lada 2105:1987:Wilson

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

lada 2105:1987:Wilson

Postitus Postitas wilson »

järjekordselt siis yks lada projekt.mootor on hetkel tavaline.ainuke lisa on hooratas.1500cm mootor.surveaste jäi 9 kanti igas pytis kuigi originaalis on 8.5!mõttes on draw through variant.ehk siis karpa-turbo-mootor.kasutan vw jetta turbodiisli turbot.hetkeliselt mootoril midagi ei muuda.suurim kartus on sidur,et mis sellega teha?nukkvõll jääb originaaliks.kavas veel suurendada karpa dyyse!
kas selline asi sobib,kui sisselaske ava on ovaalne(staadioni kujuga) kas sobib kui sinna peale panna vaid yks auk?kas jagab iseseisvalt bensusegu mootorisse? või oleks ikka parem teha nagu karpast tuleb et siis kaks auku selle ovaal osa peale??? hetkel veel pilte ei saa,kuid varsti ikka.

Kõik + ja - välja tuua ja oma arvamus asjast!!
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Re: lada 2105:1987:Wilson

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

wilson kirjutas:mootor on hetkel tavaline.ainuke lisa on hooratas.
ega sellist asja tavalisel mootoril ei leia küll.. :)
aga järgmise kommentaari teen siis kui asi kokkuladumise staadiumini jõuab, et oleks mida vaadata.
jou
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

järgmine nädal loodan saada flantsid valmis!et saaks lõpuks ometi kolled kokku keevitada
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: lada 2105:1987:Wilson

Postitus Postitas jeff01 »

wilson kirjutas:surveaste jäi 9 kanti igas pytis kuigi originaalis on 8.5
järjekordne mees, kes surveastme kompressiooniga võrdsustab. No nii ei saa autot ehitada....muidu oleks turbotamine ikka väga lihtne, kui madala surveastmise saavutamiseks vaja mootor kohviks ajada :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

sai siis kokku pandud ja tööle isegi,õhtul peaks pilte ja video saama!
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
zett
Postitusi: 6
Liitunud: 14.01.2005 21:28

Postitus Postitas zett »

Wilsoni tungival soovil panen video!

http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... cef5761f60
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

teema püstitaja teeb kas joke'i või on teadmised automootori tööpõhimõtetest kaunis udused

mõlemal juhul jääb toimiv asi ilmselt unistuseks :badgrin:

kui lada mootori kompressioon on 9, siis pole sellega midagi teha enam, kõikepealt tuleb see ära remontida

soovitaks soojalt teha endale asjad enne selgeks, muidu ilmub siia varsti järgmine teema "minu turbo lada sõidab 50 meetrit ja siis on hing kinni ja detoneerib ja paari katse järel sulasid kolvid üles".

inimeste laiskus (või visadus trollteemade tegemisel) on lausa imekspandav ja ikka ja jälle ilmub välja seltsimehi, kellele search on võõras teema

kõik siit läbi jooksnud blow-throuh asjad kannavad kaasas ühte ja sama viga - no arvake, mis juhtub karburaatoris bensiiniga, kui lada mehhaanilise pumba surve on alla 0,4 bar ja te lasete sinna 1 bar boosti peale :?:

Enginemasters tegi kunagi katse, kus kontrolliti, kumb annab rohkem võimsust, kas blow-through karpa või EFI. Tulemused tulid kaunis ligilähedased. Saab teha küll kui tahetakse ja osatakse.

lugege läbi ja vaadake, kuidas asjad lahendatakse, et pärast ei puhu turbo bensiini paaki tagasi ja karpa tihendite vahelt lendav segu autot põlema ei pane
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mootori korrasolekuga olen päri aga kus sa blow through systeemi näed? Antud setup on draw through ahk tõmmataks eläbi karpa ja ei tule probleemi sellega et turbo rõhk on suurem kui pensu pumba rõhk
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

no tõesti on asju mida ma ei tea.originaalis on 8.5 .
mul on tegu kus bensiin ja õhk lähevad koos turbosse.kui ainult turbo puhuks karpasse siis lööks surve bensu paaki tagasi.
raha mul sinna alla veel läinud pole,nii et jah.
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ärge ajakse jälle kompressiooni ja surveastet segamini! :)
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

hetkel pole kere kuhu see mootor panna ja ka sõitma saada.õli tagasivool turbost on ka veel vaja teha,samuti ka suuremad düüsid ja väljalase.
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui sul õli tagasivool veel tegemata, kuidas sa siis mootori käima panid vahepeal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

M-Tech kirjutas:Kui sul õli tagasivool veel tegemata, kuidas sa siis mootori käima panid vahepeal?
Juhid turbost tuleva õli mingisse pange, pudelisse. Ega seda õli sealt nii palju ka ei lahma et õli karteris väheks jääks selle väikese ajaga.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

oli olemas ikka.käis õlimõõtmis auku aga polnud õiget ära voolu.
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Pilt
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Vasta