Nissan 200sx 1,8T 90` ..:T6nis:..

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No aga rääkige maaletoojale ka seda, et kanalid ei kattu ning tihend ei pea hästi.
Maaletooja annab ehk tagasiside tehasele edasi.

Mis jõududesse puutub, siis mul bemmil stockis 141kw ning kevadeks ehk rohkemgi.
Siis oskan täpsemalt kommenteerida kuidas tihend peab.

Kisub jube OT-ks ära :(
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

nissanil on ka 1l töömahu kohta 150hp palju sul bmw on ? 80hp. seega poole vähem jõudu. pealegi sul pole bmw ülelaadimisega
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Stockis sx-il ju 124kw?
Seega mõlemal autol stock konditsioonis peaaegu sama hp liitri kohta.

Jutu point on selles, et alati ei pruugi ühe auto tihendi pärast terve firma toodang sitt olla.
Ja paljuski mõjutab asja ka toote paigaldus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Endalgi olemas kogemus Reinz-i tihenditega.
Selline oli tihend peale 300km läbimist 1,2barise rõhuga.
Pilt

Kas plokikaane poltide pingutamisel dünomomeetrilist võtit kasutasid? Poltide kinni keeramisel on oma järjekord ja mitu korda erinevate tugevusega keeratakse poldid üle.

Soovitan osta Nissani A-varuosa tihendi, kui õigesti paigaldatud peab 1,2 bar-i vastu ja maksab 1100kr.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Stock konditsioonis oleks see tihend väga viis - praegusel juhul ei ole aga sinnapoolegi
Tihend sai pingutatud ~3k Nm võtmega. Järjekord ja pingutus momendid täpselt paberi järgi mis tihendiga kaasas oli.

Siin pilt eelmisest tihendist, see pole reinzi toodang.

Pilt
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

zoom1 kirjutas:Stock konditsioonis oleks see tihend väga viis - praegusel juhul ei ole aga sinnapoolegi
Tihend sai pingutatud ~3k Nm võtmega. Järjekord ja pingutus momendid täpselt paberi järgi mis tihendiga kaasas oli.

Siin pilt eelmisest tihendist, see pole reinzi toodang.
no ma ei tea, hea, et terve tihend kaane külge ei jäänud
eks kommenteerin ka lähemalt, mis mul toimuma hakkab... :?
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

tuleb vist jah, metall tihendi peale mõtlema hakata, eks näha mis kevad toob. vb terve kompl. tihend, kolvid, saaled :P

arvatavasti http://www.apexperformance.co.uk leheküljele tuleb tellimus teha.
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

Sai nüüd mootor juppeks võetud, selgus et kes selle kokku pannud ei osanud vähemasti kolvirõngaid õigesti paigaldada, aga neid kolbe enam mootorisse ei lähe (tuleb veel mõned muudatused) eks suveks näha mis saab. Eesmärgiks on 300+hp
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

Varsti tänavatel 8)
Vasta