C20LET -ile natuke tõsisem turbo

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kes peale Sam-i selle töö võiks veel ette võtta (Sam-il on kindlasti käed-jalad tööd täis ja aega ei ole)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas uus turbo on sama kolle flantsiga, kui vana?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Vaevalt, et GT28RS niisama külge istub, arvatavasti tuleb lasta teha flans ja uus vl kolle.
Olemas on üks orig vl kolle veel, millest saab kasutada ära ainult mootori külge istuva osa.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

tt kirjutas:Vaevalt, et GT28RS niisama külge istub, arvatavasti tuleb lasta teha flans ja uus vl kolle.
Olemas on üks orig vl kolle veel, millest saab kasutada ära ainult mootori külge istuva osa.
Originaalkolle on vist ikka malmkolle ja kuidas sa malmist väljalaske puhul kavatsed sellest tüki lõigata ja teised (ilmselt roostevabast) torud külge keevitada?

Lihtsam on teha uus kolle.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mõlema flansi lõikamine maksab ~600eek ei ole ju suur kaotus turbo auto ehitamise puhul!
Kui piisavalt tahtmist lõigud ise kolle juppidest kokku ja viid heasse kohta keevitusse, agavastasel korral v palju neid ei ole kes kollesid teevad vist
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Turbo valik hakkab ikka eesmärkidest peale. Arvestades auto neliveo ja kasti juppide defitsiiti siis mina üle GT28Rs-i ei läheks. Selle + korraliku ajuga ma pakun mingi 360hj täiesti reaalne + hea spoolup= mõnus tänavaauto, mis hakkab madalalt laadima, normaalne väändegraafik jne..

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

panter kirjutas:mõlema flansi lõikamine maksab ~600eek ei ole ju suur kaotus turbo auto ehitamise puhul!
Kui piisavalt tahtmist lõigud ise kolle juppidest kokku ja viid heasse kohta keevitusse, agavastasel korral v palju neid ei ole kes kollesid teevad vist
600 krooniga võib flansi saada, aga mai kujuta ette, mis hakkab terasest flants tegema malm kolde külge vägistatuna. Neil on väga erinevad soojuspaisumised ja malm on väga habras..... oled sa Panter kasutanud sellist varaianti.... äkki valgustad mind...
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

eiei ma mõtlesin et saab flansid ja siis ehitab sinna vahele torud! :)
malmi ja roostevaba on kokku pandud, aga endal ei ole kogemust ja eriti ei soovita kah! :)
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Teema autor ei mõelnud turboka malmist originaal kollet juppideks lõigata ja sealt malm flantsi saada vaid tal on vabalthigava kolle olemas,mis on tavaline torukolle rauast flansiga :!:
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

just täpselt nii :idea:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Torukollelt tahad lihtsalt uue turbokolle jaoks flantse võtta?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Minuarust täiesti loogiline ju?
Ainult ühte flantsi sealt saabki kasutada ju.
Või ei saa?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Olenevalt autost on väljalaskekanalite flantsid kas eraldi või ühe tükina.
Ehk siis ainult need saadki sealt võtta.

Samas kui sul on tihendid olemas asjadele, siis on mõtekam RV flantsid lasta lõigata, kuna turbo flantse enivei vaja.
Ja torukolle jääks ka alles.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

kui plaanid kunagi uut väljalaske flansi lasta teha siis www.waterjet.ee `s on see ES-tuning kataloogis täiesti olemas ;) seal võimalik, et astra nimeline kuid olemas 100% ja sama mida sul vaja. sealt kataloogist leiab vend kindlasti ka GT28RS-i joonise.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma ei teadnudki, et neil seal mingid valmis joonised ka olemas. :p
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta