K: pidurid paremaks
K: pidurid paremaks
paljud teevad autot kiiremaks jak ui tooriks on olnud lahja mootoriga, siis on ka pidurid ilmselt kehvemad.
Mida on keegi teinud, et pidurdamist tõhusamaks muuta?
endal esialgu ette zimmermanni kettad mis läbi puuritud ja ferodo sport piduriklotisd. Tahaks panna ka 2 kolviga supportid ette...
Teist pidurivedelikku on keegi kasutanud?
Mida on keegi teinud, et pidurdamist tõhusamaks muuta?
endal esialgu ette zimmermanni kettad mis läbi puuritud ja ferodo sport piduriklotisd. Tahaks panna ka 2 kolviga supportid ette...
Teist pidurivedelikku on keegi kasutanud?
Ate Super Racing Blue on juba ammusest ajast rinkasõitja sõber olnud.
Maaletoojaks on Balti Autoosade AS (edasimüüja Automaailm, endine Salome IIRC) ja hinnaks midagi 350kr. Müüakse liitrises plekkpurgis.
Väga hea vedelik on, esiteks eluiga pikem, teiseks keemistemperatuurid (nii "kuiv", kui "märg") on väga kõrged. Samuti pole probleeme pidurimansettide söömisega vms.
Kindlasti on veel teisigi performance-pidurivedelikke, kuid Atega on mul otsesed kogemused.
EDIT: Kui tahad pidureid parendada, siis Wilwood pakub päris häid neljakolvilisi sadulaid ja mis seal salata, palju tuunijaid ostab Porschedelt pärit neljakolvilisi Brembosid, mis tulevad odavamad, kui uued Wilwoodid.
Arvesta sellega, et kui pidureid kõvasti paremaks teed, pead ka peasilindri peale tähelepanu pöörama.
Maaletoojaks on Balti Autoosade AS (edasimüüja Automaailm, endine Salome IIRC) ja hinnaks midagi 350kr. Müüakse liitrises plekkpurgis.
Väga hea vedelik on, esiteks eluiga pikem, teiseks keemistemperatuurid (nii "kuiv", kui "märg") on väga kõrged. Samuti pole probleeme pidurimansettide söömisega vms.
Kindlasti on veel teisigi performance-pidurivedelikke, kuid Atega on mul otsesed kogemused.
EDIT: Kui tahad pidureid parendada, siis Wilwood pakub päris häid neljakolvilisi sadulaid ja mis seal salata, palju tuunijaid ostab Porschedelt pärit neljakolvilisi Brembosid, mis tulevad odavamad, kui uued Wilwoodid.
Arvesta sellega, et kui pidureid kõvasti paremaks teed, pead ka peasilindri peale tähelepanu pöörama.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: pidurid paremaks
Nissani (s14/z32)/Subaru(Impreza) 4pot sadulad ja suuremad kettad ette, koos s14 peapidurisilindriga + Ferodo DS2500 klotsid.panter kirjutas: Mida on keegi teinud, et pidurdamist tõhusamaks muuta?
Põhim võiks vahetükiga ükskõik mis sadulad külge saada, eriti kui ketas oluliselt suurem on. Ketta pead ainult enamvähem sobivad leidma (ketaste spekid leiad http://www.dba.com.au/dba_catalogue_2004/index.html) ja kettaaugud võib ümber puurida.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Re: K: pidurid paremaks
palju se kettaid reaalselt nõrgemaks teeb? ise ei teeks sellist asja eriti...jk kirjutas:ja kettaaugud võib ümber puurida.
Ketastele saab adaptereid ka vahele lasta teha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
262eek liiter siis ate super blue racing.
selle peab kah kindlasti ostma...
Kellelgi on reaalselt kogemust väiksematelt ketastelt suurematele minekuga? Kui suur on vahe pidurdamisel. Siin tuleb mängu vist kõvasti temperatuur...suurem ketas peaks paremini jahtuma ja seetõttu ei teki pidurite pehmenemist ni kergesti? Sest reaalselt auto panevad seisma ikkagi rehvid...
selle peab kah kindlasti ostma...
Kellelgi on reaalselt kogemust väiksematelt ketastelt suurematele minekuga? Kui suur on vahe pidurdamisel. Siin tuleb mängu vist kõvasti temperatuur...suurem ketas peaks paremini jahtuma ja seetõttu ei teki pidurite pehmenemist ni kergesti? Sest reaalselt auto panevad seisma ikkagi rehvid...
siis ainult asjal mõte, kui rinkat sõidad. vaata neid eesti teid pohui mis pidurid sul on kui "aukudesse" pidurdad siis anyway venib see pidurdusmaa...
isiklikult usun, et bmw omal ajal mõtles sellele ja minu masin omab korraliku originaal süsteemi. samas mootor kah originaalis niiet ei tea kas kuluks ära suuremad pidurid
isiklikult usun, et bmw omal ajal mõtles sellele ja minu masin omab korraliku originaal süsteemi. samas mootor kah originaalis niiet ei tea kas kuluks ära suuremad pidurid

Minu autol sai paigaldatud Ferodo DS 2500 klotsid ja lisaks veel Castrol SRF pidurivedelik: http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7001576 See on siis vist kõige parem pidurivedelik üldse. Hind on ka palju kallim kui konkureerivatel toodetel.
Samas praegu tundub et mingit täiendavat pidurite upgrade vaja ei olegi - pidur säilitab ka pikemal ringraja nühkimisel oma algsed omadused.
Samas praegu tundub et mingit täiendavat pidurite upgrade vaja ei olegi - pidur säilitab ka pikemal ringraja nühkimisel oma algsed omadused.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kõik oleneb sellest, kui hea on pidurid juba tehasest. 931 originaalis on 282mm 4x vent ketas ja need on juba ise suht head, aga kui korra oled väga võimsa autoga sõitnud, siis oskad veel paremaid pidureid tahta.
Kui aga taga trummel, siis vajab asi kiiremas korras tegutsemist
Ja enamik autodel on stockis siiski ikka väga alamõõdulised pidurid, eriti rinka jaoks. Lausa hale on vaadata ilgelt tuunitud autosid, kus 18-19tollise velje taga vahib välja 200mm läbimõõduga vms ketas, mis pole veel ventileeritud ka. Veel hullem lugu muidugi kui seal veel väike trummel on (lätis täiesti tavaline civicute ja 3-seeria BMWde puhul, millel lausa DTM-stiilis body-kit
).
Kui aga taga trummel, siis vajab asi kiiremas korras tegutsemist

Ja enamik autodel on stockis siiski ikka väga alamõõdulised pidurid, eriti rinka jaoks. Lausa hale on vaadata ilgelt tuunitud autosid, kus 18-19tollise velje taga vahib välja 200mm läbimõõduga vms ketas, mis pole veel ventileeritud ka. Veel hullem lugu muidugi kui seal veel väike trummel on (lätis täiesti tavaline civicute ja 3-seeria BMWde puhul, millel lausa DTM-stiilis body-kit

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Enda endisel Mazda rallikal sai vahetatud klotsid, kettad ning voolikud.
Ate Racing Blue'd kasutasin juba varem ning selle kohta negatiivset küll miskit öelda ei oska.
Klotsid olid KVR omad. Kettad lihtsalt parema jahutuse eesmärgil läbi puuritud. Suuremaid panna ei saanud, kuna vaja oli , et 15" velg alla mahuks. ( Suurus oli neil niigi 270+ vist, nii et 14" alla ei mahtunud )
Voolikud sai lastud teha Dunlop Hiflexis, põhimõtteliselt samad mis Goodridge omad, kuid siin tehes tulid kallimad kui tellides oleks olnud. Kahjuks oli kiiresti vaja ning valida ei saanud.
Ütleme nii, et vahe oli ikka öö ja päev. Rahvaralli katsetel (k.a. ca. 6 km katsel) ei tekkinud mingeid probleeme. Kordagi ei täheldanud, et pidurid oleks pehmeks muutunud või vedelik oleks keema läinud.
Ate Racing Blue'd kasutasin juba varem ning selle kohta negatiivset küll miskit öelda ei oska.
Klotsid olid KVR omad. Kettad lihtsalt parema jahutuse eesmärgil läbi puuritud. Suuremaid panna ei saanud, kuna vaja oli , et 15" velg alla mahuks. ( Suurus oli neil niigi 270+ vist, nii et 14" alla ei mahtunud )
Voolikud sai lastud teha Dunlop Hiflexis, põhimõtteliselt samad mis Goodridge omad, kuid siin tehes tulid kallimad kui tellides oleks olnud. Kahjuks oli kiiresti vaja ning valida ei saanud.
Ütleme nii, et vahe oli ikka öö ja päev. Rahvaralli katsetel (k.a. ca. 6 km katsel) ei tekkinud mingeid probleeme. Kordagi ei täheldanud, et pidurid oleks pehmeks muutunud või vedelik oleks keema läinud.
Üllatavalt isase pidurikomplekti leiab haininaga viiese bmw alt (82-87), ketaspiduritega mudelid, ees 280, taga 286 mm
Küll ühe kolviga, aga esiklotside karbi peal on kirjas autod, millele need klotsid sobivad: bmw, porshe 928 S2, Ferrari 346
(kontrollige, kui ei usu)
Neid pidurisüsteeme saab õllehinnaga igalt poolt osta.
Küll ühe kolviga, aga esiklotside karbi peal on kirjas autod, millele need klotsid sobivad: bmw, porshe 928 S2, Ferrari 346

(kontrollige, kui ei usu)
Neid pidurisüsteeme saab õllehinnaga igalt poolt osta.