Audi S4-1992- kiireaudi

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kiireaudi
Postitusi: 11
Liitunud: 29.11.2004 23:30

Audi S4-1992- kiireaudi

Postitus Postitas kiireaudi »

Lühidalt: See ei lõpe vist kunagi

320kw, KKK29(27???), ABT nukad, kokku pandud PK motorspordi poolt.
GT3 esipidurid.
Varustus pea minimaalne-kliima, el aknad-peeglid-luugi leiab.
Selleks, et kiiresti edasi liikuda pole rohkem eriti vaja...


Väliselt on suhteliselt räbal(loe:sitasti üle värvitud), kuid enne 2007a kevadet värvitöödega tegeleda ei viitsi.


Mõned pildid ka:

http://mailis.apaatne.org/album73
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kiireaudi on siis jälle kiire?
Pildi järgi oled ühe lamda lahti unustanud.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mis turbo külmale osale ja back-plate'le peale kirjutatud on? Selle järgi saab teada, millega tegu. Praegu vaatan, et K27 siiski, kuid nii on väga petlik vaade.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pildilt paistab, et tegu tavalise Boschi klapiga, mis ei hiilga oma töökindluse ja rõhupidavusega.
Selliste modide juures võiks kasutada juba mingit paremat by-pass klappi ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nice ride..

Ma julgeks pakkuda et kangem keps on ka sees. Originaalid küll 450hj valule vastu ei pane. Muide, kas auto sõidab audi motronicu peal?

Millal näha, katsuda saab st. raja äärde minek on?

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kui keegi Hannest auto ümber kuuskandiga suramas näeb, siis võtke jõuga see kuuskant tema käest ära :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Karta on, et selle turbo puhul pole väga kuuskandiga kruttimist vaja.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Raceboy kirjutas:Karta on, et selle turbo puhul pole väga kuuskandiga kruttimist vaja.
Teades Hannest siis vast ikka läheb väikseks kruttimiseks... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Väljavõte, otsisn ja leidsin: There are two K29/K27 hybrids. They have a K29 coldside, K28 backplate and K27 center and hotside. The Hotside housing is #9 A/R. These were used by Audi in 1985 in their race program.


The Coldside housing is marked 5329 101 5091 and is 3 of 15 in this batch. According to KKK this was a special run of 15 turbos made for Audi for use in 1985. I have two and three. The backplate is marked 5328 151 5792 which means its from a K28 turbo. The Center and hotside are 100% K27.

Just see number reetis: 53281515792 - külmapoole tagune plaat.
Mis oskan öelda - haruldane, mitte letikaup, spetsiaalturbo, mida katsetati 1985a. S1 peal ( kangem versioon )
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mul on täpselt sama turbo, aga enda auto kuumaosaga: K28 back-plate, K29 comp housing ja K29 83mm läbimõõduga tiivik (vt. avatari).
S1 (konkreetselt Pikes Peak'i)peal kasutati 86,5mm läbimõõduga tiivikut, mis väikeste turbiinidega on maapinnal liiga suured (surge'i oht). Et teada saada, kas kindlalt see on, peab turbo külma osa lahti võtma, sest KKK puhul ei või kunagi teada, mis asi täpselt on, enne kui lahti võtad :)

Nende turbode ekspert on mees nimega James Bufkin.

EDIT: Jõuvankri jutt pärinebki Bufkini saidilt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta