Audi AS4 1,8 T quattro´06a - tt - Lukustada!

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Audi AS4 1,8 T quattro´06a - tt - Lukustada!

Postitus Postitas tt »

Juhtumisi sai eeskätt naisele igapäevaseks liikumiseks ostetud selline pill:
Audi A4 1,8 T quattro (120 kW / 163 hj)
Auto komplektsus:
Värv: Avus - hõbedane pärlefektvärv
Istme/polstri värv: Tekstiil-nahk must / must
Sisupakett: S - Line sportpakett
Sportpakett sisaldab:
Sportistmed (polster tekstiil "Speed" + nahk)
Sportvedrustus
9 - kodaraga valuveljed 7,5J x 17", rehvid 235/45 R 17
Sportrool (perforeeritud nahkkattega)
Infosüsteem: Auto-Check-süsteem, pardakompuuter
Matt alumiiniumdekoor armatuurlaual, konsoolil, ustel
Lisavarustus:
Elektrilise soojendusega esiistmed
Raadio "Concert II" - aktiivkõlaritega
Käetugi esiistmete vahel, laekaga
Liistud katuse külgedel, heledad, poleeritud
Esilaternad "Xenon Plus"
Sahtlid esiistmete all, võrktaskud seljatugedel, toosihoidjad
Varuratas ruumi säästev
Valgus - ja vihmasensor, automaatselt tumenev sisepeegel
Vargusvastased rattapoldid
Püsikiiruse regulaator (tempomaat)
Pakiruumi luuk automaatselt avanev
Tagaistme seljatugi jaotatult (1/3+2/3) allaklapitav, eraldi lukustatav.Roolivõimendi kiirustundlik (Servotronic)
Tuning:
ABT esispoiler
ABT külgspoiler
ABT tagaspoiler
ABT tagaspoiler
ABT summuti
Kergmetallveljed 8,5/R18, koos rehviga
Flants kpl.
Jalatugi
Pedaalid
Käigukangi nupp
Intrax Coilover Sportvedrustus (koostöös Becker Motorsport)
MTM mootori juhtploki chipid
K&N Õhufilter
Auto tehaseandmed:
120 kw/163 hp / 5700 rpm
225Nm / 1950 - 4700 rpm
Praegu on autol K&N paneelfilter, ABT summuti ja MTM-i kivi:
145 kw/197 hp / 5400 rpm
310Nm / 3300 rpm
Viimati muutis tt, 25.11.2006 11:16, muudetud 1 kord kokku.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Täna sai ostetud ära FORGE baypass klapp ja kui kõik plaanipäraselt läheb siis järgmise nädala keskel ehitame õhuvõtu ümber (APEXI koonus + Samco põlved ja jupp 100 -st venttoru).
Otsustatud on ära ka see, mis ja kuidas edasi saab:
225 hp TT tehnika (pihustid, K04 turbo ja vl. kolle)
Summuti ümberehitus (õige lm-ga downpipe ja katt minema)
Custom IC koos visuaalselt ilusa torustikuga
Custom soft vastavalt rauale Soomes dünostendis
Sidur
Tulemuseks ootame 200 - 210 hp rattasse
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Väga aus pill!
Muudatused, lahendused väga head ( kvaliteetsed )!!!
Turbo auto
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

tt kirjutas:Täna sai ostetud ära FORGE baypass klapp ja kui kõik plaanipäraselt läheb siis järgmise nädala keskel ehitame õhuvõtu ümber (APEXI koonus + Samco põlved ja jupp 100 -st venttoru).
Otsustatud on ära ka see, mis ja kuidas edasi saab:
225 hp TT tehnika (pihustid, K04 turbo ja vl. kolle)
Summuti ümberehitus (õige lm-ga downpipe ja katt minema)
Custom IC koos visuaalselt ilusa torustikuga
Custom soft vastavalt rauale Soomes dünostendis
Sidur
Tulemuseks ootame 200 - 210 hp rattasse
Auto on aus, aga see tuunimistegevus on minu arvates selle auto puhul mõttetu. OK, see õhuvõtu ümbertegemine veel, aga pealt poolemillist autot kati minemaviskamise teel ülevaatuskõlbmatuks teha lihtsalt et mitmekümne tuhande (turbo, pihustid, cooler, custom chip) eest saada sekundike 0-100 kiirendusest maha ei paista küll miski hea plaan olevat. Muidugi tead Sa ise paremini oma eesmärke ja kaalutlusi, aga mina siit kõrvalt omaette mõtlen, et KIIREKS (kasvõi kiiremaks kui Su viimane 200 oli) see auto Sul nende modifikatsioonidega niiehknaa ei saa ning müües Sulle selle lisa 50 hepa eest keegi rohkem raha vaevalt maksab. Aga noh, autode tuunimine pole kunagi ratsionaalne tegevus olnud. Kui hing on rahul, siis see ongi määrav...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kogu tehnika ja muudatused lähevad külge nii, et need saab asendada müügi hetkeks originaalidega.
Kuna järgmine auto tuleb nagunii sama mootoriga siis saab kogu krempli sinna ringi visata.
Kiiremaks on vaja saada auto sellepärast, et ega see 145 kw seda 1,5 tonni + 105 kg mind eriti lõbusasti vedada ei jõua - vast +35 kw teeb asja paremaks.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

35kw on juba arvestatav vahe. See ju 24% jõudu juurde.

Pärast siis ostad mingi Golf I + 20v 1,8T + see tehnika? See oleks vast midagi "hingele" juba... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
marco80
Postitusi: 35
Liitunud: 06.06.2005 14:20
Asukoht: TLN/RKV

Postitus Postitas marco80 »

Ilus auto (Y)

Minul need tulemas:
Coming:
*Forge Motorsport bypass
*Forge Cold Air Induction Kit for the MK5 Golf 2.0
http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMIND02

Auto ise selline:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=16842

Varsti panen siia foorumisse ka auto pildid üles!
Suletud