M:Nissan 200 sx S13
M:Nissan 200 sx S13
1,8 turbo, dok. 124 kw, va. 1990, kehtiv kindlustus ja ÜV
2x el. aken, 2x el. peegel, esiustes Pioneer kõlarid, head unit JVC jne...
Modifikatsioonid:
*turbo KKK K26/8 (~350 hp)
*Horsham Developments ST2 chip
*orig. intercooler vahetatud customi made vastu
*Simon Racing BOV
*GSI õlijahutusradikas
*otseläbi roostevaba 2,5" summuti, lõpus Jap-Style tagapütt
*koonusfilter
*kergendatud hooratas
*lisanäidikud(AutoGauge turbo- ja õlirõhukell, A/F meter AutoGauge, bensiinirõhunäidik)
*bens. rõhu regulaator
*lisabensiinipump
*lisaks tehtud mootorile täielik kap. remont:
uued saaled
sidur
väntvõll lihvitud
uued kolvi-ja õlirõngad
jne
http://www.motorsport.ee/gal/auto/5/526 ... 69c2_4.jpg
http://www.apuracing.com/img/renn1pis.jpg
Pildimaterjali ja lisaninfot www.apuracing.com
Müün, kuna olen võtnud selle autoga kõik, mis võtta annab - Plasmet top speedil 2 koht @230 km/h, parim ET 13,0 @BHRA Finals!
Lisaifot 53 452 241 Rene
tammik464@hotmail.com
2x el. aken, 2x el. peegel, esiustes Pioneer kõlarid, head unit JVC jne...
Modifikatsioonid:
*turbo KKK K26/8 (~350 hp)
*Horsham Developments ST2 chip
*orig. intercooler vahetatud customi made vastu
*Simon Racing BOV
*GSI õlijahutusradikas
*otseläbi roostevaba 2,5" summuti, lõpus Jap-Style tagapütt
*koonusfilter
*kergendatud hooratas
*lisanäidikud(AutoGauge turbo- ja õlirõhukell, A/F meter AutoGauge, bensiinirõhunäidik)
*bens. rõhu regulaator
*lisabensiinipump
*lisaks tehtud mootorile täielik kap. remont:
uued saaled
sidur
väntvõll lihvitud
uued kolvi-ja õlirõngad
jne
http://www.motorsport.ee/gal/auto/5/526 ... 69c2_4.jpg
http://www.apuracing.com/img/renn1pis.jpg
Pildimaterjali ja lisaninfot www.apuracing.com
Müün, kuna olen võtnud selle autoga kõik, mis võtta annab - Plasmet top speedil 2 koht @230 km/h, parim ET 13,0 @BHRA Finals!
Lisaifot 53 452 241 Rene
tammik464@hotmail.com
Viimati muutis Renn, 28.08.2006 9:09, muudetud 1 kord kokku.
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: M:Nissan 200 sx S13
mis kandis auto asub??Renn kirjutas:1,8 turbo, dok. 124 kw, va. 1990, kehtiv kindlustus ja ÜV
2x el. aken, 2x el. peegel, esiustes Pioneer kõlarid, head unit JVC jne...
Modifikatsioonid:
*turbo KKK K26/8 (~350 hp)
*Horsham Developments ST2 chip
*orig. intercooler vahetatud customi made vastu
*Simon Racing BOV
*GSI õlijahutusradikas
*otseläbi roostevaba 2,5" summuti, lõpus Jap-Style tagapütt
*koonusfilter
*kergendatud hooratas
*lisanäidikud(AutoGauge turbo- ja õlirõhukell, A/F meter AutoGauge, bensiinirõhunäidik)
*bens. rõhu regulaator
*lisabensiinipump
*lisaks tehtud mootorile täielik kap. remont:
uued saaled
sidur
väntvõll lihvitud
uued kolvi-ja õlirõngad
jne
http://www.motorsport.ee/gal/auto/5/526 ... 69c2_4.jpg
http://www.apuracing.com/img/renn1pis.jpg
Pildimaterjali ja lisaninfot www.apuracing.com
Müün, kuna olen võtnud selle autoga kõik, mis võtta annab - Plasmet top speedil 2 koht @230 km/h, parim ET 13,0 @BHRA Finals!
Lisaifot 53 452 241 Renè
tammik464@hotmail.com
ning mis oleks auto hinnaks??
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: 10.08.2005 10:51
suutsin selle hooaja jooksul tõestada, mida oligi vaja tõestada:
orig. pihustite ja MAF`iga sõita kiiremini, kui seda kunagi on tehtud
auto liigub 1,3 bar`ise ülerõhuga!
pidurid on lihtsalt üle kontrollitud, funktsioneerivad väga hästi - ÜV paberitelt on näha nii käsipiduri kui tavapidurite andmed!
orig. pihustite ja MAF`iga sõita kiiremini, kui seda kunagi on tehtud
auto liigub 1,3 bar`ise ülerõhuga!
pidurid on lihtsalt üle kontrollitud, funktsioneerivad väga hästi - ÜV paberitelt on näha nii käsipiduri kui tavapidurite andmed!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued