
Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
Kokkuladumisel uut värvi ära ei karda rikkuda?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Plaanin kasutada seda kepsutüüpi kuhu on peale kirjutatud "RARST"
nr1. need on sepistatud, ja seega tugevamad. Kuna plaanin sellel aastal veel jõudu kasvatada, siis kasvab ka vääne ja originaalkeps kannatab ehk 600 nm, et see kepsuvahetus on rohkem enda rahustamiseks!
Värviga on nii et poleerimisse läheb asi peale mootori installi, seega kui mingeid kriimud peaks peale tulema siis saab need välja poleerida!
Aga värv jah tuleb selline mida eestis ei ole vist ühelgi sportautol!
nr1. need on sepistatud, ja seega tugevamad. Kuna plaanin sellel aastal veel jõudu kasvatada, siis kasvab ka vääne ja originaalkeps kannatab ehk 600 nm, et see kepsuvahetus on rohkem enda rahustamiseks!
Värviga on nii et poleerimisse läheb asi peale mootori installi, seega kui mingeid kriimud peaks peale tulema siis saab need välja poleerida!
Aga värv jah tuleb selline mida eestis ei ole vist ühelgi sportautol!
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Aga tean vähemalt üht väga kiiret välismaa Porschet, millel sama värv peal ning näeb eriti vahva välja. Pealegi, väga vähelevinudAudiophile kirjutas:
Aga värv jah tuleb selline mida eestis ei ole vist ühelgi sportautol!

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Värv ei tule kindlasti roosa, võibolla kui mu naine autoga sõitma hakkaks siis ehk!
Aga hetkeseis on selline. Plokk sai lahti võetud, kahjuks oli üks silindrites kahjustada saanud niie et hüls oli kergelt ellipsis! Kuna ei plaani standard jõu juurde jääda, otsustasin et asjad tuleb teha kapitaalselt ja kuna eestis ei oska keegi alumiiniumhülssidega midagi ette võtta, sai plokk eestist mujale transporditud. Nüüd vahetatakse välja ellipsis olev hülss hoonitakse plokki ja paigaldatakse uus alusil-i kiht. Peale sellist töötlemist peaks kogu asi olema nagu uus. Konkreetne firma kus teha seda tööd lasen vastutab ka porsche teeninduse mootoriehituse eest!.
Mis siis veel!
Vänt läheb tasakaalustamisse koos hooratta, rihmaratta ja kangema sidurimehhanismiga, kõik mis pöörleb saab tasakaalu aetud! Sama ka kepsu-kolvi komboga. Ei plaani küll pöördeid nii hullult tõsta aga kuna pada juba lahti on siis on mõistlik need asjad ära teha, vähem stressi liikuvatel osadel!
Plokikaanega on plaanid sellised et ilmselt lähevad sisse 3mm suuremad ja peenema varrega sisselaskeklapid, vahetatud saavad kõik klapi juhtpuksid, klapisääre tihendid, uued klapipesad. Sisselaske porte lasen natuke avardada ja sisselaske kollega ühte mõõtu viia! Põlemiskambri koha pealt veel uurin, ilmselt lasen klapiümbrused peegliks poleerida, et võimalikult vähe sodi sinna külge jääks! Töö käigus saab mootor ka uued hüdrotõukurid! Selle tulemusena peaks hakkama mootor natuke paremini hingama.
Nukvõlli teemaga ka hetkel tegelen. Jään siiski mõistlikuse piiridesse siin. Tõenäoliselt läheb sisse mingi #274 Grind mis on selline sportlik tänavanukk. Tõsi see eeldab kangemaid klapivedrusid ka mida ka veel hetkel otsin!
Keremont hakkab ka lõpule jõudma, auto peaks saama laupäeval juba uue värvikatte. Kosmeetilisest poolest veel niipalju et paigaldan vist valgete klaasidega suunatuled et autole veidi kaasaaegsem "look" anda!
Veermik!
Esiamordid uskuge või mitte olid täiesti peetis. Üks amort töötas mingi 10% ja teine ei töödanud absoluutselt. Kuna porsche Originaal Coilover ei ole just kõige odavam nali siis sai amordid taastatud samale tasemele nagu nad uuena on. Tagumised amodid vahetan Bilsteini reguleeritavate vastu. Töö käigus saavad ka stabilisaatori vardad polüuretaan puksid.
Elame näeme kuidas ja kas see saga üldse lõpeb!
Markus
Aga hetkeseis on selline. Plokk sai lahti võetud, kahjuks oli üks silindrites kahjustada saanud niie et hüls oli kergelt ellipsis! Kuna ei plaani standard jõu juurde jääda, otsustasin et asjad tuleb teha kapitaalselt ja kuna eestis ei oska keegi alumiiniumhülssidega midagi ette võtta, sai plokk eestist mujale transporditud. Nüüd vahetatakse välja ellipsis olev hülss hoonitakse plokki ja paigaldatakse uus alusil-i kiht. Peale sellist töötlemist peaks kogu asi olema nagu uus. Konkreetne firma kus teha seda tööd lasen vastutab ka porsche teeninduse mootoriehituse eest!.
Mis siis veel!
Vänt läheb tasakaalustamisse koos hooratta, rihmaratta ja kangema sidurimehhanismiga, kõik mis pöörleb saab tasakaalu aetud! Sama ka kepsu-kolvi komboga. Ei plaani küll pöördeid nii hullult tõsta aga kuna pada juba lahti on siis on mõistlik need asjad ära teha, vähem stressi liikuvatel osadel!
Plokikaanega on plaanid sellised et ilmselt lähevad sisse 3mm suuremad ja peenema varrega sisselaskeklapid, vahetatud saavad kõik klapi juhtpuksid, klapisääre tihendid, uued klapipesad. Sisselaske porte lasen natuke avardada ja sisselaske kollega ühte mõõtu viia! Põlemiskambri koha pealt veel uurin, ilmselt lasen klapiümbrused peegliks poleerida, et võimalikult vähe sodi sinna külge jääks! Töö käigus saab mootor ka uued hüdrotõukurid! Selle tulemusena peaks hakkama mootor natuke paremini hingama.
Nukvõlli teemaga ka hetkel tegelen. Jään siiski mõistlikuse piiridesse siin. Tõenäoliselt läheb sisse mingi #274 Grind mis on selline sportlik tänavanukk. Tõsi see eeldab kangemaid klapivedrusid ka mida ka veel hetkel otsin!
Keremont hakkab ka lõpule jõudma, auto peaks saama laupäeval juba uue värvikatte. Kosmeetilisest poolest veel niipalju et paigaldan vist valgete klaasidega suunatuled et autole veidi kaasaaegsem "look" anda!
Veermik!
Esiamordid uskuge või mitte olid täiesti peetis. Üks amort töötas mingi 10% ja teine ei töödanud absoluutselt. Kuna porsche Originaal Coilover ei ole just kõige odavam nali siis sai amordid taastatud samale tasemele nagu nad uuena on. Tagumised amodid vahetan Bilsteini reguleeritavate vastu. Töö käigus saavad ka stabilisaatori vardad polüuretaan puksid.
Elame näeme kuidas ja kas see saga üldse lõpeb!
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
See aasta on mingi oranž-i vaimustus vist 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.