K:öli surve
K:öli surve
Selist lahendus oleks vaja, mootor teeb öli surve 5-6 bar. kui väikse auguga nipel tuleks vahele panna, et saaks meetrise ja 6mm läbimööduga vooliku löppu 1,5 bar. tänud ette.
kui mootor teeb 5-6 bari, siis ei saa sa sinna toru lõppu nipli abil kuidagi 1,5 bari. See rõhk jääb samamoodi kõikuma 1 bari piires. Välja arvutada seda samuti on suht võimatu, kuna õli voolavus läbi nipli suureneb, kui õli soojeneb. Lihtsaim variant on sul see õli survet toru otsast mõõtes mingi kraaniga välja timmida.
Teine variant on festosse või bosh rexrothi minna ja neile öelda, et sul sellist asja vaja, mis hoiab 1,5 bari õli survet ja klots lauale lüüa.
Teine variant on festosse või bosh rexrothi minna ja neile öelda, et sul sellist asja vaja, mis hoiab 1,5 bari õli survet ja klots lauale lüüa.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
õige peaks olema rõhuregulaator. Festo oma on kallim, aga ilusamMiq kirjutas:surveregulaatorit või -piirajat!

Muidugi ei tasu sassi ajada, mida sul tegelikult vaja on, kas kindlat rõhku, või kindlat vooluhulka. Need regulaatorid on natukene erinevad. Arvesta ka sellega, et võibolla pead vedama eraldi tagasivoolu regulaatorist karterisse.
Kui küsida tohib, siis miks sul üldse sellist asja vaja läheb?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
ega sa mõõtes segi ei ajanud midagi ja ei mõõtnud nö suletud süsteemi et kell otsa ja mõõtma
Suletud süsteemi rõhuks jääb ikka sama rõhk mis selle kitsenduse taga ja kasvõi 3x jämedamas vooliku otsas kuna rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. Ei tea kuidas seda öelda aga avatud süsteemi korral (vastutakistus tagasivoolu näol miinimumini viidud) pole asi nagu eriti välja arvutatav, kuna määravaid tegureid liiga palju ja se lahtise otsa korral rõhk muutub nii õli margist, temperatuurist, suletud süsteemi õlisurvest olenevalt. Se kitsendus peaks säilitaam rõhu aga piirama õlikogust ja kordades suurem õli äravool turbost langetab rõhu. Parandage kui eksin aga nii räägib minu loogika 


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Miks ta kella ainult kinniselt peaks otsa panema?
Kell läheb paraleelselt õlivooluga enne turbot.
Nii nagu kell siis näitab, nii ka on.
Kell läheb paraleelselt õlivooluga enne turbot.
Nii nagu kell siis näitab, nii ka on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ma ei mõõtnud , mul on kell koguaeg seal vahel.....jeff01 kirjutas:ega sa mõõtes segi ei ajanud midagi ja ei mõõtnud nö suletud süsteemi et kell otsa ja mõõtma

jep nii ta on jah mul....M-Tech kirjutas:Miks ta kella ainult kinniselt peaks otsa panema?
Kell läheb paraleelselt õlivooluga enne turbot.
Nii nagu kell siis näitab, nii ka on.
