mure turboga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

mure turboga

Postitus Postitas raxx »

jama siis selline,et kui hakkan paigalt kiirendama siis 3 kaiguga ei suuda boosti ule 0,3 bari ajada 1 ja 2 kaiguga on boost ilusti 0,8bar-i.
Samas,aga kui hakkan kolmandaga rahulikult kiirendama(naiteks 2tuhande poorde pealt) siis pusib boost kuni lopuni 0,8 bar-i
Oskab keegi akki aidata ise taiesti noutu :?
Autoks on muidu BMW 318 ja turbo on garrett T3
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Kahtlustaks kas wastegate või by-pass klapi riket.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

turbo ju ka alles rem. tulnud
kuidas vaakumleketega on?
BOV vaakum korralik?
sisese WG T3 sul ka ju väga kahtlasel moel reguleeritud rõhk...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

rohk ei ole enam kahtlasel moel reguleeritud ja wastegate tundub ka nagu korras olevat
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Silwer kirjutas:Kahtlustaks kas wastegate või by-pass klapi riket.
miks bypass klapi rike peaks olema? kui bypass lekib, siis leke ei olene käigust vaid rõhust tavaliselt. Selline massiivne rõhu kadu võib bypassi korral tekida siis, kui ta on valet pidi vahel, st turbo rõhk surub teda lahti, mitte kinni. Kuigi seegi on raskesti usutav.

Aga raxx, kas sa kasutad mõnda EMS'i või mõnda piggypacki vms?

Mida segu näitab?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

kasutan proturbo chippi mis on moeldud sellele motole 0,8bar-i jaoks ja segu on mul kull hetkel lahja voitu.
Niipalju siis veel,et mul pole by-pass vaid BOV ja seda ikka valet pidi panna kull ei anna
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Fos kirjutas:miks bypass klapi rike peaks olema? kui bypass lekib, siis leke ei olene käigust vaid rõhust tavaliselt. Selline massiivne rõhu kadu võib bypassi korral tekida siis, kui ta on valet pidi vahel, st turbo rõhk surub teda lahti, mitte kinni. Kuigi seegi on raskesti usutav.
On ka neid aeg-ajalt kinnikiiluvaid klappe esinenud.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

raxx kirjutas:kasutan proturbo chippi mis on moeldud sellele motole 0,8bar-i jaoks ja segu on mul kull hetkel lahja voitu.
Niipalju siis veel,et mul pole by-pass vaid BOV ja seda ikka valet pidi panna kull ei anna
ma mõtlen, et mida segu teeb siis, kui see konkreetne probleem esineb.

Kas vaikselt meelitades läheb ka lahjaks kolmandaga? või on iga käiguga/kiirendusega lahja? mis boosti peal lahjaks läheb? Pealegi, kui segu läheb lahjaks, ei saa olla viga bov'is. Igasugune kinnikiilunud või muud moodi pees bov või leke sisselaskes põhjustav rikast segu boostil.

Wastegate võib küll jamada ja 3 käiguga kiirendades lahti suruma hakata. Siis ei pruugi olla asi üldse mitte wg imelikus või mitte imelikus juhtimises, vaid wg vedrus.

Kontrolli igaks juhuks ka seda, et aju saaks aru, kui sa wot'i lähed. Kui mai eksi, siis sinu bemmil on gaasisiibri positsiooni andur tegelikult lüliti, mitte potekas, nagu välja paistab....

tee kindluse mõttes ka boostleak test ära.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta