K: Segukell & Lambda

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

K: Segukell & Lambda

Postitus Postitas veider »

Ühesõnaga ühendasin segukella lambda külge alguses oli normaalne kõikus optimali alguse ja lõpu vahel, natuke imelik oli kuna põles 2 eredamat ja nenda ümber mõlemal pool 2 heledamat sain korra pedaali puudutada ja läks segaseks hakkas jooksma ühest äärest teise. Ja nii kui auto käivitan hakkab koheselt segast panema ja jääbki ühest äärest teise jooksma...
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

kas täisgaasil kiirendades ka "segast" peksab ;) ?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Segukell peabki, alates sellest hetkest kui labmda üles soojeneb, ühest servast teise dioode põletama - alles siis kui gaasipedaali põhja vajutad, näed ainult rohelisi tulukesi ideaalis põlemas.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

see on narrowband lamda eripära. Aju skannib nii segu ja sellepärast se tuluke jooksebki. Selline tegevus peaks toimuma aonult closed loopis ehk sisi kui segu koguaeg korrigeeritakse. põhjagaasiga peaks tuluka jääma paigale
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Edit: Viga leitud -> NB lamda... :-D
Viimati muutis veider, 25.11.2007 21:21, muudetud 2 korda kokku.
No comment!
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

Teema jätkuks kys lamda kohta. Kuidas lamda korrasolekut kontrollida? 1. võtsin pistiku ä, midagi ei muutunud(segukellla akkas viimane roheline diood põlema, muidu segukella diood liikus)). 2. Sai lamda info juhtmelt testriga volte mõõdetud( Voldid olid nagu segukell näitas(voldid muutusid koos segukellaga). Tglt on mure selles et seguykell näitab sooja moootriga et segu rikas( rohelise piirkonnas liigub , kellal) ja tyhikäigul mootor puterdab. Nyyd tahtsingi lamdat kontrollida. Kas sai õieti kontrollitud?
Vasta