BOV kui boost controller
BOV kui boost controller
see väike nõuanne siis inimestele kes peaksid sama probleemiga kokku puutuma nagu mina.
Kui mingil põhjusel ei ole võimalik wastegatega boosti kontrollida(allapoole) siis võib selleks kasutada BOV'i. Tuleb lihtsalt vedru teha nii nõrgaks et soovitud rõhul klapp avaneks. Vaakumi otsa ei tule siis kinnitada kuna se surub klapi kinni!
Kui mingil põhjusel ei ole võimalik wastegatega boosti kontrollida(allapoole) siis võib selleks kasutada BOV'i. Tuleb lihtsalt vedru teha nii nõrgaks et soovitud rõhul klapp avaneks. Vaakumi otsa ei tule siis kinnitada kuna se surub klapi kinni!
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Enamus autodele ei saa üldese pov pannagi kuna pov-i avanedes segu rikastub, kui mõõdetud õhk välja lasta. See on sitt variant. Parem ikka panna nõrgem wastgate (siseseid on ka 0.3 baariseid) mida siis ka saab päris lahti keerata. Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i. Ja välistel saab ka nõrgemat vedru panna.
Ei soovita kellelgi seda teed minna
Ei soovita kellelgi seda teed minna
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
panter kasutab hetkel sellist varianti kuna tal lisapihustid ei ole veel peal ja praegune süsteem ei toida üle 0.5bar'i rõhku ära. sellepärast ka selline lahendus.Kpt. Trumm kirjutas:Enamus autodele ei saa üldese pov pannagi kuna pov-i avanedes segu rikastub, kui mõõdetud õhk välja lasta. See on sitt variant. Parem ikka panna nõrgem wastgate (siseseid on ka 0.3 baariseid) mida siis ka saab päris lahti keerata. Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i. Ja välistel saab ka nõrgemat vedru panna.
Ei soovita kellelgi seda teed minna
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
kütust ei löö kindlasti välja, sest õhuvoolus kütust ei olegi
seda juhul kui õhuvoolu pole lisatud nitrodüüse või lisapihusteid ning viimasel juhul annab probleemi vabalt vältida paigutades BOV vastavasse kohta.
Rikas segu on alati safe! ning kui ei taha õhku õuepeale lasta on võimalik paigaldada by-pass valve, mis laseb õhu tagasi õhuvoolu.
Mis puudutab BOVi kasutamist nö boost-controllerina, siis sellist lahendust kasutavad ka mõned racing turbomasinad. Turbo spoolib pidevalt maximumil ja liigne rõhk lastakse läbi BOVi välja. Samuti osadel võistlustel on BOV tehn.tingimustega kohustuslik, sest sellega piiratakse turborõhk.

Rikas segu on alati safe! ning kui ei taha õhku õuepeale lasta on võimalik paigaldada by-pass valve, mis laseb õhu tagasi õhuvoolu.
Mis puudutab BOVi kasutamist nö boost-controllerina, siis sellist lahendust kasutavad ka mõned racing turbomasinad. Turbo spoolib pidevalt maximumil ja liigne rõhk lastakse läbi BOVi välja. Samuti osadel võistlustel on BOV tehn.tingimustega kohustuslik, sest sellega piiratakse turborõhk.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kas ikka on??? Lööge, kui eksin, aga sellist asja on ju 6 korda kergem kapotialla sobitada, kui mässata välise wastgatega. Lisaks reguleerimis võimalus olemas. Jutt siis sellisest BOV`st:Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i

Hinnaks 143 EUR`i pluss vahelesobitus peaks jääma igati odavamaks, kui välise wastgate aretus... või saan ma millegist väga valesti aru

- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Kas te inimesed aru ei saa et POV pole mingi kruvi või polt mida lihtsalt juurde keerad. Õhulugejaga autole ei olegi soovitav panna POV. Pannakse Dump-Valve. Audi välise wastgate saab kätte alla 2000.-eeku. Igasugu lollusi saab aretada aga kohe õiget teedpidi minna on alati odavam.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
mix ei ole soovitav panna õhulugejaga autole BOV'i?
siin väike näide nn dump valve'st
http://www.smartcar-owner.co.uk/dump_valve.htm
http://www.fuelsystem.co.uk/dump_valves.htm
sama asi mis BOV
siin väike näide nn dump valve'st
http://www.smartcar-owner.co.uk/dump_valve.htm
http://www.fuelsystem.co.uk/dump_valves.htm
sama asi mis BOV

- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
kui BOV avaneb siis laseb ta välja juba mõõdetud õhku ja siis on ka sellele mõõdetud õhule antud ka juba vastavalt bensiini. Seega tekib iga kord kui BOV avaneb segu rikastus ja tagant köhib tahma. Ja ärge tulge seletama, et rikas segu on hea ja ohutu. Rikas segu tapab kiirelt küünlad ja sitad küünlad soodustavad detonatsiooni. Klap klapiks lihtsalt tuleb ta ventileerida tagasi sisselakesse pärast õhulugejat. Ja kui sa jätkad edasi teemat et standard autole BOV panek on väga kasulik siis järelikult ei tea sa asjast tegelt midagi
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas mina olen kohustatud selle koha peal ütlema, et järelikult ei tea sa asjast midagi kui sa 5minutit tagasi ei teadnud, et BOV ja DV on sama asi ? Mina olen nüüd igatahes targem, aga ei saa aru kuidas siis terve maailma õhulugejatega autodega sõidavad BOV'idega ja lõhuvad oma autosid ? Põhimõtteliselt olen ma nõus tihedamalt küünlaid vahetama kui turbot remontima ja mõranevaid/purunevaid stock intercooleri torusid.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Teeme nüüd väljendid selgeks !
Blow-off, Dump-valve, pop-off - tähendab seda et üleliigne õhk ventileeritakse atmosfääri.
Bypass-valve - see nüüd on see mis suunab üleliigse õhu tagasi tsirkulatsiooni.
õhulugejaga autodele tõesti ei soovitata panna BOV-i vaid soovitatakse panna Bypass.
Samas minu masinal veel kõige algelisem mehaaniline õhulugeja ning BOV juba aasta aega susisemas ja pole ühtegi probleemi täheldanud.
Go figure
Blow-off, Dump-valve, pop-off - tähendab seda et üleliigne õhk ventileeritakse atmosfääri.
Bypass-valve - see nüüd on see mis suunab üleliigse õhu tagasi tsirkulatsiooni.
õhulugejaga autodele tõesti ei soovitata panna BOV-i vaid soovitatakse panna Bypass.
Samas minu masinal veel kõige algelisem mehaaniline õhulugeja ning BOV juba aasta aega susisemas ja pole ühtegi probleemi täheldanud.
Go figure

- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
tähenärija
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Ma võin teile selliseid asju tuua. Kui on kindel huvi siis võin täpse hinna uurida aga nad on mitusada krooni odavamad kui BOV ja on spetsiaalselt ülerõhujaok mõeldud
RELIEF VALVE

Use the GReddy Relief Valve as a secondary boost safety device. By adjusting the set screw you can control the release point (from .08 kg/mm2 to 2.0 kg/mm2), protecting your intake manifold and engine from boost spikes and overboosting. Made from billet aluminum it has an anodized blue finish.
RELIEF VALVE
Use the GReddy Relief Valve as a secondary boost safety device. By adjusting the set screw you can control the release point (from .08 kg/mm2 to 2.0 kg/mm2), protecting your intake manifold and engine from boost spikes and overboosting. Made from billet aluminum it has an anodized blue finish.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;