RFL kirjutas:
jutt käib ju kellanäidu jälgimisest. ehk, et kütuserõhu kell edastab täpselt rõhu kohta inffi, samas kui a/f kell näitab segu edasi-tagasi vibades ja seega küllaltki ebaselgelt.
milleks nokkida, kui tegelikult said isegi aru, mida mõeldi.

vaata, ma ei noki, aga paistab, et keegi ei mõista mida ma öelda tahan, proovin siis vähe selgitada: See, et sa saad kütuse rõhku järgida salongist ja pidevalt on muidugi hea ja kõik ja puha, aga kütuse rõhu kella abil ei saa jälgida seda, kas segu läheb lahjaks/kangeks või mitte. Segu ei lähe paigast ära ainult pensiiniga seotud probleemide tõttu! Seda pena rõhu kella võid päev läbi vahtuda ja sõita ikkagi tuksis seguga.
Seda, et af pendeldab edasi tagasi pole üldse vaja sul vahtida ju, see tähendab, et mootor on light loadi all, tähendab ei Saagi esineda kiirendusele vastavat segu! Isegi, kui on mingid probleemid seguga, siis light loadi all see mootorit ei lõhu, kui pole trastiliselt paigast ära. Küll lõhub aga kiirendades ja siis juba af näitab, mis ongi tema ülessanne.
Pendeldamine ei ole ka af kella omapära, vaid segu reaalselt muutubki nii. Seda, et sa sellest midagi välja tahad lugeda af kella abil, on juba sinu arusaamatus asjade eesmärgist ja tööpõhimõttest. Af kell pole selle jaoks.
zoom1 kirjutas:
No aga ütle mis on A/F kella probleem kui segu näit muutub lahjemaks kui paned nt tuled põlema või salongi ventika tööle vms takistuse? + juhe otse aku juhtmelt.
see pole af kella probleem, see võib olla valesti paigaldamisest. Et saada af näitama täpselt sama, mida lambda näitab ja aju näeb, siis on vaja af kella massi (eriti tähtis)ja toite (igaks juhuks et kindel olla) juhtmed ühendada sinna, kust saab lambda oma toite ja massi. Kuna af on elektrooniline voltmeeter ja mõõteskaala suhteliselt väike, siis iga erinevus tekitab väikse vea.
Kui on õieti ühendatud ja siis ikka langeb tulede põlema panemisest, siis järelikult näeb aju sama moodi, et segu läheb lahjemaks, kuigi tegelt ei lähe. Siis on probleem kuskil mujal, mitte enam segu kellas.
M-Tech kirjutas:Lambda on 4-ja otsaga?
Proovi kellegi teise kella korraks.
üldiselt ei saa see kella viga olla, kuna af kell töötab tegelikult 5v pingega.
Kella sees on pingeregulaator, mis hoiab pidevalt 5V. Kui parda pinge langeb kasvõi 5,1 voldi peale, peab af õieti näitama. Iseasi on see, et kui parda pinge liiga madalaks langeb, kas lambda õigust näitab.