Tere.
Kuna ma turbode alal olen loll kui lauajalg siis sooviks paari vastust oma küsimustele.
Nimelt on plaanis lähiajal üks turboga auto osta ja sooviks sis teada kuidas välise vaatluse põhjal saab enamvähem kindlaks teha turbo seisukorda? Mida peaks üleüldse vaatama turbo "süsteemi" juures? Ülejäänud mootori olukorda tean ise ka vaadata jne aga just see turbo "osakond" on minu jaoks must maa (alates väljalaske kollektori sellest kohast kuhu turbo kinnitub, kuni sinnani kuhu puhutav õhk maandub sisselaskesse).
Nii et igasugu soovitused on teretulnud.
Silmaga võid ju enamuse lõdvikutest üle vaadata, et kas miskit puruks pole ja nagu ma enne ütlesin, et sinine suits on ka paha enne, aga ei pruugi turbost põhjustatud olla. Hea oleks kui sellel autol oleks rõhu kell peal, siis saaks vaadata kas ta reaalselt ka seda rõhku puhub mis tehase poolt lubatud on.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kui võimalik saab ajutiselt mõne manomeetri vahele lükata ja salongi tuua, et näha kui palju puhub. Minu Fiatiga saigi nii teha kui rõhukella veel peal ei olnud ja mõõta tuli. Manomeeter külge ja läbi akna salongi
Leidsin, et tehase poolt puhub see EX2000 mootor'i ( 4G62B-T ) turbo 7psi'd rõhku. 4G62B on hoopis 1.8 vabalthingav... või nii oli vähemalt netis ühel lehel kirjas.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
mnjah... esimest korda näen, et väänet niimoodi avaldatakse
see mootori markeering ja teised andmed on mingilt lehelt kopitud. õige on jah kui see T lõpus on.
Kui saladus pole sis äkki jagad seda linki mullegi