arvamused celica gt-four

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
IbizaCupra
Postitusi: 40
Liitunud: 24.01.2006 10:18

arvamused celica gt-four

Postitus Postitas IbizaCupra »

Tere

Mida siinne rahvas arvab sellisest masinast nagu
celica gt-four, 96a, 180 000 läbisõit, hind jääb Impreza GT-ga samma kanti.
Otsin masinat vabaaja rahuldamiseks(jäärada, mõned kruusaetapid maybe, kiirendus jne...). Hetkel kaalun ka Imprezat.

Kas keegi tunneb äkki lähemalt celica nelivedu, huvitaks just võrdlus imprezaga ning edasiliikumise võrdlus lumistes oludes.

Kui võimalik, siis ehk panete kirja ka mõned nõrgad kohad sellel autol, siis tean mida positiivse otsuse korral autol uurida.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Gen 6 nelivedu on sama mis eelmiselgi põlvkonnal. The GT-Four used the same full-time 4WD system as before, viscous coupling limited slip center differential and Torsen rear differential, so that power was always fed to the wheels with the most grip and traction.

Sillad on keerulisemad (Toyota eesmärgiks parem juhitavus) kui gen5 autol ja selletõttu ka jupid osaliselt kallimad. Aga kui korralikult hooldatud auto leiad, siis sõidad pikalt probleemivabalt, nagu jaapanis valmistatud autodega ikka :)

Eelised Subaru ees on vast madalam raskuskese ja istumisasend, roolis on tõeline sportauto tunne :) 6gen kupee näeb ka praegu moodne välja, eriti GT4 seades.
anti555
Postitusi: 29
Liitunud: 27.03.2006 23:10

Postitus Postitas anti555 »

tea subarul peaks ka suht norm raskus kese olema juba tänu boxer mootorile
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Tahtsin just sama öelda, vaevalt, et ridamootoriga saab raskuskese olla madalamal, kui boxeriga. See on siiani ikka Subaru trump olnud.
Vasta