Masinal siis tehase poolt 162KW mida on chipiga tiba järele aidatud, Nm tehase poolt lubatud tiba üle 300. Kiirendust siis lubatud asjale 6,1s 100ni ning max kiiruseks 248km/h, tühikaal 1480kg.
Auto ostmislugu eriti pikk ei ole, oli vahepeal plaanis masin tuua väljastpoolt riiki kuid tekkis müüki üks vägagi sobiv isend mis alles aasta eest siiamaile saabus ning millele on tehtud juba omajagu modifikatsioone, sellelesamale silm peale visatud saigi ning nädala paari möödudes minu hoovi ta veeretatud sai.
Muudatused mis tehtud olid: terve ring polüuretaan pukse, reguleeritavad koni kollased amordid, puuritud pidurikettad, spetsiaal piduriklotsid, spetsiaal pidurivedelik. Lisaks sellele on asjale tehtud suht korralik hooldus mida nad kõik tegelikult kohe alguses vajavad, rihmad, õlid, puksid, laagrid, külge on keeratud ka RS2 replica esibamper jne jne jne.
All on masinal hetkel 16" originaal valud, kaasa tulid 15" valud Gislaved NF3 talverehvide ning jooks ¹likke.
Siin seal on iluvigu kuid 15a vana auto ei saagi ilma nendeta olla.
Edasised plaanid on nii ja naa, eks näis mis täpselt temaga ette võtma hakkan, sisse tuleb muidugi nagu minule kohane korralik "tümm" ning arvatavasti turgutaks seda motot tiba veelgi :D Sai ka juba soetatud AutoGauge kaks mõõdikut, turbo rõhk ja A/F (rõhu oma on juba sees olemas, kuid kuna PSIdega otsustasin BAR oma vastu ära vahetada) ja peale nende installi vast tõstab tiba turbo rõhku kah (hetkel 1BARi peal).
Alustuseks mõni pilt haapsalu kiirenduselt kus suutsin välja sõita parimaks ajaks 14,1s


