Audi S4-1992- kiireaudi
Audi S4-1992- kiireaudi
Lühidalt: See ei lõpe vist kunagi
320kw, KKK29(27???), ABT nukad, kokku pandud PK motorspordi poolt.
GT3 esipidurid.
Varustus pea minimaalne-kliima, el aknad-peeglid-luugi leiab.
Selleks, et kiiresti edasi liikuda pole rohkem eriti vaja...
Väliselt on suhteliselt räbal(loe:sitasti üle värvitud), kuid enne 2007a kevadet värvitöödega tegeleda ei viitsi.
Mõned pildid ka:
http://mailis.apaatne.org/album73
320kw, KKK29(27???), ABT nukad, kokku pandud PK motorspordi poolt.
GT3 esipidurid.
Varustus pea minimaalne-kliima, el aknad-peeglid-luugi leiab.
Selleks, et kiiresti edasi liikuda pole rohkem eriti vaja...
Väliselt on suhteliselt räbal(loe:sitasti üle värvitud), kuid enne 2007a kevadet värvitöödega tegeleda ei viitsi.
Mõned pildid ka:
http://mailis.apaatne.org/album73
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Mis turbo külmale osale ja back-plate'le peale kirjutatud on? Selle järgi saab teada, millega tegu. Praegu vaatan, et K27 siiski, kuid nii on väga petlik vaade.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Pildilt paistab, et tegu tavalise Boschi klapiga, mis ei hiilga oma töökindluse ja rõhupidavusega.
Selliste modide juures võiks kasutada juba mingit paremat by-pass klappi ka.
Selliste modide juures võiks kasutada juba mingit paremat by-pass klappi ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Karta on, et selle turbo puhul pole väga kuuskandiga kruttimist vaja.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Väljavõte, otsisn ja leidsin: There are two K29/K27 hybrids. They have a K29 coldside, K28 backplate and K27 center and hotside. The Hotside housing is #9 A/R. These were used by Audi in 1985 in their race program.
The Coldside housing is marked 5329 101 5091 and is 3 of 15 in this batch. According to KKK this was a special run of 15 turbos made for Audi for use in 1985. I have two and three. The backplate is marked 5328 151 5792 which means its from a K28 turbo. The Center and hotside are 100% K27.
Just see number reetis: 53281515792 - külmapoole tagune plaat.
Mis oskan öelda - haruldane, mitte letikaup, spetsiaalturbo, mida katsetati 1985a. S1 peal ( kangem versioon )
The Coldside housing is marked 5329 101 5091 and is 3 of 15 in this batch. According to KKK this was a special run of 15 turbos made for Audi for use in 1985. I have two and three. The backplate is marked 5328 151 5792 which means its from a K28 turbo. The Center and hotside are 100% K27.
Just see number reetis: 53281515792 - külmapoole tagune plaat.
Mis oskan öelda - haruldane, mitte letikaup, spetsiaalturbo, mida katsetati 1985a. S1 peal ( kangem versioon )
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Mul on täpselt sama turbo, aga enda auto kuumaosaga: K28 back-plate, K29 comp housing ja K29 83mm läbimõõduga tiivik (vt. avatari).
S1 (konkreetselt Pikes Peak'i)peal kasutati 86,5mm läbimõõduga tiivikut, mis väikeste turbiinidega on maapinnal liiga suured (surge'i oht). Et teada saada, kas kindlalt see on, peab turbo külma osa lahti võtma, sest KKK puhul ei või kunagi teada, mis asi täpselt on, enne kui lahti võtad
Nende turbode ekspert on mees nimega James Bufkin.
EDIT: Jõuvankri jutt pärinebki Bufkini saidilt.
S1 (konkreetselt Pikes Peak'i)peal kasutati 86,5mm läbimõõduga tiivikut, mis väikeste turbiinidega on maapinnal liiga suured (surge'i oht). Et teada saada, kas kindlalt see on, peab turbo külma osa lahti võtma, sest KKK puhul ei või kunagi teada, mis asi täpselt on, enne kui lahti võtad

Nende turbode ekspert on mees nimega James Bufkin.
EDIT: Jõuvankri jutt pärinebki Bufkini saidilt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;