Milline turbo?
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
Kuno, sinu auto puhul (ja ka WRC auto puhul, mitte et need just liiga sarnased oleks, aga siiski) on tegu suht moodsa neljaklapitehnikas kaanega. Kas sellel BMw motol on 4 klappi silindri kohta? Kui jah, võib rõhku lasta maks. 0,5 bar, aga see on ka lagi.
Pentroof on põlemiskambri ja klapipaigutuse variant.
Pentroof on põlemiskambri ja klapipaigutuse variant.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt on see M50 mootor suht õrn igasugu lolluste vastu.
Tehakse mudiugi ka kõrge surveastmega asju aga see eeldab ka kogemust või normaalseid teadmisi.
Tehakse mudiugi ka kõrge surveastmega asju aga see eeldab ka kogemust või normaalseid teadmisi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
M50B25 ilma vanoseta on väga kõva plokiga ja tal on topelt klapivedrud. Mootori orginaalsisu pidi 400 HP kannatama. Soovitaks siiski paksema kaanetihendi panna. Kui plaanid torustiku intercoolerisse alt vedada, siis võib jääda mootori kinnitus ette- see tuleks ka siis ümber teha. Minu arvamus on, et see on väga hea mootor turbotamiseks.
ma töristasin mõned kuud ringi aint...siis läks turbo laiali..moto ise sõidab siiani ja homme peaks uuesti talle turbo lisaenergiat andma...525 kirjutas:Palju sõitnud oled nii?panter kirjutas: endal sõitsin 0.4-0,5 bariga ja surveaste oli kah 10 kanti...varsti saab teada palju kannatab maksimaalselt :D
Vanoseta variandil on küll pea osa suht õrn.iff2 kirjutas:M50B25 ilma vanoseta on väga kõva plokiga ja tal on topelt klapivedrud. Mootori orginaalsisu pidi 400 HP kannatama. Soovitaks siiski paksema kaanetihendi panna. Kui plaanid torustiku intercoolerisse alt vedada, siis võib jääda mootori kinnitus ette- see tuleks ka siis ümber teha. Minu arvamus on, et see on väga hea mootor turbotamiseks.
Sellel vist ei ole veel topelt klapivedrusid.
Igatahes vanaga tuleb pööretega ettevaatlik olla, miss shift (money shift) maksab kena kopika.
Käiguhoovastiku ehitusest tingituna ei olegi see nii haruldan juhus just mignis lollis olukorras.
Saalekolksuga ja mudiu tiksuvaid M50 mootoreid olen ka omajagu kuulnud/näinud aga eks kõik sõltub hooldusest.
Lihtsalt ei soovita mina võtta esimeseks projektiks kõrge surveastmega mootori, kui teadmised on suhteliselt väiksed.
Alumine osa on tõesti kõva sellel mootoril, juhul kui mootor on normaalselt hooldatud ja pole 500k km läbinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
M50 perekonna mootorilt saab surveastme kenasti maha ostes .140" paksu metallist kaanetihendi. tihend ise ~3000 eeku ja transa otsa, kohalikelt pole asja uurinud. tikkpoldid on pmst kohustuslikud.
kolvidelt mina maha võtma ei hakkaks, erinevalt vanatüübi M20st ei ole kolvilagi nii paks.
stock alumised otsad korralikku juhtimise ja vahejahutusega teevad >400hj vändast.
kolvidelt mina maha võtma ei hakkaks, erinevalt vanatüübi M20st ei ole kolvilagi nii paks.
stock alumised otsad korralikku juhtimise ja vahejahutusega teevad >400hj vändast.
General Specs:
M52 2.8l
stock bottom end
Full Haltech EMS
Cometic HG
ARP head bolts
GT35r
Turbonetics Manifold
Tial 46mm wastegate
V-band exhaust
RC 720cc injectors
Final results:
on 91 pump 440whp at 14psi
on Sunoco 112 512whp at 20psi
still running a little rich and the timing is not too agressive.
The car was tuned purely for drivability
http://www.danzioperformance.com/video/ ... o_race.wmv
Juhiks tähelepanu veel ka kasutatavatele detailidele seal listis, mis ei ole enamuses just odavad.
Vaevalt on antud inimesel plaanis autosse nii palju raha matta.
Sellepärast ongi asja väheke riskantsem ehitada.
Vaevalt on antud inimesel plaanis autosse nii palju raha matta.
Sellepärast ongi asja väheke riskantsem ehitada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ma lugesin selle teema läbi ja mul tekis küsimus, palju see 0,5bar juurde annab stok motole, on see võimsuse kasv tuntav et tasub seda turbot osta ja peale panna, ise olen kah mõelnud seda teed minna, minu motoks on mazda 626 2,0i 103kw
hetkel on mul vänt maas ja ootab lihvimisse saatmist, samas saaks kohe kah kolvid ringi vahetada kui sooviks võimsamad turbot, samas see eeldab et ma pean kah moto ülemise otsa ära tegema, kõvemad klapi vedrud jne.
hetkel on mul vänt maas ja ootab lihvimisse saatmist, samas saaks kohe kah kolvid ringi vahetada kui sooviks võimsamad turbot, samas see eeldab et ma pean kah moto ülemise otsa ära tegema, kõvemad klapi vedrud jne.
Pakun, et 0,5 bari korraliku seguga annab 30 - 50 % jõudu juurde.
Arvan samuti, et kui üle 0,5 baari rõhku ei püüa ja segu on "paras" siis ei ole vaja mootorit lahti võtta. (muidugi kui mootor on korralik ja tehasest juba mingite varudega). Olen siin ise uurinud, et BMW M52 mootoreid on turbotatud ja rõhuga 0,5 bar`i on saadud korralike (270 - 300 whp). Kuna teema on endale väga huvitav, oleks kena kui keegi leiab netist mingeid asjalike linke M50 - 52 ja turbo kohta oleksin tänulik.
Arvan samuti, et kui üle 0,5 baari rõhku ei püüa ja segu on "paras" siis ei ole vaja mootorit lahti võtta. (muidugi kui mootor on korralik ja tehasest juba mingite varudega). Olen siin ise uurinud, et BMW M52 mootoreid on turbotatud ja rõhuga 0,5 bar`i on saadud korralike (270 - 300 whp). Kuna teema on endale väga huvitav, oleks kena kui keegi leiab netist mingeid asjalike linke M50 - 52 ja turbo kohta oleksin tänulik.
Ehk leiad midagi soome bmw tuunijate foorumist: http://www.btcf.fi/forum/
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=150
seal siis ülelaadimisega bmw'd.
seal siis ülelaadimisega bmw'd.