Spetsiaalne kiirendus masin
Spetsiaalne kiirendus masin
Selline teema oli muidu SR-is kus see täiesti ära läbustati ja loodan et äkki oleks SIIN võimalik mingit kosntruktiivset mõttevahetust arendada....
Estfieldi sarnasele kerele tõsta mõne 4wd turbo tehnika (sellisel juhul pikem raam et ära mahuks)...võib ka tagaveoliseks teha
kogukaal nii 700-900kg ringis
masin täielikult dragiks ehitada (2-way spets dragiks mõeldud pöördemomenti tunnetavad diffrid, dragiks parajad ülekanded, spets kummid ja muidugi teised ise-enesest mõistetavad asjad)
Sellise kaalu juures ja näiteks 400 ratta hobujõu puhul pakub tqhq kalkulaator (mis pidi suht täpne olema ja arvestab head pidamist mida ka 4wd pakub)
700kg 400hj - 9.1 s
900kg 400hj - 9.9 s
Kui reaalne see on?
Tagaveoline võib samuti kõne alla tulla kui traktsiooni probleemiga osatakse hakkama saada - põhiline on kaal siiski ja 2wd on kergem veel
Arvan et 4wd peale tõsta tuleb odavam/lihtsam kui tagaveoline korralikult pidama saada...
drag-estfield oleks outlaw ehk vabasse klassi....kuna 3001 cm3 ja üle on miinimumkaal 1050 kg. Tehnika võiks olla audi, mitsubishi, subaru....odavaim nendest ikka Audi 200 TQ tuleks (stockis 220hj) millest 400hj kätte saada pole teab mis kunst...jälgima peaks ka mootori kaalu...
Lihtsalt 200hj stock mootori peale tõstmisega 700kg kerele peaks juba asi liikuma 11.5s, 900kg kerega 12.5s
Täiesti tavaline 500kg estfield tüüpi masin liigub juba oleneb pidamisest ja vedrustusest nii 3.5-4.5s sajani mingi 180hj mootoriga
Kogu asja juures peaks muidugi jälgima ka hinda, audi 200tq on suure potensiaaliga ja odav, estfieldi kere ka...
Kas on mõnel kohe paremat ideed? Eesmärgiks siis võimalikult odavalt alla 10s masin...
Miks siukest kunagi tehtud pole? Või on? Mis arvate kuidas ta liiguks?
Estfieldi sarnasele kerele tõsta mõne 4wd turbo tehnika (sellisel juhul pikem raam et ära mahuks)...võib ka tagaveoliseks teha
kogukaal nii 700-900kg ringis
masin täielikult dragiks ehitada (2-way spets dragiks mõeldud pöördemomenti tunnetavad diffrid, dragiks parajad ülekanded, spets kummid ja muidugi teised ise-enesest mõistetavad asjad)
Sellise kaalu juures ja näiteks 400 ratta hobujõu puhul pakub tqhq kalkulaator (mis pidi suht täpne olema ja arvestab head pidamist mida ka 4wd pakub)
700kg 400hj - 9.1 s
900kg 400hj - 9.9 s
Kui reaalne see on?
Tagaveoline võib samuti kõne alla tulla kui traktsiooni probleemiga osatakse hakkama saada - põhiline on kaal siiski ja 2wd on kergem veel
Arvan et 4wd peale tõsta tuleb odavam/lihtsam kui tagaveoline korralikult pidama saada...
drag-estfield oleks outlaw ehk vabasse klassi....kuna 3001 cm3 ja üle on miinimumkaal 1050 kg. Tehnika võiks olla audi, mitsubishi, subaru....odavaim nendest ikka Audi 200 TQ tuleks (stockis 220hj) millest 400hj kätte saada pole teab mis kunst...jälgima peaks ka mootori kaalu...
Lihtsalt 200hj stock mootori peale tõstmisega 700kg kerele peaks juba asi liikuma 11.5s, 900kg kerega 12.5s
Täiesti tavaline 500kg estfield tüüpi masin liigub juba oleneb pidamisest ja vedrustusest nii 3.5-4.5s sajani mingi 180hj mootoriga
Kogu asja juures peaks muidugi jälgima ka hinda, audi 200tq on suure potensiaaliga ja odav, estfieldi kere ka...
Kas on mõnel kohe paremat ideed? Eesmärgiks siis võimalikult odavalt alla 10s masin...
Miks siukest kunagi tehtud pole? Või on? Mis arvate kuidas ta liiguks?
ma uurisin mingi aeg tagasi ka Tartust Teppani käest estfieldile 4wd tehnika paigaldamise võimalikkust, ei mingit probleemi. leia ainult tehnika ja panevad paika.
Kuid tänaseks siiski loobunud plaanist. Kuna idee oli teha tänavasõidu legaalset autot siis hakkasin pigem mõtlema cobra koopia peale.. minu arust saaks ilusama tulemuse kui estfield, kuid jah hetkel ta ainult idee ongi..
I.
ja autost (doonorist) hakkaks ka kahju..
Kuid tänaseks siiski loobunud plaanist. Kuna idee oli teha tänavasõidu legaalset autot siis hakkasin pigem mõtlema cobra koopia peale.. minu arust saaks ilusama tulemuse kui estfield, kuid jah hetkel ta ainult idee ongi..
I.
ja autost (doonorist) hakkaks ka kahju..

1000kg 640hj auto liigub nii...
http://www.ultimasports.co.uk/record/outside.mpg
spec
0-60mph 2.7secs
0-100mph 5.5secs
0-150mph 11.8secs
30-70mph 2.0secs
0-100mph-0 10.3secs
100mph-0 3.9secs
Top Speed 231mph
1/4 mile 10.5secs @ 140mph terminal (mõõdeti gps-iga, rajal oleks see number veidi väiksemgi)
Engine Chevrolet V8 377cu in, 641bhp, kast Porsche G50
http://www.ultimasports.co.uk/record/outside.mpg
spec
0-60mph 2.7secs
0-100mph 5.5secs

0-150mph 11.8secs
30-70mph 2.0secs
0-100mph-0 10.3secs
100mph-0 3.9secs
Top Speed 231mph
1/4 mile 10.5secs @ 140mph terminal (mõõdeti gps-iga, rajal oleks see number veidi väiksemgi)
Engine Chevrolet V8 377cu in, 641bhp, kast Porsche G50
Viimati muutis riceboy, 23.02.2005 23:54, muudetud 2 korda kokku.
Veel minimalistlikum ja odavam idee on KART
Kerge tsikli mootor nagu 1500cc Powertec Suzuki Hayabusa, 252bhp
http://www.johnnymo.pwp.blueyonder.co.uk/Kart/Kart.htm
9s kart....
http://www.johnnymo.pwp.blueyonder.co.u ... 20Page.htm
keeruline ega kallis ei ole ju ühegi nurga alt



Kerge tsikli mootor nagu 1500cc Powertec Suzuki Hayabusa, 252bhp

http://www.johnnymo.pwp.blueyonder.co.uk/Kart/Kart.htm
9s kart....
http://www.johnnymo.pwp.blueyonder.co.u ... 20Page.htm
keeruline ega kallis ei ole ju ühegi nurga alt



Viimati muutis riceboy, 24.02.2005 1:26, muudetud 1 kord kokku.
Inglismaal on lotus-7 koopiaid valmistav ettevõte nimega Westfield, ja neil on üks terve tooteseeria orienteeritud erinevatele tsiklimootoritele, teevad loomulikult ka keret Hayabusa mootorile, nimeks siis Megabusa, kiire ringvaade netis andis need tulemused:
Superchargeriga (mehaaniline kompressor?) Megabusa: http://www.ukstreetracers.co.uk/carpage ... tal%20Busa
ilmselt oli tegu mega pidamisprobleemidega sest Megabusa vabalthingav versioon peaks juba alla 11sek aegu sõitma. Auto kaal on alates 440kg, olenevalt varustusest...vabalthingavana 180Hp väntvõllil, eriti magusaks teeb asja mootorratta kiirelt lülituv järjestiklülitusega käigukast, käike vahetatakse ilma sidurita.
selle nn standardversiooni peaks ka muretut eesti registrisse saama seega peaks ju tohtima kiirendada ka 400m peal alla 2L klassis, konkurente ei tohiks olla
siit video, megabusa nürnburgringil: http://www.racingflix.com/browsevideos.asp?p=8
siit mingi ülevaade:
http://www.topgear.com/jsp/individualRo ... er=01.html
aga kui tarvis lihtsalt hullult kiiret samas odavat automoodi asja ainult otse kiirendamiseks, siis kõige lihtsam ilmselt tõesti karditaoline lähenemisviis võtta, ainult raam vähe pikem keevitada, juht u. keskele istuma panna ja motikamootor taha otse tagasilla ette ja ülekanne ketiga...
kristjan
Superchargeriga (mehaaniline kompressor?) Megabusa: http://www.ukstreetracers.co.uk/carpage ... tal%20Busa
ilmselt oli tegu mega pidamisprobleemidega sest Megabusa vabalthingav versioon peaks juba alla 11sek aegu sõitma. Auto kaal on alates 440kg, olenevalt varustusest...vabalthingavana 180Hp väntvõllil, eriti magusaks teeb asja mootorratta kiirelt lülituv järjestiklülitusega käigukast, käike vahetatakse ilma sidurita.
selle nn standardversiooni peaks ka muretut eesti registrisse saama seega peaks ju tohtima kiirendada ka 400m peal alla 2L klassis, konkurente ei tohiks olla

siit video, megabusa nürnburgringil: http://www.racingflix.com/browsevideos.asp?p=8
siit mingi ülevaade:
http://www.topgear.com/jsp/individualRo ... er=01.html
aga kui tarvis lihtsalt hullult kiiret samas odavat automoodi asja ainult otse kiirendamiseks, siis kõige lihtsam ilmselt tõesti karditaoline lähenemisviis võtta, ainult raam vähe pikem keevitada, juht u. keskele istuma panna ja motikamootor taha otse tagasilla ette ja ülekanne ketiga...
kristjan
kardi idee oli mul ja sugulasel endalgi, rääkisime paari asja jagava inimesega ka. tänapäeva 100cc shifter kardid on niigi kiired... 0-160km/h 6s. meie idee seisnes, aga nitro kardis kuna karpa mootori ülelaadimine ja veel tsikli oma oleks nõks keeruline ja mõttetu. toorikuks oleks olnud 125cc kunagi vaba klassis sõitnud kart millel ka hetkel on ca 35hj. sepistatud keps ja kolb muretse pole eriline probleem + nos'i süsteem. paraku hetkel on see idee, aga soiku vajunud... vaatame mis suve poole saab.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Spetsiaalne kiirendus masin
Sest sellise asja peale pole mõtet raha kulutada, võrreldes dragsteriga oleks ta sama võimsuse juures aeglasem ja maksaks rohkem.riceboy kirjutas:Miks siukest kunagi tehtud pole? Või on? Mis arvate kuidas ta liiguks?
Mis selle asja eesmärk peaks olema? Karikaid, medaleid ja esimesi kohti võita?
http://bhra.ee/index.php/page,tehnilisedreeglid2005
10. MIINIMUMKAALUD
10.1 Võistluskorras auto kaal koos juhiga (ehk võistluskaal) ei tohi olla väiksem kui alljärgnevalt sätestatud:
o 0-1000 cm3 450 kg + iga algav 100 cm3 üle 1000 cm3 lisab 40 kg.
o 2001 cm3 850 kg + iga algav 100 cm3 üle 2001 cm3 lisab 20 kg.
o 3001 cm3 1050 kg + iga algav 100 cm3 üle 3001 cm3 lisab 10 kg.
o 5001 cm3 1250 kg + iga algav 100 cm3 üle 5001 cm3 lisab 5 kg, kuid kokku mitte üle 1400 kg.
10.2 Lubatud on lisada ballasti, juhul kui see on korralikult kinnitatud, kuid mitte rohkem kui 50 kg.
10.3 Miinimumkaalu määratlemiseks ühte- või mitut ülelaadimismeetodit kasutaval autol, korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7.
10.4 Ülelaadimine tähendab turbo-, mehaanilist (kompressor) või keemilist (nitro) ülelaadimist.
http://bhra.ee/index.php/page,tehnilisedreeglid2005
10. MIINIMUMKAALUD
10.1 Võistluskorras auto kaal koos juhiga (ehk võistluskaal) ei tohi olla väiksem kui alljärgnevalt sätestatud:
o 0-1000 cm3 450 kg + iga algav 100 cm3 üle 1000 cm3 lisab 40 kg.
o 2001 cm3 850 kg + iga algav 100 cm3 üle 2001 cm3 lisab 20 kg.
o 3001 cm3 1050 kg + iga algav 100 cm3 üle 3001 cm3 lisab 10 kg.
o 5001 cm3 1250 kg + iga algav 100 cm3 üle 5001 cm3 lisab 5 kg, kuid kokku mitte üle 1400 kg.
10.2 Lubatud on lisada ballasti, juhul kui see on korralikult kinnitatud, kuid mitte rohkem kui 50 kg.
10.3 Miinimumkaalu määratlemiseks ühte- või mitut ülelaadimismeetodit kasutaval autol, korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7.
10.4 Ülelaadimine tähendab turbo-, mehaanilist (kompressor) või keemilist (nitro) ülelaadimist.
http://www.hahlin7.se/index.html
700KG 400hp
Parimaks veerandmiili ajaks on 10.53 193km/h.Dragi slikiga ja eemaldatud on kõik üleliigne pudi porikad,Rollcage jne.Paljaks kistud kujul tühimassikohta andmed puuduvad.Mootoriks Volvo B230T, ajuks Vems.Selle projekti ehitamiseks kulus tal 5 aastat ja enamus töid tegi ise.Ta on ennem ka mitu kiiret Volvot ehitanud.
Mait.
700KG 400hp
Parimaks veerandmiili ajaks on 10.53 193km/h.Dragi slikiga ja eemaldatud on kõik üleliigne pudi porikad,Rollcage jne.Paljaks kistud kujul tühimassikohta andmed puuduvad.Mootoriks Volvo B230T, ajuks Vems.Selle projekti ehitamiseks kulus tal 5 aastat ja enamus töid tegi ise.Ta on ennem ka mitu kiiret Volvot ehitanud.
Mait.