Endalgi olemas kogemus Reinz-i tihenditega.
Selline oli tihend peale 300km läbimist 1,2barise rõhuga.
Kas plokikaane poltide pingutamisel dünomomeetrilist võtit kasutasid? Poltide kinni keeramisel on oma järjekord ja mitu korda erinevate tugevusega keeratakse poldid üle.
Soovitan osta Nissani A-varuosa tihendi, kui õigesti paigaldatud peab 1,2 bar-i vastu ja maksab 1100kr.
Stock konditsioonis oleks see tihend väga viis - praegusel juhul ei ole aga sinnapoolegi
Tihend sai pingutatud ~3k Nm võtmega. Järjekord ja pingutus momendid täpselt paberi järgi mis tihendiga kaasas oli.
Siin pilt eelmisest tihendist, see pole reinzi toodang.
zoom1 kirjutas:Stock konditsioonis oleks see tihend väga viis - praegusel juhul ei ole aga sinnapoolegi
Tihend sai pingutatud ~3k Nm võtmega. Järjekord ja pingutus momendid täpselt paberi järgi mis tihendiga kaasas oli.
Siin pilt eelmisest tihendist, see pole reinzi toodang.
no ma ei tea, hea, et terve tihend kaane külge ei jäänud
eks kommenteerin ka lähemalt, mis mul toimuma hakkab...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Sai nüüd mootor juppeks võetud, selgus et kes selle kokku pannud ei osanud vähemasti kolvirõngaid õigesti paigaldada, aga neid kolbe enam mootorisse ei lähe (tuleb veel mõned muudatused) eks suveks näha mis saab. Eesmärgiks on 300+hp