
Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii
Vahepeal on siis autoga mõned ajad kirja saadud, sellise suht konservatiivse seadega
K-race 13.1 @ 178km/h
Airport Jam 12.44 ilma reaktsioonita, sealse ajavõtu süsteemiga.
Autosse sai vahepeal installitud woofer ja võim (Rockford + dls), mängib täitsa normaalselt, nüüd vaja veel esikõllidega midagi ette võtta.
NB! sõidud on tehtud ikka täislastis (woofer, tagavararatas jne.)
Tõsi mis mind eriti rõõmsaks teeb on teadmine miks eelmine aasta vaid 402 hj dynoti. Olen selles osas nüüd päris palju targemaks saanud ja vastavalt ka tegutsenud, loodame et järgmine kord kui pinki lähen on juba mida näidata!
Auto on saanud ka Walbro high pressure pumba, kuna mul baasrõhk on kütusel 4 bar-i.
Keskkonsooli on lisandunud uus näidukiteplokk mis kuvavad AFR-i, Boosti, EGT-d, plaanis on veel paigaldada õli temp. näiduk.
Ndlavahetusel sai mõned fotod tehtud:


Vahepeal on siis autoga mõned ajad kirja saadud, sellise suht konservatiivse seadega
K-race 13.1 @ 178km/h
Airport Jam 12.44 ilma reaktsioonita, sealse ajavõtu süsteemiga.
Autosse sai vahepeal installitud woofer ja võim (Rockford + dls), mängib täitsa normaalselt, nüüd vaja veel esikõllidega midagi ette võtta.
NB! sõidud on tehtud ikka täislastis (woofer, tagavararatas jne.)
Tõsi mis mind eriti rõõmsaks teeb on teadmine miks eelmine aasta vaid 402 hj dynoti. Olen selles osas nüüd päris palju targemaks saanud ja vastavalt ka tegutsenud, loodame et järgmine kord kui pinki lähen on juba mida näidata!
Auto on saanud ka Walbro high pressure pumba, kuna mul baasrõhk on kütusel 4 bar-i.
Keskkonsooli on lisandunud uus näidukiteplokk mis kuvavad AFR-i, Boosti, EGT-d, plaanis on veel paigaldada õli temp. näiduk.
Ndlavahetusel sai mõned fotod tehtud:


Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Loodame siis ilusaid numbreid sealtpoolt 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Käidud, seadistatud, kirutud - numbrite otsing jätkub 

http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Et ei tööta nii nagu eeldada võiks
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
ca. 300+hj tagarattast. Aga see oli ju enne viimaseid modifikatsioone nagu nukk ja uus benapump jne. Midagi on valesti ja eks siis selgub mis-kus ka ilmselt üsna pea.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Muideks, kui me seal aasta tagasi minu autot seadistasime siis oli see aparaat seal juba tegemisel (kõrval maja töökojas, seisis vormeli ees). Aga siis ta oli küll vaid ühe ribadeks kistud Priuse ja paari plekitüki kujul...xjan kirjutas:PS! Taustal paistab järjekordne vähemalt minujaoks totaalne WOW projekt, millega kallid lähinaabritest ülikoolipoisid saavad tegeleda: Custom raamil/kerel/sisul "taksomasin" Toyota Prius hybriidtehnikaga, mis nüüd Pariisi autonäituseks valmib - http://www.citycab.stadia.fi

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma ei olegi vahepeal midagi kirjutanud!
Autosse läks siis Webcam-i 274# grind nukk, uued tugevamad klapivedrud ja paar päeva tagasi ka regullitav rihmaratas.
Eile peale mõnigast tööd sai siis nukk 4 kraadi varasemaks keeratud. Persdyno ütleb et jõudu oleks nagu keskmistel pööreteljuurde tulnud..
Veel paar päeva tagasi sai muretsetud Hr.Lille käest tutikad Yokohama rinka slickid mõõtmetega 245/65/18. Ütleme nii et nendega peaks veidi parem pidamine olema kui tänavakummiga kui nad korralikult soojaks saab. Eile kummivahetusest tagasi sõites käis küll auto ka kolmanda käigua tühja aga eks siis Tartus paistab, kas oli õige otsus või mitte
Kuna ndlavahetusel oli mul sünnipäev siis head sõbrad kes ka siin foorumis kirjutavad kinkisid mulle uue OMP rooli koos vahetükiga, peaks mainima et autoga on kohe kuidagi lihtsam sõita (ilmselt tänu sellele et rooli diameeter on veidi suurem ja nakkub ta ka käe külge paremini!)
Veel autosse sai installitud korviste ja 4 punkti vööd. Mõned ettevalmistused veel täna ja siis Tartusse...
See ya there..
Autosse läks siis Webcam-i 274# grind nukk, uued tugevamad klapivedrud ja paar päeva tagasi ka regullitav rihmaratas.
Eile peale mõnigast tööd sai siis nukk 4 kraadi varasemaks keeratud. Persdyno ütleb et jõudu oleks nagu keskmistel pööreteljuurde tulnud..
Veel paar päeva tagasi sai muretsetud Hr.Lille käest tutikad Yokohama rinka slickid mõõtmetega 245/65/18. Ütleme nii et nendega peaks veidi parem pidamine olema kui tänavakummiga kui nad korralikult soojaks saab. Eile kummivahetusest tagasi sõites käis küll auto ka kolmanda käigua tühja aga eks siis Tartus paistab, kas oli õige otsus või mitte
Kuna ndlavahetusel oli mul sünnipäev siis head sõbrad kes ka siin foorumis kirjutavad kinkisid mulle uue OMP rooli koos vahetükiga, peaks mainima et autoga on kohe kuidagi lihtsam sõita (ilmselt tänu sellele et rooli diameeter on veidi suurem ja nakkub ta ka käe külge paremini!)
Veel autosse sai installitud korviste ja 4 punkti vööd. Mõned ettevalmistused veel täna ja siis Tartusse...
See ya there..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nonii..
Pole väga pikka aega midagi kirjutanud..kuna osa ilmselt teab siis tuli autol keps õue sõites viimasele tartu nightrace üritusele! Põhjus miks nii juhtus on teada ja tegu ei olnud liiga võimsa mootori, liiga nõrga kepsu või sita seade süü.... Kogu see jama tegelt pani mind kogu projekti osas kahtlema.. kas üldse jätkan... kui vajalikuks pean kunagi..siis kirjutan ehk ka avalikult mis juhtus.. aga see selleks... mis sitasti see uuesti

Kuna selles paugust toibumine võttis oma aja siis olen viimased paar kuud plaani pidanud et mida teha kas osta uus alumine ots ja minna sama tehnikaga edasi ehk siis jätta 2.5 liitriseks.. aga süda ikka ei ihka enam sama setupit tagasi.....kahjuks.
Seega uued plaanid toovad kapoti alla..
Rohkem kubatuuri (loe 3.0)
Rohkem klappe (loe tervelt 16)
Muutuva asendiga sisselaske nukkvõlli (loe variocam)
Uue ja suurema fööni (midagi GT35 sarnast)
Uue H-profiil kepsu (kannatavad 200 hj per silinder)
Selle tarvis sai tükk aega otsitud doonormootorit..mis viimasel hetkel ikkagi sai leitud....tõsi.....mootor on väikese defektiga...nimelt on mootori küljes ka terve auto :D mis on läbisõitnud uskumatud 52 tuhat kilomeetrit ja sedagi automaatkasti valvsa hoole all - järeldus - väga korras ja just sissesõitnud mootor.. (porsche mootorid sõidavad ilma remondita ligi 500 tuhat km)



Kavatsen auto küljest ka muud huvitavat adapteerida nagu küljesoilad, ukselingid, armatuur jne...ülejäänud kola läheb müügiks!
Seega.. tulemas on veel
Cometicu kaanetihend
ARP kaanepoldid
Custom H-profiil keps (ca 200 hj per silinder)
Täielikult tasakaalustatud alumine ots
Custom sisselaske kolle trompetite ja diffuseriga
Kes ei tea siis 968 mootor on täielikult sepistatud juba originaalis. keps, vänt. kolvid. Lisaks on sellel mootoril juba originaalis kolbide all õlipihustid. Kepsu vahetan ära turva ja surveastme kaalutlustel..(originaalis on kone vabalthingav)
Kaanest...oi jah... selle kaane sisselaskepordid on juba originaalis pea 50mm läbimõõduga (8 klapilise kaan vaid 41mm). Väikeste järeleaitamistega voolab see massiivsed 440cfm-i millest võite omad järeldused teha.
Nukkvõllid õigemini siis sisselaske nukk on muutuva asendiga. Porsche süsteem töötab orignaalis nii et autot käivitades tõmmatakse sisselaske nukk 15 kraadi tagasi et oleks madalalt minekut. ca 5000 rpm-i juures keeratakse nukk 0 asendisse tagasi et ei oleks liialt overlapi ja et ka ülevalt oleks jõudu.. Mina kavatsen tatechiga seda asja juhtida nii et nukk keeratakse tagasi siis rõhk üleval sest siis auto liigub enivei boosti mõjul.. seega peaks olema ilus lame väändegraafik mis tänavaautole peaks hästi istuma..
Seega püssi põõsasse ma ei visanud..pigem tõotab järgmised paar kuud tulla vägagi sisutihed. Maailmas on selliseid 3.0 16 valve turbomootorid mis töötaks variocam-iga vaid käputäis..Kõik on väga hästi allunud turbotamisele
Mõned näited
http://65.61.16.109/forum/topic.asp?TOP ... hichpage=4
Vaadake väändegraafikuid...:D
Austraalias elava Zoran-i autost on mõned päris vinged videod...soovitan..
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1327/article.html
http://www.rescueforce.com.au/images/expose-car.avi
http://www.rescueforce.com.au/images/race-pi.wmv
Pole väga pikka aega midagi kirjutanud..kuna osa ilmselt teab siis tuli autol keps õue sõites viimasele tartu nightrace üritusele! Põhjus miks nii juhtus on teada ja tegu ei olnud liiga võimsa mootori, liiga nõrga kepsu või sita seade süü.... Kogu see jama tegelt pani mind kogu projekti osas kahtlema.. kas üldse jätkan... kui vajalikuks pean kunagi..siis kirjutan ehk ka avalikult mis juhtus.. aga see selleks... mis sitasti see uuesti

Kuna selles paugust toibumine võttis oma aja siis olen viimased paar kuud plaani pidanud et mida teha kas osta uus alumine ots ja minna sama tehnikaga edasi ehk siis jätta 2.5 liitriseks.. aga süda ikka ei ihka enam sama setupit tagasi.....kahjuks.
Seega uued plaanid toovad kapoti alla..
Rohkem kubatuuri (loe 3.0)
Rohkem klappe (loe tervelt 16)
Muutuva asendiga sisselaske nukkvõlli (loe variocam)
Uue ja suurema fööni (midagi GT35 sarnast)
Uue H-profiil kepsu (kannatavad 200 hj per silinder)
Selle tarvis sai tükk aega otsitud doonormootorit..mis viimasel hetkel ikkagi sai leitud....tõsi.....mootor on väikese defektiga...nimelt on mootori küljes ka terve auto :D mis on läbisõitnud uskumatud 52 tuhat kilomeetrit ja sedagi automaatkasti valvsa hoole all - järeldus - väga korras ja just sissesõitnud mootor.. (porsche mootorid sõidavad ilma remondita ligi 500 tuhat km)



Kavatsen auto küljest ka muud huvitavat adapteerida nagu küljesoilad, ukselingid, armatuur jne...ülejäänud kola läheb müügiks!
Seega.. tulemas on veel
Cometicu kaanetihend
ARP kaanepoldid
Custom H-profiil keps (ca 200 hj per silinder)
Täielikult tasakaalustatud alumine ots
Custom sisselaske kolle trompetite ja diffuseriga
Kes ei tea siis 968 mootor on täielikult sepistatud juba originaalis. keps, vänt. kolvid. Lisaks on sellel mootoril juba originaalis kolbide all õlipihustid. Kepsu vahetan ära turva ja surveastme kaalutlustel..(originaalis on kone vabalthingav)
Kaanest...oi jah... selle kaane sisselaskepordid on juba originaalis pea 50mm läbimõõduga (8 klapilise kaan vaid 41mm). Väikeste järeleaitamistega voolab see massiivsed 440cfm-i millest võite omad järeldused teha.
Nukkvõllid õigemini siis sisselaske nukk on muutuva asendiga. Porsche süsteem töötab orignaalis nii et autot käivitades tõmmatakse sisselaske nukk 15 kraadi tagasi et oleks madalalt minekut. ca 5000 rpm-i juures keeratakse nukk 0 asendisse tagasi et ei oleks liialt overlapi ja et ka ülevalt oleks jõudu.. Mina kavatsen tatechiga seda asja juhtida nii et nukk keeratakse tagasi siis rõhk üleval sest siis auto liigub enivei boosti mõjul.. seega peaks olema ilus lame väändegraafik mis tänavaautole peaks hästi istuma..
Seega püssi põõsasse ma ei visanud..pigem tõotab järgmised paar kuud tulla vägagi sisutihed. Maailmas on selliseid 3.0 16 valve turbomootorid mis töötaks variocam-iga vaid käputäis..Kõik on väga hästi allunud turbotamisele
Mõned näited
http://65.61.16.109/forum/topic.asp?TOP ... hichpage=4
Vaadake väändegraafikuid...:D
Austraalias elava Zoran-i autost on mõned päris vinged videod...soovitan..
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1327/article.html
http://www.rescueforce.com.au/images/expose-car.avi
http://www.rescueforce.com.au/images/race-pi.wmv
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Rõõm kuulda, et asja ikka edasi arendad.
Kahju, et eelmise mootoriga nii läks nagu ta läks.
Kahju, et eelmise mootoriga nii läks nagu ta läks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.