Taavi kirjutas:B-klassis 200SX-id tegid puhta töö!
Jah, kuid näha on et kaks Audi S2 hakkavad teid seal varsti hirmutama - vahed ei ole just suured...
Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske. Minu mootor alles lahti võtmata :P Aga eks näis kas hakkan üldse tegutsema sinna suunas, kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks. Nigel oleks küll kaotada autodele millel pikk ridaviis mootor tervenisti esiteljest eespool :P
Muideks mitut saksa päritolu autot klasside top 3 seas näete?
Taavi kirjutas:
...kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks.
Järgmine hooaeg on veel kaugel, selleks ajaks jõuab palju uusi autosid radadele ning hakkavad uued tuuled puhuma
Ega keegi lihtsalt oota oma tulemust, igaüks tegutseb selleks jõudu/tahtmist mööda.
Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...
Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:
Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...
Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:
Nagu Viljar (siin foorumis riceburner) võistlustel ütles, et alati läheb midagi tuksi, alati on mingid agad. Eranditult kõikidel kordadel leiab selle AGA. Naljakas aga tõsi. Saaksin ka ju öelda, et aga minu auto on aastaringne dailydriver ja aga mootori sisu 100% stock ja lahti võtmata. Ma sõitsin ka kohale 2 silindrit korralikult ei töötanud, küünlad mustad ja tükkideks jne jne. Õnneks sai kõik korda ja üritus lõppes hästi.
Hehee, selle S13-e peal on ka tükike minu porschest (K26/8). Vaatasin et Evely on kunagi sõitnud sama tulemuse kerdi porschega e 230kmh. Päris kõva tulem ikka. (Y)
M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
iseehitajate kohta niipalju, et kahju, et tulemustes seda arvestada ei saa, kui palju ise tehtud on. Mõni ostab poest ilusa kiire auto, ei tea, mis seal kapoti all ongi ja käib siis sellega kõvatamas.
Kahjuks pean ka mainima, et ei pea suurt lugu ka nendest, kes lasevad endale ehitada. Minuarvates oleks aus, kui võistluste kokkuvõtte tabelis oleks iga ES'is ehitatud auto taga nimi ES tuning, mitte see, kes niiöelda sponsoreeris.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies