Kas keegi on kasutanud powerflex pukse ?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Kas keegi on kasutanud powerflex pukse ?

Postitus Postitas Reims »

ja mis tulemusi on andnud?
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Pole kellegil kokkupuuteid ? :?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ma alles ootan et minu omad Eestisse jõuaks. Lootused on suured nende peale...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

suur tänu :) ,eks peab ka ikka ise ära proovima,neid originaalpukse ei jõua enam vahetada meie teede tõttu
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Miks neid kusagilt ootama peab, kui jutt käib just POWERFLEX-ist Eestis täiesti olemas kohad, kus neid müüakse. Üks on Volta Auto, teine oli vähemalt varem PM Tuning. Olemas enamusele autodele kogu puksiring.
Minul on Subaru all praeguseks ligemale aasta olnud. Pole küll veel kogu ring vahetatud. Kulumise kohapealt seepärast ei oska veel öelda, aga väidetakse, et polüretaanpuksid (mitte segi ajada kapronpukisedega, mida ka vahepeal liikus) kulumisele on poole vastupidavam, kui tavalised kummipuksid. Samuti ei karda nad ei päikesevalgust (ultraviolettkiirgust), bensiini jms. ei vanane ja pragune nagu kummipuksid.
Kõige rohkem andsid sellel autol tunda esiõõtshoobade pukside (eriti tagumiste) vahetamine, esialgne tunne oli nagu oleks teised amordid alla pannud - nad on ikka tuntavalt jäigemad, kui kummipuksid ja ei lase õõtsa tagumisel otsal niipalju uidata. Subarul on mõned orginaalpuksid Powerflexist ka kallimad (mitte kõik).
Euroopa autodele on orginaalpuksid kordades odavamad, kui Powerflex, aga arvata võib, et kestavad ka kordades kauem, kui orginaalid.
Müratase võib suureneda, kuna pole nii pehmelt summutavad nagu kummipuksid. Sobivad eelkõige neile, kes hindavad sportlikku ja konkreetset veermikku ning ei sea veermiku mugavust muudest omadustest tähtsamaks.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Ja see, et kuna õõtsa tagumised on ühtlasi ka kõige suuremad puksid kogu veermikus, siis need kipuvad veidi kääksuma, kui õõtshoob suurema amplituudiga liigub kusagil aukudes. Seda tõesti ainult "tõsiste" õõtsa liikumiste korral, niisama normaalse teepeal sõites ei kääksu, samuti mitte teised puksid, mida on ka tagasillas. Mõned väidavad, et neid vaja määrida mingi aja tagant. Ostes on samuti mingi vasemäärde taoline määre kaasas, millega tööpinnad kokkumöksima peab.
See siis võibolla samuti neg. poole peale.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

täis ring powerflex'i all... väga rahul... jäik, seisab ideaalselt teel. all thumbs up minu poolt.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ar21 kirjutas:Miks neid kusagilt ootama peab, kui jutt käib just POWERFLEX-ist Eestis täiesti olemas kohad, kus neid müüakse. Üks on Volta Auto, teine oli vähemalt varem PM Tuning. Olemas enamusele autodele kogu puksiring.
Minu autole on ka enamus pukse kohapeal olemas aga ekstsentrilised (M3) õõtsapuksid oli vaja tellida. Aga puksid vahetan ikka kõik korraga mitte ei hakka asja jupikaupa tegema.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Teine mainekas poly pukside tootja on veel Whiteline, nad toodavad põhiliselt riisimasinatele ja Austraalia autodele. http://www.whiteline.com.au/

Powerflex ja Whiteline mõlemad suht kallid, endale tellisin Energy Suspension komplekti, UK SX omanikud väidavad, et kvaliteedilt täpselt sama hea mis kaks eelpool mainitud firmat. Näiteks Euroopa S14 200SX-ile läheb 1:1 selline 240SX komplekt: http://www.courtesyparts.com/Merchant2/ ... e=7-18103G

Kahjuks kõiki vajaminevaid pukse Energy 200SX-ile ei tooda, seega olin sunnitud ikkagi osad Whiteline puksid veel lisaks tellima. Eks paari kuu pärast saab kommenteerida kuidas vedrustus muutus.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

No jah, see võib küll olla, et nad ei hoia kõigile koguaeg kompl. sees. Subaruga lihtsam. Seal on kõigil ühesugused puksid suures osas ja neid on neil koguaeg ka võtta.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Veel polypukse - vähemalt Subarule (hinnad odavad) näiteks stabika kerepuksid miski 250 kr 2tk. Iseasi palju saatmine tuleks. www.camskill.co.uk
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Seal siis japsidele "träni" -Subaru, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Dayhatsu, ka Vauxhal, mis peaks siis Opeliga ühtima.
Vasta