chip`i lugemine, muutmine, kirjutamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

555vrx kirjutas:see pole mingi know-how informatsioon. Probleem on softi arusaamises.
Ma ei väitnud, et see on mingilgi kujulknow-how`ga seotud... Lihtsalt eprom`i kui infokandja füüsilise vidina kohta väike info...

Võib-olla rumal mõttekäik, aga tühjade kivide soetamisel võiks abiks olla, kui teada, mis ajus kasutatavatel originaalidel seisab...
Viimati muutis quattromees, 05.01.2005 19:03, muudetud 1 kord kokku.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

Silwer kirjutas:
quattromees kirjutas:EPROM`i olemuse info:

http://www.market.croadria.com/isa_card ... shtml#book
Märkide tähendused kividel:

Marks for EPROM chips
27128: first two numbers tells us that it's UV-erasable EPROM, other three numbers are capacity of EPROM in Kbits:128Kbits=16384 x 8bit (16Kbyte). Note: EPROM can be also organized as 16bit matrix or 4bit matrix.
27C512: "C" means that EPROM is manufactured in CMOS technology.
Example:
HN27C64G-15: 8Kb (8192x8bit) UV-erasable EPROM in CMOS technology made by HITACHI (mark "HN") with 150ns access time (mark "-15").
Võta teadmiseks, et tavaliselt ei ole eprom-idel peal kivi markeering vaid hoopis aju tootja, ntx. BOSCH / Siemens, tootekood.

EI oska öelda, kuidas tavaliselt on, minu käes olevatel kividel (6tk) on need numbrid igatahes peal.
Näiteks: 200 20V originaalkividel:
MX 27C256PC-12
MX 27C512PC-15

MX - tootja Macronix
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

2,2T S4 ühel kivil märkmeid peal ei ole.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Q: ma üritasin ainult suunata sind. On kivil tüübinumbrid või tootjakood pole vahet, sellega võin aidata. Samuti võin tasuta sulle kivilt softi failiks maha lugeda. See mis sind kõige rohkem peaks huvitama on selle softi arusaamine/lugemine/modifitseerimine.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kui see suurt tüli ei tee, siis sooviks isegi näha seda, mis seal maha loetav on.. :roll:
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

sa mõtled vist seda:
http://www.es-tuning.org/img/reprograming.jpg
16ndik koodis numbri jada :)
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

http://www.dc-ice.ee/pics/N-6501.256

BMW E30 318IS, M42 koodiga mootori chipist data.... Lugege :P

Esimesele dekrüptijale, kes suudab ka arvestatava muudatusega hakkama saada - n. pöörete piiraja tõstmine 8000rpm-ni autasu!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
olaf
Postitusi: 14
Liitunud: 20.02.2005 22:13
Asukoht: Tln

Postitus Postitas olaf »

Aga palun :)

aadressid 42d5 ja 4313

Hetkel väärtused 90hex.
Mis stock rev limit on?

variant 1)
Kui kordaja 50 siis praegu oleks 7200p/min. 8000p/min oleks A0hex.

2)natuke netis tuhnind ja võimalik et bmw'l uus rev saadakse
(ff hex x 30 hex ) lahutada (lahtris olev arv x kordaja 40 )
stock rev oleks siis 6480p/min.
8000 saab 6Ahex lahtrisse pannes.

cheers
RedZone
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

stock rev-i antud programmi kohta ei tea kahjuks. Aga, mis saab kontrollsummadest, kui need arvud seal muuta? Cheksum error ilmselt, kuigi ma pole veendunud et nii vana motronic checksum-idest midagi üldse arvaks...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
olaf
Postitusi: 14
Liitunud: 20.02.2005 22:13
Asukoht: Tln

Postitus Postitas olaf »

Mis Motronic see on, mis aju number on?

checksumma muutub üldjuhul jah. Kas see mudel seda kontrollib, ei tea (veel).

Oleks emulaator, oleks lihtne üle kontrollida ...

Järsku es-tuningu vennad valgustaksid kuidas nad cali chippisid, kas remappisid ise ka või lihcalt copysid mõne tuunitud epromilt ümber?
Niivõiteisiti, tulemus igatahes impressiv.

cheers
RedZone
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Paneks siis siia ka lingi, kust foorumist sa selle infi rev limiti kohta välja lugesid?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

olaf kirjutas: Järsku es-tuningu vennad valgustaksid kuidas nad cali chippisid, kas remappisid ise ka või lihcalt copysid mõne tuunitud epromilt ümber?
Niivõiteisiti, tulemus igatahes impressiv.
cheers
Calibral testitud mappingud on siiski läänest pärit.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
olaf
Postitusi: 14
Liitunud: 20.02.2005 22:13
Asukoht: Tln

Postitus Postitas olaf »

Konkreetselt see rev limit sattus siit kätte
http://www.chiptuningforum.com/phpbbchi ... highlight=

sealt foorumist saab ka muid vihjeid, aga ega seal keegi niiväga oma "saladusi" avada ei taha..
RedZone
Kasutaja avatar
olaf
Postitusi: 14
Liitunud: 20.02.2005 22:13
Asukoht: Tln

Postitus Postitas olaf »

Kes soovib uurida milline näeb üks originaal chip vs. tuunitud chip välja siis ühe nissan 300ZX põhjal väga ilusti ära seletatud pluss falidega sait on siin ->http://cherrypicker.tripod.com/id10.html


Juhul kui kellegil peaks olema mõnd Calibra C20ne code'i (ka originaali), võiks seda minuga jagada..
RedZone
Vasta