetust kui sai mootor lahti võetud selle tarbeks hakkas see jama pihta. sai ka veel termostaat ja hammasrihm vahetatud.
boost tõstetud 1.0bar
esimene asi: vaata üle, et kuskilt lõdvikute-torude vahel leket pole.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kas boosti tõstsid peale rem 1bar peale - vb siis on see fuel cut ikkagi olemas.
Proovi boosti langetada ja vaata mis siis teeb.
Kas oled täiesti kindel et hammasrihm õieti peale sai. Kas süüde sai paika, vb läks nüüd liiga varajaseks, siis võib pöördesse minnes detoneerima hakata
mõõda kütusesegu ära
Igastahes varjante on palju.
Mul ka sx hakkas paukuma kui 1,1bar peale keerasin, ja fuel cut on eemaldatud - prob selles et kütusesegu hakkas lahjaks jääma ja muidugi aitas veel kaasa 95 bena
Proovi boosti langetada ja vaata mis siis teeb.
Kas oled täiesti kindel et hammasrihm õieti peale sai. Kas süüde sai paika, vb läks nüüd liiga varajaseks, siis võib pöördesse minnes detoneerima hakata
mõõda kütusesegu ära
Igastahes varjante on palju.
Mul ka sx hakkas paukuma kui 1,1bar peale keerasin, ja fuel cut on eemaldatud - prob selles et kütusesegu hakkas lahjaks jääma ja muidugi aitas veel kaasa 95 bena

CA18DET best et 11.1s 205kmh
üritan lõdvikud ja asjad üle vaadata mõne päeva jooksul, kui saan töökotta.zoom1 kirjutas:kas boosti tõstsid peale rem 1bar peale - vb siis on see fuel cut ikkagi olemas.
Proovi boosti langetada ja vaata mis siis teeb.
Kas oled täiesti kindel et hammasrihm õieti peale sai. Kas süüde sai paika, vb läks nüüd liiga varajaseks, siis võib pöördesse minnes detoneerima hakata
mõõda kütusesegu ära
Igastahes varjante on palju.
Mul ka sx hakkas paukuma kui 1,1bar peale keerasin, ja fuel cut on eemaldatud - prob selles et kütusesegu hakkas lahjaks jääma ja muidugi aitas veel kaasa 95 bena
boost oli juba enne 1,0 ise pole tõstnud. ma ise hammasrihma ei vahetanud ja süüde sai nagu paika pandud kuid vaatan selle ka veel üle. kütusesegu siin haapsalus ei saa mõõta, niipaljudest kohtadest kus olen uurinud siiamaani. sai enne kui remonti läks sõidetud nii 95 kui ka 98 kütusega ja mingeid probleeme polnud selliseid aga peale remonti hakkas jama pihta, sellepärast uuringi, et mis valesti võis minna kokkupanemisel näiteks.
see ka, et elan ise haapsalus ja töö ning muud asjad võtavad suure osa ajast ning kuna see täisdiagnostika ka päris hea raha maksab + veel bena sõidu jaoks jne. üritan enne kõik muud varjandid läbi proovida, enne kui keskusse reisi ette võtan.
endale pole veel jõudnud seda kütusesegu kella muretseda kahjuks, muidu vb oleks jällegi targem.
igatahes ootan veel varjante mis võiks valesti olla ning üritan siis kiiremas korras töökotta saada ning neid õpetusi ka täpsemalt uurima hakata oma auto kallal.
tänud: Kristjan
turbomootori puhul, eriti Eestis ja veel kui rõhku tõstetud, on puhas lollus sõita 95 benaga. Eesti 98 on natuke parem, kui nt Rootsis müüdav 95
Isegi mu naise '83 924 peab tehase poolt juba 98ga sõitma (surveaste 9.3:1)

Isegi mu naise '83 924 peab tehase poolt juba 98ga sõitma (surveaste 9.3:1)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kui tester olemas siis saad sellega ka lambda pealt kütusesegu ära mõõta.
Kas see jõnksutamine on pidev kiirendades või ainult vahel teeb, ja mis pööretest alates umbes. Kas jõud kaob märgatavalt kui hakkab paukuma ja kui tihedalt paugub umbes, kas nagu automaadist lastav valang või hõredamalt?
Kas see jõnksutamine on pidev kiirendades või ainult vahel teeb, ja mis pööretest alates umbes. Kas jõud kaob märgatavalt kui hakkab paukuma ja kui tihedalt paugub umbes, kas nagu automaadist lastav valang või hõredamalt?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
hmm? ei oska öelda kust võin mõnda sellist testrit leida siitkandist. ise ka suht võhik turbomootorite alal alles, nii et võin paljude asjadega pange panna, ei tasu pahandada selle koha pealtzoom1 kirjutas:kui tester olemas siis saad sellega ka lambda pealt kütusesegu ära mõõta.
Kas see jõnksutamine on pidev kiirendades või ainult vahel teeb, ja mis pööretest alates umbes. Kas jõud kaob märgatavalt kui hakkab paukuma ja kui tihedalt paugub umbes, kas nagu automaadist lastav valang või hõredamalt?

tühikäigul lastes pöördesse ei ole midagi, kui vedu taga siis tõmbab ja just 3-ndast käigust ülespoole läheb nagu asi hullemaks ning vahel ei puterda üldse aga see väga harva, mingi 80-90% juhtudest hakkab pudistama. pöördeid umbes 2,5 ja üle selle, mingi 0,2-0,4bar rõhu juures, suht nagu kohe hakkab kui jõuab turbo taha võtta. see ka veel, et ei hakka paukuma, vait puterdab vaikselt ja pehmelt ning tihedalt, nagu valangust kui kaasi peal hoiad edasi. kui puterdama hakkab siis jääb jõud ka kinni nagu sinna kohapeale mis ta hetkel on, selline tunne, nagu jookseks piirajasse.
pole veel töökotta autoga jõudnud aga üritan see nädala lõpp või algus kohe ikkagi ennast garaasi orkunnida kus saab nokitseda asja kallal.
lisaks segule soovitaks ka kütuserõhu ära mõõta, kui näidikut pole, ja seda oleks parem teha sõidu ajal. Kui putrama hakkab, siis vaadata, kas sel ajal rõhk on normis või mitte. Võib vabalt ka bensiinipumba viimaseid tõmbeid tähendada. Samade sümptomitega läks mu oma kärulgi bensiinipump parematele jahimaadele: rahulikult sõites polnud midagi, vajutades aga tõmbas hinge kinni.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
bensufilter sai pea kohe vahetatud kui see jamps pihta hakkasragz kirjutas:see viimane post viitas küll rohkem umbes bensufiltri poole äkki ? lihtne ja odav järgi proovida kah ja kui pole asi bensufiltris siis vähemalt üks asi mille pärast lähitulevikus muret tundma ei pea...

bensupumpa pole ka veel uurinud tegelt ning asjalood sellised, et pole veel ikka tõstukile saand kuna öösel tuli mingi kõhugripp peale mis niitis mind terveks ööks-päevaks voodisse.
tänud nõuannate eest veelkord

Sama probleem ka minul aga vist leidsin vea ülesse. Nimelt wastegate klapi puks on nii kulunud, et klap ei sulge korralikult kanalit ära ja bensiini saab nii paljupeale ja ei tekki õiget turbo rõhku nagu vaja oleks. Ning siis hakkabki puterdama. Seda saad siis kõike paremini aru kui klapilt lased pinge maha. Wastegate klapi pukisil ei tohi olla mingit sellist lõtku. Lasen selle puksi ühel targal tegelasel korda teha.
Loodan, et on abi.
Loodan, et on abi.