K: Segukell & Lambda
K: Segukell & Lambda
Ühesõnaga ühendasin segukella lambda külge alguses oli normaalne kõikus optimali alguse ja lõpu vahel, natuke imelik oli kuna põles 2 eredamat ja nenda ümber mõlemal pool 2 heledamat sain korra pedaali puudutada ja läks segaseks hakkas jooksma ühest äärest teise. Ja nii kui auto käivitan hakkab koheselt segast panema ja jääbki ühest äärest teise jooksma...
kas täisgaasil kiirendades ka "segast" peksab
?

http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Teema jätkuks kys lamda kohta. Kuidas lamda korrasolekut kontrollida? 1. võtsin pistiku ä, midagi ei muutunud(segukellla akkas viimane roheline diood põlema, muidu segukella diood liikus)). 2. Sai lamda info juhtmelt testriga volte mõõdetud( Voldid olid nagu segukell näitas(voldid muutusid koos segukellaga). Tglt on mure selles et seguykell näitab sooja moootriga et segu rikas( rohelise piirkonnas liigub , kellal) ja tyhikäigul mootor puterdab. Nyyd tahtsingi lamdat kontrollida. Kas sai õieti kontrollitud?