VAG 1.8 Turbo?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Postitus Postitas K24 »

tt kirjutas:Tegemist on siis Audi A4 quattroga aastast 2006.
Mootor on tähisega BFB (163 hp)......
Mis sa muidu ilusast autost torgid, lase naisel sõita ja nautida. :)
Kui kiiresti oleksid tahtnud sõita, siis sama raha eest oleksid juba pruugitud RS4 pidanud võtma.
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

Kas keegi oskab öelda, kas ja kui palju saab orig. turbo WG peale keerata rõhku ja millisel rõhul tekib fuelcut?
Tahaks hirmsasti Lasna minna sõitma, aga suuremat ehitamist ei jõua enne ette võtta. Esialgu plaanis siis vahetada orig. baypass FORGE oma vastu, leiutada miski koonuse moodi asjandus koos kuumapeegli ja õhusuunamistoruga, eemaldada katalisaatorid ja kruttida WG-i - seda kõike veel jõuaks enne järgmist nädalavahetust teha.
Mul oli OMC-l vahel MBC(peaks hoidma u.1,4 bar-i kuni 4500 rpm siis hakkab langema), mis oli täitsa kinni keeratud ja 4bar FPR. Segukell oli koguaeg rohelise skaala lõpus. Map-i külge on ka pandud diood, mis näitab ajule rõhku 1 bar. MBC-ga on mul selline probleem, et väikse rõhuga läheb safe mode-i aga kui sõita siiber kinni - siiber lahti siis probleemi ei ole. Koonuse koos vahetükiga saad TOP Partsist, nad tellisid selle mulle aga neil läks sigapalju aega ja ma sain mujalt.

PS. Düno näitas originaal filtriga ja ilma filtrita vaheks +13kW.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

OTC pakub sellele mootorile Stage 4 nime all 240 hp:
Pihustite upgrade
K04 või GT28RS turbo
FORGE baypass klapp
OTC downpipe & Sports CAT
K&N paneelfilter
ECU upgrade
Ilmselt lisades siia nimistusse korraliku IC ja kütusesurve regulaatori võiks jõudu veelgi rohkem sada.
Kõige suurem probleem minu jaoks tekib ECU -ga seoses:
Seda Stage 4 chipi sealt eraldi osta ei saa - ikka kogu kamaga koos (siin saaks kogu selle ülejanud kompoti tunduvalt odavamalt kätte)
Ainuke võimalus on vist lasta Soomes kirjutada rauale vastav custom chip - igasugune progetava aju teema vajaks Soome stendi minekut (Eestis ju 4 wd dünot ei ole).
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

Mika Karala kirjutab sulle custom settingu stendis valmis 690 eur-i eest ja Vag-i ajul pole vist chip-i vaja füüsiliselt vahetada.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

AWE tuning pakub ka 240hp paketti ja minu meelest ikka väga mõistliku hinnaga
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

RFL kirjutas:AWE tuning pakub ka 240hp paketti ja minu meelest ikka väga mõistliku hinnaga
Kui sa arvestad otsa transpordi ja KM-i, palju siis hind tuleb? Lisaks pead sa saatma oma aju sinna, et nad selle ära progeks.
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Lisa siia korralik väljalase ca. 2.5-2.75", muidu jäädki selle 240hp piirile sitsima. Ära unusta kindlasti ka siduriketast/korvi. 300hp piir ei ole mingi müstiline number, kuid suurusjärk 100 000 krooni kulub ikka.

Chip, custom tulebki soomes lasta pingis sinu modifikatsioonidele vastav kirjutada. Keegi ei kirjuta seda valmis vaid pelgalt raua-nimekirja abil, et see ka hea jääks.

See 165Kw TT tehnika sobiks sinna 280+ piirile saamiseks üsna hästi.

Kui tekkis huvi, võta ühendust/tule külla.


tt kirjutas:OTC pakub sellele mootorile Stage 4 nime all 240 hp:
Pihustite upgrade
K04 või GT28RS turbo
FORGE baypass klapp
OTC downpipe & Sports CAT
K&N paneelfilter
ECU upgrade
Ilmselt lisades siia nimistusse korraliku IC ja kütusesurve regulaatori võiks jõudu veelgi rohkem sada.
Kõige suurem probleem minu jaoks tekib ECU -ga seoses:
Ainuke võimalus on vist lasta Soomes kirjutada rauale vastav custom chip - igasugune progetava aju teema vajaks Soome stendi minekut (Eestis ju 4 wd dünot ei ole).
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

xjan kirjutas:Kliendi Audi TT, originaalis 165Kw

2.75" sumpa, katalüsaatorid eemaldatud, uus turbo GT28RS, uued pihustid, custom väljalaskekolle, CAI kitt, Forge Motorsport FMIC, Sachs Race Engineering korv ja sidur (orgaaniline siiski) ja veel nipet-näpet...
Seda kõike toetamas Turbotec-i custom chip, mis täpselt nendele modifikatsioonidele valmistatud Soomes pingis.

Tulemus ca. 350+ Hj ja 400+Nm - täpseid andmeid pole kuna seadistus/mõõtmine 2wd pingis ja transmissiooni ning õhusolevate rataste kulu on arvestuslik.
Mis sellest autost saanud on, sõidab Eestis ringi? Kuskil võistlustel käinud on? On soome dünonumbrid ka ette näidata? Kas VAG 1.8T mootorist 350+hj saada GT28RS'iga pisut ebarelistlik ei ole?
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

Kas VAG 1.8T mootorist 350+hj saada GT28RS'iga pisut ebarelistlik ei ole?
Ei tohiks olla kui viitsid seda posti lugeda - http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2609757&page=3

Seal küll vist düno tulemusi pole aga 1/4 miili ajad viitavad küll sellisele jõunumbrile.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Dünograafikud mida mina näinud olen, siis SR20 mootorist on GT28RS-iga 350hj lagi. Selle turboga numbreid enam suuremaks ei saa. 102+ oktaaniga spetsiaalkütuse ja kõrgema rõhuga ehk midagi meelitab, aga see on juba teine teema. 200cc väiksema VAG 1.8T siin kirjeldatud modidega 350+ kirjutada on väga julge väide, eriti kui kõik on arvestuslik. Mida see pluss seal taga tähendab, et tõenöoliselt on veel võimsamgi kui 350hj?

PS! Neliveo transmissioonikadu on 24-27%.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2609757&page=3
See mootor oli ka tõsisemate modidega võrreldes siin kirjeldatud TT'ga.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Taavi kirjutas: 200cc väiksema VAG 1.8T...
Taavi, mootori mahust ei sõltu lõplik võimsuse nr turboautode puhul, vaid põletava segu kogusest põhiliselt. Kuna turbo ja pihustite valimisel piire pole, siis piirama jäävad sellised faktorid kui kaane läbilaskevõime ning loomulikult mootori enda tugevus.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Dynograafik on olemas, auto sõidab ringi, kuid on omanikul "pühapäeva" masin. Kiirendamas ta sellega ei käi, kuid ehk korra on ta võimalik kuskile meelitada. Ilmselt siiski mitte - ja sõita/startida ta ju anyway ei oskaks ja siis oleks sul, Taavi, jälle midagi arutleda :). Arvestuslik juba seetõttu, et masin seadistati/dynoti 2WD pingis, üks sild õhus.

Mõningane pildimaterjal antud masinast - http://promo.pp.fi/temp/tt

Lisaks natuke kangem 1.8T - http://promo.pp.fi/temp/stg1+ ja http://promo.pp.fi/temp/stg2
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

xjan kirjutas:Lisaks natuke kangem 1.8T - http://promo.pp.fi/temp/stg1+ ja http://promo.pp.fi/temp/stg2
Äkki oskad öelda mis 1/4 miili aegasid sõidavad?
Chris
Postitusi: 75
Liitunud: 02.05.2006 20:35

Postitus Postitas Chris »

xjan kirjutas: Lisaks natuke kangem 1.8T - http://promo.pp.fi/temp/stg1+ ja http://promo.pp.fi/temp/stg2
ja äkki oskad palju selline ümberehitamine maksma võis minna ?
MB C230 K
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

palju, suurusjärk ca. 15K Eur
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Vasta