K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

inc13 kirjutas:Mul oleks abi tarvis sobivate turbote leidmiseks ford v6 mootorile

mootor ise :
töömaht 2936 ,24 klappi
bore 93 mm
stroke 72mm
cr 9,7:1
max rpm 7250
soov teha twin turbo setup
2x K16.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Raino
Postitusi: 44
Liitunud: 26.12.2004 4:06
Asukoht: Laulasmaa

Postitus Postitas Raino »

rohkem ei oska siis midagi keegi pakkuda?
Audi Allroad; Audi TT
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Segane...

Postitus Postitas veider »

:shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...
Mihkel kirjutas:No bemmi projekt läks ilma töö hinnata ~35k ja asi oli kasutusmugavusest väga kaugel.
~50k võid arvestada, kui tahad korraliku asja saada, nii et vaadata kannataks ja asi ka normaalselt töötaks.

Iseehitajad teevad muidugi odavamalt aga siiani ma pole näinud veel ühtegi odavat projekti,
mis NORMAALSELT (nii nagu peab) töötaks ja ka kapotialt viisakas välja näeks.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Raceboy kirjutas:
inc13 kirjutas:Mul oleks abi tarvis sobivate turbote leidmiseks ford v6 mootorile

mootor ise :
töömaht 2936 ,24 klappi
bore 93 mm
stroke 72mm
cr 9,7:1
max rpm 7250
soov teha twin turbo setup
2x K16.
Ei ole tarvidust ostad 2x k14 too läheb madalamalt pöördesse ja ühe saad juba T6nis'e käest koos ic'ga
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

madalamalt pöördesse aga 3L mootori puhul mis saab lõpus? turbodel ressurss otsas ja kõik :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Segane...

Postitus Postitas Mihkel »

veider kirjutas::shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...
No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Re: Segane...

Postitus Postitas Kuuno »

Mihkel kirjutas:
veider kirjutas::shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...
No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?
tahaks samuti näha kenat, vastupidavat projekti mis maksab 4k :)
no offence!
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: Segane...

Postitus Postitas Marko »

Kuuno kirjutas:
Mihkel kirjutas:
veider kirjutas::shock: :shock: :shock: Paras priiskaja oled ma vaatan, ma panin gsile turbo ja mul läks 4 päeva ja kusagil 4000 - 5000 eeku ja enamvähem vaadatav on kah...
No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?
tahaks samuti näha kenat, vastupidavat projekti mis maksab 4k :)
no offence!

mõhh...
räägi mis jõud masinal nüüd on? ja palju sellega paugutanud oled?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Re: Segane...

Postitus Postitas veider »

Marko kirjutas:
Kuuno kirjutas:
Mihkel kirjutas: No siis meil on erinevad arusaamad asjadest ilmselt.

Kirjutad äkki oma setupi siia üles ja mõned pildid kapotialusest?
tahaks samuti näha kenat, vastupidavat projekti mis maksab 4k :)
no offence!

mõhh...
räägi mis jõud masinal nüüd on? ja palju sellega paugutanud oled?
Jõudu ei tea aga 0.7 barise rõhuga pidamis probleemidega 400m@160 km/h ja arvan et segu pisut lahja kui keegi soovib näha siis laupäeval tulen raadile... http://www.zone.ee/veider/Gsi/DSC00128.JPG?2 Ja pealepanekuga oleks kiireminigi saand, aga kasutasime vennaga tehnikat 8 korda mõõda, 8 korda lõika ja 9 korda keevita!!! :roll:
No comment!
coupe
Postitusi: 2
Liitunud: 14.09.2006 20:51

Postitus Postitas coupe »

Bmw E36 328 142kw
Plaaniks on sisi kevadel selline auto seotada turbo projketiks...auto peaks jjäma samas igapäeva sõidu jaoks
Oskab keegi öelda mis võisk tulle ligikaudseks hinnaks nii,et hiljem kannataks ka rahulikult kapotti avada ja teistele näidata...ise väga suus meister ei ole aga aitaks igal võimalusel....
ja siis muidugi küsimus palju võiks lõpuks võimsust olla... nm ja kw.
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

Arvesta 30-50k.
coupe
Postitusi: 2
Liitunud: 14.09.2006 20:51

Postitus Postitas coupe »

turbobmw kirjutas:Arvesta 30-50k.
aga kw ja nm? mingi ligikaudnegi...et nt maksimum mis 50k eest võiks saada?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

30-50k on tegelikult igapäevaauto puhul vähe arvestatud, kuna just sõidumugavus võtab häälestamisel kõige suurema aja.
Ma arvan, et igapäevaselt ei taha sinna ämbriga ka kütet peale kallata.
Pealekõike peab asi töökindel olema, mis omakorda maksab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

M52B28 mootori puhul tuleks natuke uurida, kuidas kaanepoldid korralikult kinni tõmmata saaks. Mõnede BMW mehaanikute väitel on isegi stock mootorite puhul probleem, et kaanepoltide keermed ei ole piisavalt tugevad. Ehk siis tuleks mõelda kas saab kasutada midagi "timesert" sarnast - näiteks: puurida suuremad avad blokki ja panna nö teraspuksid, kus on keere sees kaanepoldi jaoks.
lisaks on need plokid nikasiliga, kui ära kulub, siis viskad minema või lased terashülsid panna.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas mitte tikkpolt pole õige asi selleks?
Vasta