K:öli surve

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kunn007
Postitusi: 146
Liitunud: 03.08.2005 21:54

K:öli surve

Postitus Postitas kunn007 »

Selist lahendus oleks vaja, mootor teeb öli surve 5-6 bar. kui väikse auguga nipel tuleks vahele panna, et saaks meetrise ja 6mm läbimööduga vooliku löppu 1,5 bar. tänud ette.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kui mootor teeb 5-6 bari, siis ei saa sa sinna toru lõppu nipli abil kuidagi 1,5 bari. See rõhk jääb samamoodi kõikuma 1 bari piires. Välja arvutada seda samuti on suht võimatu, kuna õli voolavus läbi nipli suureneb, kui õli soojeneb. Lihtsaim variant on sul see õli survet toru otsast mõõtes mingi kraaniga välja timmida.

Teine variant on festosse või bosh rexrothi minna ja neile öelda, et sul sellist asja vaja, mis hoiab 1,5 bari õli survet ja klots lauale lüüa.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

surveregulaatorit või -piirajat!
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Miq kirjutas:surveregulaatorit või -piirajat!
õige peaks olema rõhuregulaator. Festo oma on kallim, aga ilusam :)
Muidugi ei tasu sassi ajada, mida sul tegelikult vaja on, kas kindlat rõhku, või kindlat vooluhulka. Need regulaatorid on natukene erinevad. Arvesta ka sellega, et võibolla pead vedama eraldi tagasivoolu regulaatorist karterisse.

Kui küsida tohib, siis miks sul üldse sellist asja vaja läheb?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
kunn007
Postitusi: 146
Liitunud: 03.08.2005 21:54

Postitus Postitas kunn007 »

scorpio 2,9 TT turbode ölitus. Ei ole vaja kindlat survet aga madalamt. mul on vahele pandud nippel 2mm avaga ja eile möötsin, siis sain 3,5 bar.
Krst
Postitusi: 83
Liitunud: 06.06.2005 18:20

Postitus Postitas Krst »

mul 1.5 mm ava ja külmalt on 3bari ja soojalt isegi alla 1bari
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ega sa mõõtes segi ei ajanud midagi ja ei mõõtnud nö suletud süsteemi et kell otsa ja mõõtma :roll: Suletud süsteemi rõhuks jääb ikka sama rõhk mis selle kitsenduse taga ja kasvõi 3x jämedamas vooliku otsas kuna rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. Ei tea kuidas seda öelda aga avatud süsteemi korral (vastutakistus tagasivoolu näol miinimumini viidud) pole asi nagu eriti välja arvutatav, kuna määravaid tegureid liiga palju ja se lahtise otsa korral rõhk muutub nii õli margist, temperatuurist, suletud süsteemi õlisurvest olenevalt. Se kitsendus peaks säilitaam rõhu aga piirama õlikogust ja kordades suurem õli äravool turbost langetab rõhu. Parandage kui eksin aga nii räägib minu loogika :?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks ta kella ainult kinniselt peaks otsa panema?
Kell läheb paraleelselt õlivooluga enne turbot.

Nii nagu kell siis näitab, nii ka on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kunn007
Postitusi: 146
Liitunud: 03.08.2005 21:54

Postitus Postitas kunn007 »

panin 1 millise niplid vahele ja korras 1,7 bar. ja masin ei suitse ka enam. Eile sai testiks masin rootsist ära toodud ja kokku 600 km söitetud.(köik normis)
Krst
Postitusi: 83
Liitunud: 06.06.2005 18:20

Postitus Postitas Krst »

jeff01 kirjutas:ega sa mõõtes segi ei ajanud midagi ja ei mõõtnud nö suletud süsteemi et kell otsa ja mõõtma
ma ei mõõtnud , mul on kell koguaeg seal vahel..... :)
M-Tech kirjutas:Miks ta kella ainult kinniselt peaks otsa panema?
Kell läheb paraleelselt õlivooluga enne turbot.

Nii nagu kell siis näitab, nii ka on.
jep nii ta on jah mul.... :)
Vasta