
Kuna ma paras romaanikirjanik olen, siis päris paari sõnaga ma vähemalt algust kokku võtma ei hakka

Suprat olen omale üks julge 10 aastat küll juba ihaldanud. Ühel sõbral kunagi ammustel aegadel oli ja sellest ajast saadik jäi kripeldama.. nüüd on ta siis olemas.
Auto ise nagu auto ikka, kere on väga korralik ja ühtegi mäda kohta ei ole, mis on japsi puhul lausa vaatamisväärsus omaette

Nüüd siis selle põhilise osa juurde - mootor.
Nagu pealkirjaski näha, siis edasi hakkab tirima seda pilli volvo mootor. Esimese hooga ilmselt ootate kas vana hea "redblock" 8v turbokat või T5 mootorit.. aga peate pettuma(või ka üllatuma?), sest vahele läheb nn whiteblock 6 silindriline, ehk siis sisuliselt T6 aga lihtsalt vabalthingava versioon. Tegu siis sama mootoriga mis laialt tuntud r5, lihtsalt ühe silindri jagu pikem.
Konkreetne mootor on siis pärit volvo 960 pealt. 3 liitrine(tegelt küll 2.9), 24 klappi, originaalis 150kw. Stockina üldiselt mõttetud mootorid, kuna vabalthingavad ja suurte kerede peal pole nad kiired ega ka ökod. Samas järgiaidatuna väga ilusa häälega, päris mõnusa madalalt algava väändega ja ka minu jaoks ühe olulise faktori - hea välimusega mootor.
Mis nüüd puudutab tugevusvaru antud mootoril, siis nagu ka T5 omanikud teavad, ei ole tegu tehasest tulnuna just tugeva mootoriga. Silindrid mõranevad ja kepsud purunevad

Kuna volvo enda RWD käigukastid ei ole eriline laiatarbekaup, siis lähen bemmi käigukasti teed. Esiveolise volvo kaste mul paar tükki vedeleb, ühel lõikasin ribadeks ja sinna otsa keevitasin getrag 260 kasti

Ja hetkel rohkem väga polegi midagi öelda, kuna mingeid osi veel valmis pole ostnud. Laias laastus kõik mis vähegi kapotialla läheb läbib värskenduskuuri.
Jõueesmärki otseselt ei ole, aga niipalju tean, et supra oma raske kerega alla 600hj eriline loom ei ole

Nüüd siis juturaamatule lisaks pilte kah


Korra proovisin mootorit niisama vahele




