lada 2105:1987:Wilson
lada 2105:1987:Wilson
järjekordselt siis yks lada projekt.mootor on hetkel tavaline.ainuke lisa on hooratas.1500cm mootor.surveaste jäi 9 kanti igas pytis kuigi originaalis on 8.5!mõttes on draw through variant.ehk siis karpa-turbo-mootor.kasutan vw jetta turbodiisli turbot.hetkeliselt mootoril midagi ei muuda.suurim kartus on sidur,et mis sellega teha?nukkvõll jääb originaaliks.kavas veel suurendada karpa dyyse!
kas selline asi sobib,kui sisselaske ava on ovaalne(staadioni kujuga) kas sobib kui sinna peale panna vaid yks auk?kas jagab iseseisvalt bensusegu mootorisse? või oleks ikka parem teha nagu karpast tuleb et siis kaks auku selle ovaal osa peale??? hetkel veel pilte ei saa,kuid varsti ikka.
Kõik + ja - välja tuua ja oma arvamus asjast!!
kas selline asi sobib,kui sisselaske ava on ovaalne(staadioni kujuga) kas sobib kui sinna peale panna vaid yks auk?kas jagab iseseisvalt bensusegu mootorisse? või oleks ikka parem teha nagu karpast tuleb et siis kaks auku selle ovaal osa peale??? hetkel veel pilte ei saa,kuid varsti ikka.
Kõik + ja - välja tuua ja oma arvamus asjast!!
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 05.03.2005 13:31
Re: lada 2105:1987:Wilson
ega sellist asja tavalisel mootoril ei leia küll..wilson kirjutas:mootor on hetkel tavaline.ainuke lisa on hooratas.

aga järgmise kommentaari teen siis kui asi kokkuladumise staadiumini jõuab, et oleks mida vaadata.
jou
Re: lada 2105:1987:Wilson
järjekordne mees, kes surveastme kompressiooniga võrdsustab. No nii ei saa autot ehitada....muidu oleks turbotamine ikka väga lihtne, kui madala surveastmise saavutamiseks vaja mootor kohviks ajadawilson kirjutas:surveaste jäi 9 kanti igas pytis kuigi originaalis on 8.5

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
teema püstitaja teeb kas joke'i või on teadmised automootori tööpõhimõtetest kaunis udused
mõlemal juhul jääb toimiv asi ilmselt unistuseks
kui lada mootori kompressioon on 9, siis pole sellega midagi teha enam, kõikepealt tuleb see ära remontida
soovitaks soojalt teha endale asjad enne selgeks, muidu ilmub siia varsti järgmine teema "minu turbo lada sõidab 50 meetrit ja siis on hing kinni ja detoneerib ja paari katse järel sulasid kolvid üles".
inimeste laiskus (või visadus trollteemade tegemisel) on lausa imekspandav ja ikka ja jälle ilmub välja seltsimehi, kellele search on võõras teema
kõik siit läbi jooksnud blow-throuh asjad kannavad kaasas ühte ja sama viga - no arvake, mis juhtub karburaatoris bensiiniga, kui lada mehhaanilise pumba surve on alla 0,4 bar ja te lasete sinna 1 bar boosti peale
Enginemasters tegi kunagi katse, kus kontrolliti, kumb annab rohkem võimsust, kas blow-through karpa või EFI. Tulemused tulid kaunis ligilähedased. Saab teha küll kui tahetakse ja osatakse.
lugege läbi ja vaadake, kuidas asjad lahendatakse, et pärast ei puhu turbo bensiini paaki tagasi ja karpa tihendite vahelt lendav segu autot põlema ei pane
mõlemal juhul jääb toimiv asi ilmselt unistuseks

kui lada mootori kompressioon on 9, siis pole sellega midagi teha enam, kõikepealt tuleb see ära remontida
soovitaks soojalt teha endale asjad enne selgeks, muidu ilmub siia varsti järgmine teema "minu turbo lada sõidab 50 meetrit ja siis on hing kinni ja detoneerib ja paari katse järel sulasid kolvid üles".
inimeste laiskus (või visadus trollteemade tegemisel) on lausa imekspandav ja ikka ja jälle ilmub välja seltsimehi, kellele search on võõras teema
kõik siit läbi jooksnud blow-throuh asjad kannavad kaasas ühte ja sama viga - no arvake, mis juhtub karburaatoris bensiiniga, kui lada mehhaanilise pumba surve on alla 0,4 bar ja te lasete sinna 1 bar boosti peale

Enginemasters tegi kunagi katse, kus kontrolliti, kumb annab rohkem võimsust, kas blow-through karpa või EFI. Tulemused tulid kaunis ligilähedased. Saab teha küll kui tahetakse ja osatakse.
lugege läbi ja vaadake, kuidas asjad lahendatakse, et pärast ei puhu turbo bensiini paaki tagasi ja karpa tihendite vahelt lendav segu autot põlema ei pane
Kui sul õli tagasivool veel tegemata, kuidas sa siis mootori käima panid vahepeal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.