VAG 1.8 Turbo?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

IbizaCupra kirjutas:Just proovisin,
kolmandaga põhja, tõuseb ruttu 1.1-1.2 peale, ja tasakesi langeb 0.7-0.8 peale ja jääb sinna.

Lihtsalt natuke arusaamatu, kuidas saab K03 peakita 1.5 peal :shock:
Paigaldati täna MBC ja nüüd tõuseb rõhk 1,3-1,4 bar-i peale ja sinna ka jääb kuni 5k pöördeni(rohkem ei julgenud kraani kinni keerata). Sealt edasi hakkab kukkuma ja 7k peal on 0,9. Tundub, et K03 ikka jõuab natsa rõhku hoida.

Ps. Mul on peal Autometer-i kell
IbizaCupra
Postitusi: 40
Liitunud: 24.01.2006 10:18

Postitus Postitas IbizaCupra »

Täiesti craizy rõhk.
Irw, eile piibele sõitsin siis proovisin rõhku jälgida, viiendaga 1.5k pöördelt gaas põhja, rõhk tõusis ja tõusis ning tõusis 1.4-1.5 peale ning siis aju vist sai aru, et midagi pees ja tõmbas kütuse kinni vms...

Rohkem seda sama pulli korrata ei suutnud. Ei tea mis juhtus :-D
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

mulle on jäänud mulje, et see VAGide b-c süsteem ongi selline poolpidune
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Keegi siinsetest tegijatest võiks teha mulle privasse pakkumise Audi A4 1,8T quattro´06a. - 120 kw kiiremaks muutmiseks.
Praegusest MTM -i chipist, ABT summutist ja K&N paneelfiltrist välja pigistatud 145 kw-st jääb väheseks.
Pakkuda võiks lahendust: pihustid, custom cooler, custom chip, parem turbo (GT28RS), väljalaske kolle, intake kit, metallist baypass jne...
Mingeid utoopilisi jõunumbreid taga ei aja: 250 - 300 hp piisab täiesti.
Loomulikult mida vähem tuleks kulutada eesmärgi saavutamiseks, seda parem. ;)
Tulemus peaks jääma selline, et auto salongi, esistanget ja kapotialust oleks kerge vaevaga võimalik algsesse konditsiooni saada.
KatZ
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 17:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas KatZ »

Kes teab, palju 1.8t mootori originaal pihustide tootlikus on? Et kas tegelikult on vaja neid vahetada või mitte, juhul kui lõpptulemus 250-300hj?
PSI stands for PUSSY
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

tt kirjutas:Keegi siinsetest tegijatest võiks teha mulle privasse pakkumise Audi A4 1,8T quattro´06a. - 120 kw kiiremaks muutmiseks.
Praegusest MTM -i chipist, ABT summutist ja K&N paneelfiltrist välja pigistatud 145 kw-st jääb väheseks.
Pakkuda võiks lahendust: pihustid, custom cooler, custom chip, parem turbo (GT28RS), väljalaske kolle, intake kit, metallist baypass jne...
Mingeid utoopilisi jõunumbreid taga ei aja: 250 - 300 hp piisab täiesti.
Loomulikult mida vähem tuleks kulutada eesmärgi saavutamiseks, seda parem. ;)
Tulemus peaks jääma selline, et auto salongi, esistanget ja kapotialust oleks kerge vaevaga võimalik algsesse konditsiooni saada.
Kas mitte '06a juba FSI 2,0T?
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

KatZ kirjutas:Kes teab, palju 1.8t mootori originaal pihustide tootlikus on? Et kas tegelikult on vaja neid vahetada või mitte, juhul kui lõpptulemus 250-300hj?
Oleneb mootori tähisest. Võibolla piisab ainult kütuse rõhu tõstmisest.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Ma arvan, et ma tean, mis mootoriga auto ma naisele ostsin.
Mis aga puutub pihustite tootlikusesse siis erinevad maailma tuuningfirmad näevad ette üle 200 hp pihustite vahetus:
MTM
GreedSpeed
ECS Tuning
preparaator
Postitusi: 64
Liitunud: 17.04.2006 19:58
Kontakt:

Postitus Postitas preparaator »

tt kirjutas:Ma arvan, et ma tean, mis mootoriga auto ma naisele ostsin.
Mis aga puutub pihustite tootlikusesse siis erinevad maailma tuuningfirmad näevad ette üle 200 hp pihustite vahetus:
MTM
GreedSpeed
ECS Tuning
Võibolla mootorit tead aga äkki aastat mitte ;)

Minu mootoril u.220 hj ning pihustid toidavad veel kenasti ja mul ei ole mitte kõige tootlikumad pihustid mida 1,8 peale pannakse.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

preparaator kirjutas: Võibolla mootorit tead aga äkki aastat mitte ;)
Kas see on sinu arust B6 :?
Pilt
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

Hmm, pildil olev auto RS4 moodi välja näeb?
mell
Postitusi: 45
Liitunud: 29.11.2004 19:07

Postitus Postitas mell »

Tegemist peaks olema mingi s-line vms paketiga mitte rs4 -ga.
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Pilt

ei ole ligilähedanegi :-D

tähelepanu väärivad stange, pidurid, peeglid ja ka auto üldine laius.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Tegemist on siis Audi A4 quattroga aastast 2006.
Mootor on tähisega BFB (163 hp)
Natuke andmeid mootori kohta veel:
Tehasest:
120 kw/163 hp / 5700 rpm
225Nm / 1950 - 4700 rpm
Praegu on autol K&N paneelfilter ja MTM-i kivi:
140 kw/190 hp / 5400 rpm
310Nm / 3300 rpm
Autol on tehasest S-Line sisupakett ja Eestis on külge krutitud 200 000.- eest ABT ja MTM-i tuuningut.
Kas keegi oskab öelda, kas ja kui palju saab orig. turbo WG peale keerata rõhku ja millisel rõhul tekib fuelcut?
Tahaks hirmsasti Lasna minna sõitma, aga suuremat ehitamist ei jõua enne ette võtta. Esialgu plaanis siis vahetada orig. baypass FORGE oma vastu, leiutada miski koonuse moodi asjandus koos kuumapeegli ja õhusuunamistoruga, eemaldada katalisaatorid ja kruttida WG-i - seda kõike veel jõuaks enne järgmist nädalavahetust teha.
IbizaCupra
Postitusi: 40
Liitunud: 24.01.2006 10:18

Postitus Postitas IbizaCupra »

Sul juba chip on tõstnud rõhku, mida sa enam seal keerad. Teiseks K03 ei hoia sul seal niivõinaa midagi. Mul pani aju häiresse kui rõhk tõusis kella järgi 1.5 (+- kella eksimus) peale.
Vasta