Milline turbo?
Milline turbo?
Soov paigaldada siis turbo bmw m50b25. Surveastet (10,0:1) vähendamata seega rõhk võiks olla 0,4-0,5 bar. Turbo võiks taha tulla juba 1800-2000 rpm juures seega midagi väikest.
Aga milline et see samas kõrgematel pööretel ei takistaks? Või panna kaks tükki? Mõni diisli oma?
Peale mudeli võiks märkida ka mis autodel seda leidub äkki siis lihtsam otsida.
Oodatud kõik mõtted ja soovitusd.
Aga milline et see samas kõrgematel pööretel ei takistaks? Või panna kaks tükki? Mõni diisli oma?
Peale mudeli võiks märkida ka mis autodel seda leidub äkki siis lihtsam otsida.
Oodatud kõik mõtted ja soovitusd.
Tasuta lõunaid ei ole olemas, seega pead millegi arvelt lõivu maksma.
10.0:1 ja 0.5bar boostiga ning stock ajuga on suhteliselt suur oht detonatsioonile.
Kui tahad et väga madalalt võtaks, siis hakkab lõpus ikka natuke juba takistama.
10.0:1 ja 0.5bar boostiga ning stock ajuga on suhteliselt suur oht detonatsioonile.
Kui tahad et väga madalalt võtaks, siis hakkab lõpus ikka natuke juba takistama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sellest saan aru et lõpuks ikka midagi takistab. Auto mõeldud igapäeva kasutuseks ja meeldib sõita suht madala pöördega. Ja see kui 5500-6500 peal enam 0,5 bar ei puhu pole ka hullu.
Ja eks ajuga tuleb ka miskit teha kas chip või midagi Megasquirti sarnast.
Eks praegu asi suht mõtte tasandil, et koguda võimalikult palju infot ja seega vähem puusse panna
Ja eks ajuga tuleb ka miskit teha kas chip või midagi Megasquirti sarnast.
Eks praegu asi suht mõtte tasandil, et koguda võimalikult palju infot ja seega vähem puusse panna

kahte turbot küll nii madalat käima ei saa. See teeks nii 1.25 liitrit per turbo, mina küll ühtegi nii väikese kubatuuriga turbomootorit ei tea(autol). Kui madalalt bmw enda diisel turbo pöörde saab?? Uuri, ehk saad bemmi enda turbodiisli kollektori(d), turbo ja ka downpipe'i panna.
BMW'l oli midagi K24-K26 mõõtu, kui leiad mõne "paar numbrit" väiksema turbo kuuma poole siis ehk annab ümber lapata - saadki rõhuläve madalamale. KKK'd suht LEGO ju 
ps! kahe turbo puhul saaks rääkida ainult sequential (järjestikusest) lahendusest. Nagu on olemas supral, Silweril oli üks varjant vist. Aga järjestikune-süsteem pole päris selline asi mida põlve otsas teha.


ps! kahe turbo puhul saaks rääkida ainult sequential (järjestikusest) lahendusest. Nagu on olemas supral, Silweril oli üks varjant vist. Aga järjestikune-süsteem pole päris selline asi mida põlve otsas teha.
Mitte päris nii vähe aga peaaegu: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=21 1,3L turbo :DMiq kirjutas:See teeks nii 1.25 liitrit per turbo, mina küll ühtegi nii väikese kubatuuriga turbomootorit ei tea(autol).
10 on suhteliselt madal juba ning minuarust kindlasti seda küll tegema ei pea, eriti kui jäädakse kindlaks sellele 0,5le barile ülerõhule.Aga surveastet pead kindlasti alandama, eriti sellise odava-lihtsa projekti puhul.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
ära hakka vaeva nägemaMiq kirjutas:Uuri, ehk saad bemmi enda turbodiisli kollektori(d), turbo ja ka downpipe'i panna..
tean juba et ei istu diisli kolle külge
küll kui viitsid ümber ehitada selle siis saab panna
ei mäleta täpselt enam aga kas ülemised või alumised augud kollel ei istu
ja minu arust oli ka veel see jama et kui diisli kolle panna siis pärast kui tahad küünlaid vahetada pidi kolle maha võtma
Ei ole see 10 kuskilt otsast madal.ranz kirjutas: 10 on suhteliselt madal juba ning minuarust kindlasti seda küll tegema ei pea, eriti kui jäädakse kindlaks sellele 0,5le barile ülerõhule.
Turbokatel on tavaliselt surveaste 8.0 ja natuke peale.
Arvestada tuleb seda, et süüde on siiski stock ajul vabalthingava järgi pandud.
Asja leevendab see, kui panna väga korralik vahejahuti, mitte mingi X auto stock miniatuurne cooler.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
temp kirjutas:mina ei saa näitkes üldse aru mis mõtet on turbot peale aretada ja kogu seda vaeva näha kui sellest mingit kasu kokkuvõttes ei võeta???
nõustun. peale käima saamist leiad paari nädala pärast, et vähe on :D
surveaste 10:1 on tõesti liig. 8,5:1 on juba turbo auto juures hea.
Variant on kolvid maha treida pealt, aga sellised kolvid ei kannata ikka rohkem boosti, kui originaalid.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kolbide mahatreimise teel on päris häid tulemusi saadud, kuid selleks peavad kolvid juba tehasest sepistet olema. Nt MB 190 2.3 16v Cosworth on selline autu.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Võrdelesin praegu enda auto omaga millel see siis tehase poolt 9,3 (audi S2) et se 0,7 enam küll miski suur vahe pole... ning S2l tehase poolt juba rõhk 0,8 ning praegu keeratud üldse 1,5 peale. Loomulikult jah kolvid asjad tugevamad jne...M-Tech kirjutas:Ei ole see 10 kuskilt otsast madal.ranz kirjutas: 10 on suhteliselt madal juba ning minuarust kindlasti seda küll tegema ei pea, eriti kui jäädakse kindlaks sellele 0,5le barile ülerõhule.
Turbokatel on tavaliselt surveaste 8.0 ja natuke peale.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Sa räägid audi neljaklapitehnikas pentroof-kaanest, mille puhul on see täiesti normaalne.
2v ja kehva põlemiskambrikujuga kaane puhul võid taolistest numbritest vaid unistada.
2v ja kehva põlemiskambrikujuga kaane puhul võid taolistest numbritest vaid unistada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;