mainiks ära ainult, et mingi sti'ga tekkis samil probleem pööretega, aga ei tea mis valesti oli seal...arvan et auto rpm signaal oli väheke erinev tavalisest...
endal ja markol probleemi pole olnud. astra sõitis K26 turboga ja rõhk oli sinna 1.5bar kanti kuskil
ma ei sõitnud temaga palju! Parem näide on Marko astra mis sõitis sellega pikemalt ja probleeme polnud...
kui ei aja väga suurt jõu kasvu taga siis õigustab ta ennast ära!
no sellega saab hakkama iga tegusam inimene kes jagab elektroonikast ja kes loeb väheke turboautode seadistamisest kuigi 1,5bar rõhku on juba selline raskem asi kuna tekib(võib tekkida) detonatsioon...
1.5bar-i vabalthingavale mootorile ja piggybackiga juhtmine läheb IMO juba natuke raskeks.
Suht suure varuga pihusteid on vaja, et originaal aju MAP lõppu ei jookseks.