Kütusepumba tootlikkus
Ise algatasin teema ise ka vastan, võibolla kellelgi läheb vaja. Ise nagu nüüdseks sellekohapealt targemaks saanud.
Turbo Legacyl siis orginaalis (Imprezal arvatavasti samuti v.a. STI), siis 375 cc x 4 pihustit peal. See cc ongi kuupsentimeetrit / minutis. See teeb siis üldine max. tarbivus - 4x 375= 1500 cc/min.
Kuna laiemalt levinud liitrit/tunnis, siis 1500 korrutada 60, saab 90 000 cc/tunnis ehk 90 liitrit tunnis. Sellise tootlikusega bensupumpa oleks siis vaja vähemalt Subaru 2,0 T. ja loomulikult peavad ka rõhud klappima. Ta peab olema n.n. kõrgrõhu bensupump.
Kuna peab olema ka mingi varu, siis keskeltläbi 100 l/h ajaks asja ära, aga nii 150 l/h veel parem.
See eespoolnimetatud Japanpartsi toode jääb 2,0 T lahjaks - 1350 cc =81 l/h. Arvatavasti läheks ta vabalthingavale 2,0-le.
Turbo Legacyl siis orginaalis (Imprezal arvatavasti samuti v.a. STI), siis 375 cc x 4 pihustit peal. See cc ongi kuupsentimeetrit / minutis. See teeb siis üldine max. tarbivus - 4x 375= 1500 cc/min.
Kuna laiemalt levinud liitrit/tunnis, siis 1500 korrutada 60, saab 90 000 cc/tunnis ehk 90 liitrit tunnis. Sellise tootlikusega bensupumpa oleks siis vaja vähemalt Subaru 2,0 T. ja loomulikult peavad ka rõhud klappima. Ta peab olema n.n. kõrgrõhu bensupump.
Kuna peab olema ka mingi varu, siis keskeltläbi 100 l/h ajaks asja ära, aga nii 150 l/h veel parem.
See eespoolnimetatud Japanpartsi toode jääb 2,0 T lahjaks - 1350 cc =81 l/h. Arvatavasti läheks ta vabalthingavale 2,0-le.
RS Turbo peaks olema K-Jet pritsega.
See eeldab ~6bar-ist kütusesurvet.
Walbro paagiväline ilmselt sellisel rõhul enam nii võimekas ei ole kui 3bar peal.
Mina vaataks tutika originaal pumba poole, või otsiks kuskilt Walbro paagivälise pumba datasheeti.
See eeldab ~6bar-ist kütusesurvet.
Walbro paagiväline ilmselt sellisel rõhul enam nii võimekas ei ole kui 3bar peal.
Mina vaataks tutika originaal pumba poole, või otsiks kuskilt Walbro paagivälise pumba datasheeti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tere,

väike graafik tutvumiseks , walbro pumpasid saab minukaudu
olavi

väike graafik tutvumiseks , walbro pumpasid saab minukaudu

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Selle graafiku järgi on Walbro High Pressure versiooni 255l/h ainult 1bar kütuserõhu juures.
3bar ehk enamkasutatava baasrõhu juures ainult 220l/h (suht hea isegi).
1bar ülerõhu (4bar kokku) juures on tootlikus 195l/h, ehk siis piisav ~500hp turbomootoritele.
3bar ehk enamkasutatava baasrõhu juures ainult 220l/h (suht hea isegi).
1bar ülerõhu (4bar kokku) juures on tootlikus 195l/h, ehk siis piisav ~500hp turbomootoritele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
6bar juures piisab sellest ~250hp jaoks.
Eeldades, et see pump kannatab pidevat sellist survet.
KE erinevus K-st on ainult elektroonika lisa.
Pihustid on ikkagi mehhaanilised.
Eeldades, et see pump kannatab pidevat sellist survet.
KE erinevus K-st on ainult elektroonika lisa.
Pihustid on ikkagi mehhaanilised.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
~2000.- on keskmine hind.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Boschi K-Jeti pump suudab tavapärase 6 Bar asemel 3baari juures töötades pumbata ~210l/h. Väikesed erinevused on eri mudelite pumpade vahel muidugi ka.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://apps.bosch.com.au/motorsport/dow ... lpumps.pdfRaceboy kirjutas:Boschi K-Jeti pump suudab tavapärase 6 Bar asemel 3baari juures töötades pumbata ~210l/h. Väikesed erinevused on eri mudelite pumpade vahel muidugi ka.
Avastasin veel seda, et 13.5V juures, ehk siis mootori töödates on Walbro 255L/h High Pressure pumba tootlikus ~25% suurem.
Seda muidugi juhul kui juhtmestik vastav on (suurt pingelangu ei teki, piisavalt voolu pumbani jõuab).
Ehk siis 3bar juures ~275L/H, 1bar ülerõhu juures (1:1 regulaatoriga, 4bar kokku) ~240L/h.
Lisan ka graafiku:

Seda muidugi juhul kui juhtmestik vastav on (suurt pingelangu ei teki, piisavalt voolu pumbani jõuab).
Ehk siis 3bar juures ~275L/H, 1bar ülerõhu juures (1:1 regulaatoriga, 4bar kokku) ~240L/h.
Lisan ka graafiku:

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.