Kas keegi on kasutanud powerflex pukse ?
Kas keegi on kasutanud powerflex pukse ?
ja mis tulemusi on andnud?
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=5932
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 3995#93995
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 3995#93995
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Miks neid kusagilt ootama peab, kui jutt käib just POWERFLEX-ist Eestis täiesti olemas kohad, kus neid müüakse. Üks on Volta Auto, teine oli vähemalt varem PM Tuning. Olemas enamusele autodele kogu puksiring.
Minul on Subaru all praeguseks ligemale aasta olnud. Pole küll veel kogu ring vahetatud. Kulumise kohapealt seepärast ei oska veel öelda, aga väidetakse, et polüretaanpuksid (mitte segi ajada kapronpukisedega, mida ka vahepeal liikus) kulumisele on poole vastupidavam, kui tavalised kummipuksid. Samuti ei karda nad ei päikesevalgust (ultraviolettkiirgust), bensiini jms. ei vanane ja pragune nagu kummipuksid.
Kõige rohkem andsid sellel autol tunda esiõõtshoobade pukside (eriti tagumiste) vahetamine, esialgne tunne oli nagu oleks teised amordid alla pannud - nad on ikka tuntavalt jäigemad, kui kummipuksid ja ei lase õõtsa tagumisel otsal niipalju uidata. Subarul on mõned orginaalpuksid Powerflexist ka kallimad (mitte kõik).
Euroopa autodele on orginaalpuksid kordades odavamad, kui Powerflex, aga arvata võib, et kestavad ka kordades kauem, kui orginaalid.
Müratase võib suureneda, kuna pole nii pehmelt summutavad nagu kummipuksid. Sobivad eelkõige neile, kes hindavad sportlikku ja konkreetset veermikku ning ei sea veermiku mugavust muudest omadustest tähtsamaks.
Minul on Subaru all praeguseks ligemale aasta olnud. Pole küll veel kogu ring vahetatud. Kulumise kohapealt seepärast ei oska veel öelda, aga väidetakse, et polüretaanpuksid (mitte segi ajada kapronpukisedega, mida ka vahepeal liikus) kulumisele on poole vastupidavam, kui tavalised kummipuksid. Samuti ei karda nad ei päikesevalgust (ultraviolettkiirgust), bensiini jms. ei vanane ja pragune nagu kummipuksid.
Kõige rohkem andsid sellel autol tunda esiõõtshoobade pukside (eriti tagumiste) vahetamine, esialgne tunne oli nagu oleks teised amordid alla pannud - nad on ikka tuntavalt jäigemad, kui kummipuksid ja ei lase õõtsa tagumisel otsal niipalju uidata. Subarul on mõned orginaalpuksid Powerflexist ka kallimad (mitte kõik).
Euroopa autodele on orginaalpuksid kordades odavamad, kui Powerflex, aga arvata võib, et kestavad ka kordades kauem, kui orginaalid.
Müratase võib suureneda, kuna pole nii pehmelt summutavad nagu kummipuksid. Sobivad eelkõige neile, kes hindavad sportlikku ja konkreetset veermikku ning ei sea veermiku mugavust muudest omadustest tähtsamaks.
Ja see, et kuna õõtsa tagumised on ühtlasi ka kõige suuremad puksid kogu veermikus, siis need kipuvad veidi kääksuma, kui õõtshoob suurema amplituudiga liigub kusagil aukudes. Seda tõesti ainult "tõsiste" õõtsa liikumiste korral, niisama normaalse teepeal sõites ei kääksu, samuti mitte teised puksid, mida on ka tagasillas. Mõned väidavad, et neid vaja määrida mingi aja tagant. Ostes on samuti mingi vasemäärde taoline määre kaasas, millega tööpinnad kokkumöksima peab.
See siis võibolla samuti neg. poole peale.
See siis võibolla samuti neg. poole peale.
Minu autole on ka enamus pukse kohapeal olemas aga ekstsentrilised (M3) õõtsapuksid oli vaja tellida. Aga puksid vahetan ikka kõik korraga mitte ei hakka asja jupikaupa tegema.Ar21 kirjutas:Miks neid kusagilt ootama peab, kui jutt käib just POWERFLEX-ist Eestis täiesti olemas kohad, kus neid müüakse. Üks on Volta Auto, teine oli vähemalt varem PM Tuning. Olemas enamusele autodele kogu puksiring.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Teine mainekas poly pukside tootja on veel Whiteline, nad toodavad põhiliselt riisimasinatele ja Austraalia autodele. http://www.whiteline.com.au/
Powerflex ja Whiteline mõlemad suht kallid, endale tellisin Energy Suspension komplekti, UK SX omanikud väidavad, et kvaliteedilt täpselt sama hea mis kaks eelpool mainitud firmat. Näiteks Euroopa S14 200SX-ile läheb 1:1 selline 240SX komplekt: http://www.courtesyparts.com/Merchant2/ ... e=7-18103G
Kahjuks kõiki vajaminevaid pukse Energy 200SX-ile ei tooda, seega olin sunnitud ikkagi osad Whiteline puksid veel lisaks tellima. Eks paari kuu pärast saab kommenteerida kuidas vedrustus muutus.
Powerflex ja Whiteline mõlemad suht kallid, endale tellisin Energy Suspension komplekti, UK SX omanikud väidavad, et kvaliteedilt täpselt sama hea mis kaks eelpool mainitud firmat. Näiteks Euroopa S14 200SX-ile läheb 1:1 selline 240SX komplekt: http://www.courtesyparts.com/Merchant2/ ... e=7-18103G
Kahjuks kõiki vajaminevaid pukse Energy 200SX-ile ei tooda, seega olin sunnitud ikkagi osad Whiteline puksid veel lisaks tellima. Eks paari kuu pärast saab kommenteerida kuidas vedrustus muutus.
Veel polypukse - vähemalt Subarule (hinnad odavad) näiteks stabika kerepuksid miski 250 kr 2tk. Iseasi palju saatmine tuleks. www.camskill.co.uk