Toyota GT4 ST185 (müüdud)
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... h&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Neid mõtled?
Iseenesest olen ostnud selle Corvettele, hetkel isegi ei mäleta kas stage 2 või stage 1.
Probleeme ei täheldanud (samas neid poleks ka müügis niipalju,kui kõigil probleeme oleks)
Neid mõtled?
Iseenesest olen ostnud selle Corvettele, hetkel isegi ei mäleta kas stage 2 või stage 1.
Probleeme ei täheldanud (samas neid poleks ka müügis niipalju,kui kõigil probleeme oleks)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Mul oli spec stage 5, aga ketas hakkas suht kiiresti peale drage laperdama.
Mihkli sõnul oli ka selle korvi surve suht lahja ja haakumine oligi vaid materjalide valikus kinni.
Nüüdseks ehitas mulle kombo Audi korvist ja spec stage 3 leevendite/labadega kettast ning väga hea sai.
Praegu auto igapäevasõidus ja probleeme pole.
Mihkli sõnul oli ka selle korvi surve suht lahja ja haakumine oligi vaid materjalide valikus kinni.
Nüüdseks ehitas mulle kombo Audi korvist ja spec stage 3 leevendite/labadega kettast ning väga hea sai.
Praegu auto igapäevasõidus ja probleeme pole.
0,5 MW
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Spec-i hinnaklass järgmine
http://www.garagewhifbitz.co.uk/toyota/ ... heels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas siis mini twin vöi triple.
Os giken hinnaklass
https://www.nengun.com/search/#t:n:u;b:180;m:48;d:1;g:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui on idas tutvusi, siis vöid ka sealt vaadata
http://www.farpost.ru/vladivostok/auto/ ... _suggest=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garagewhifbitz.co.uk/toyota/ ... heels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas siis mini twin vöi triple.
Os giken hinnaklass
https://www.nengun.com/search/#t:n:u;b:180;m:48;d:1;g:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui on idas tutvusi, siis vöid ka sealt vaadata
http://www.farpost.ru/vladivostok/auto/ ... _suggest=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Kahju, et ORC ei paku Celicale kahekettalist.
Spec sidurilt soovitan ainult twin-i. Tomz sõitis 2JZ drifti. Kordagi ei pidanud siduri pärast muretsema ja lahti võttes oli nagu uus. Uuele pillile läheb ka Spec Twin.
OS on ka ok. Sõidetud drifti ja kestab väga hästi.
Neid Audi korvist ise aretisi on põletatud kinni küll ja küll. Seal peab korralikult pinged välja mõõtma. Ühekettalise ja kahe kettalise suurim vahe on ikka pedaali kergus. Kuigi saab seda siduri silindri suhetega kergendada, aga ühekettalise rõveda clamp loadiga siduri koormus pikkilõtku saaledele on meeletu.
Ma olen oma ORC 709-ga väga rahul praegu. Kuigi leevenditega, on paigalt saamine tükk tegu. Lihtsam on rehve osta kui sidurit libistada.
Spec sidurilt soovitan ainult twin-i. Tomz sõitis 2JZ drifti. Kordagi ei pidanud siduri pärast muretsema ja lahti võttes oli nagu uus. Uuele pillile läheb ka Spec Twin.
OS on ka ok. Sõidetud drifti ja kestab väga hästi.
Neid Audi korvist ise aretisi on põletatud kinni küll ja küll. Seal peab korralikult pinged välja mõõtma. Ühekettalise ja kahe kettalise suurim vahe on ikka pedaali kergus. Kuigi saab seda siduri silindri suhetega kergendada, aga ühekettalise rõveda clamp loadiga siduri koormus pikkilõtku saaledele on meeletu.
Ma olen oma ORC 709-ga väga rahul praegu. Kuigi leevenditega, on paigalt saamine tükk tegu. Lihtsam on rehve osta kui sidurit libistada.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Os gikeniga on see ka veel hea, et saab köikki juppe eraldi tellida ja hinnad pole ka köige hullemad.
Tihtipeale kasutatakse valet survelaagrit ja see teeb ka pedaali raskemaks aga jah single clamp load on kohati ulme.
Tihtipeale kasutatakse valet survelaagrit ja see teeb ka pedaali raskemaks aga jah single clamp load on kohati ulme.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Sattus näppu OS Giken Super Single sidurikomplekt... ketas on läbi aint... (mida saab tellida, pole probl.)

Probl. on et see ilgelt piiri peal... 400whp(480hp) ja 539nm. See jääb vist ikkagi lahjaks? Starte ei tee, aga nii palju seal varu vist ei ole... turbo suur ja tuleb järsku ikkagi järgi...
Natuke blond küsimus aga kui kasutada mingit 6 labaga keraamilist ketast või midagi, ei saa numbreid ilusamaks?

Probl. on et see ilgelt piiri peal... 400whp(480hp) ja 539nm. See jääb vist ikkagi lahjaks? Starte ei tee, aga nii palju seal varu vist ei ole... turbo suur ja tuleb järsku ikkagi järgi...
Natuke blond küsimus aga kui kasutada mingit 6 labaga keraamilist ketast või midagi, ei saa numbreid ilusamaks?
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Kaas vist mängib rolli, see jääb nörgaks(clamping load) ja twinnil on kinnitus polte rohkem, muidu vöiks sinu hoorattale topelt ketastega sisu peale panna.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Eks siis peab ikka "shoppama" minema. Krt peaaegu oleks võind portsu raha kokku hoida... 

BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Pildilt ei saa päris täpselt aru, kas see kaas on lahtikäiv või mitte.
Veidi saaks sidurikäigu arvelt clamping loadi juurde, kui vähendada kaane ja vedru vahel oleva traatrõnga toetuspinna ja surveplaadi toetuspinna vahekaugust. Sisuliselt suurendad jõuõlga.
Kinnituspoltide ning siduriketaste arvu vaheline seos jäi mulle veidi tabamatuks. Kui kaks ketast sisse mahutad, siis on kinnipeetav vääne umbes poole suurem sama kaane juures.
Veidi saaks sidurikäigu arvelt clamping loadi juurde, kui vähendada kaane ja vedru vahel oleva traatrõnga toetuspinna ja surveplaadi toetuspinna vahekaugust. Sisuliselt suurendad jõuõlga.
Kinnituspoltide ning siduriketaste arvu vaheline seos jäi mulle veidi tabamatuks. Kui kaks ketast sisse mahutad, siis on kinnipeetav vääne umbes poole suurem sama kaane juures.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Siit on parem ülevaade... netist virutatud pildid... aga vaja siis võin midagi lahti keerata... ja paremad pildid teha...




BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Ma ei tea, missugused on su võimalused metallitöödele, ning sõnaliselt on veidi keeruline selgitada, mida silmas pidasin, aga proovin:
1. Clamping loadi suurendamine ühekettalisena:
Vedru on sidurikaane küljes kinni astmeliste "poltidega" ja mutritega. Kui mutrid lahti keerad, on vedru ja kaane vahel samasugune traadist rõngas, nagu paistab pildil teisel pool vedru.
Selle alumise traadist rõnga toetuspinna ja surveketta toetuspinna raadiuste vahet vähendades suureneb sama protsendi võrra clamping load, kui palju raadiuste vahet vähendasid.
Oletame näiteks, et vedru toetava traatrõnga ja surveplaadi vastu vedru käiva toetuspinna raadiuste vahe on 10 mm.
Kui paned nedele vedru kinnihoidvatele poltidele millimeetrise seinapaksusega torujupikesed peale nendesse kohtadesse, kus vedru toetav rõngas on ja teed 2mm suurema läbimõõduga toetava rõnga, väheneb raadiuste vahe 10mm -> 9mm ehk -10% ja peaksid saama uue clamping loadi, mis = vana / 0.9.
* uue traatrõnga toetuspind kaanele ei tohi välja minna profileeritud alale (usun, et seda probleemi ei ole)
* üle ei tohi pingutada selle protseduuriga kuna see kaas ei ole ilmselgelt lõpmatu jäikusega ja võib läbi painduma hakata.
* Siduri lahutamiseks vajalik pedaalikäik suureneb selle lahendusega umbes samaplju, kui suurenes clamping load
2. Kahekettaliseks tegemine:
* Otsid sama läbimõõdu ja nuutidega kahekettalise sidurikettad (ilmselt leevenditest pead loobuma)
* Piltidelt ei saa aru, kas need klotsikujulised tükid hooratta küljes on hoorattaga ühest tükist või mitte - igatahes neid on pikemaid vaja. Lahendus vastavalt sellele, kas on ühest tükist või mitte
* Surve ja vaheketas:
A. ostad uue surveketta ja lihvid olemasolevast vaheketta (seda on ilmselt niikuinii lihvida vaja kulunud siduri korral).
B. Lased teha sobivast materjalist õige kujuga vaheketta
* Survelaagri pead viima sügavamale sidurikotta, kuna sidurikomplekti paksus suureneb.
3. Mõlemat teed pidi minnes on sul vaja kindlustada, et nii hooratta pind, vaheketta pind, kui ka surveketta pind ei ole üldse koonuses. Lisaks tuleb sidur koostada niimoodi, et kaane kinnituspolte kinni keerates jääks vedru maksimaalselt tasapinnaliseks - nii on hoidev jõud kõige suurem.
1. Clamping loadi suurendamine ühekettalisena:
Vedru on sidurikaane küljes kinni astmeliste "poltidega" ja mutritega. Kui mutrid lahti keerad, on vedru ja kaane vahel samasugune traadist rõngas, nagu paistab pildil teisel pool vedru.
Selle alumise traadist rõnga toetuspinna ja surveketta toetuspinna raadiuste vahet vähendades suureneb sama protsendi võrra clamping load, kui palju raadiuste vahet vähendasid.
Oletame näiteks, et vedru toetava traatrõnga ja surveplaadi vastu vedru käiva toetuspinna raadiuste vahe on 10 mm.
Kui paned nedele vedru kinnihoidvatele poltidele millimeetrise seinapaksusega torujupikesed peale nendesse kohtadesse, kus vedru toetav rõngas on ja teed 2mm suurema läbimõõduga toetava rõnga, väheneb raadiuste vahe 10mm -> 9mm ehk -10% ja peaksid saama uue clamping loadi, mis = vana / 0.9.
* uue traatrõnga toetuspind kaanele ei tohi välja minna profileeritud alale (usun, et seda probleemi ei ole)
* üle ei tohi pingutada selle protseduuriga kuna see kaas ei ole ilmselgelt lõpmatu jäikusega ja võib läbi painduma hakata.
* Siduri lahutamiseks vajalik pedaalikäik suureneb selle lahendusega umbes samaplju, kui suurenes clamping load
2. Kahekettaliseks tegemine:
* Otsid sama läbimõõdu ja nuutidega kahekettalise sidurikettad (ilmselt leevenditest pead loobuma)
* Piltidelt ei saa aru, kas need klotsikujulised tükid hooratta küljes on hoorattaga ühest tükist või mitte - igatahes neid on pikemaid vaja. Lahendus vastavalt sellele, kas on ühest tükist või mitte
* Surve ja vaheketas:
A. ostad uue surveketta ja lihvid olemasolevast vaheketta (seda on ilmselt niikuinii lihvida vaja kulunud siduri korral).
B. Lased teha sobivast materjalist õige kujuga vaheketta
* Survelaagri pead viima sügavamale sidurikotta, kuna sidurikomplekti paksus suureneb.
3. Mõlemat teed pidi minnes on sul vaja kindlustada, et nii hooratta pind, vaheketta pind, kui ka surveketta pind ei ole üldse koonuses. Lisaks tuleb sidur koostada niimoodi, et kaane kinnituspolte kinni keerates jääks vedru maksimaalselt tasapinnaliseks - nii on hoidev jõud kõige suurem.
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02.03.2014 12:35
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
kunagi ammusel ajal oli kahekettaline suht sama välimusega kinnituselt ja piltide põhjal ytleks et oli surveplaat ainult õhem. Kiiruga ei leia pilti sellest vanema malli kahekettalisest.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Ostsin Jaapanist ikka uue ketta korvile, proovin ära ikka ja eks siis näeb... kui jääb lahjaks siis mõtleb edasi...




BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Tee vähemalt korvi ja hooratta tööpinnad uueks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire
Vana auto osteti ära... aga kuna uus auto täpselt sama... (värv ka) ... siis vast ei hakka uut teemat tegema...
Uus sidur korv/ketas all ja toimetab... väga pikki tiire ei saa teha kuna dokid on vaja ilusaks teha...
aga üldiselt vihmaga ja lamell peab kenasti. :D "pühib" küll... ... ei väga mõnus praegu "SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!... aga eks 17" slick ja kuiv suve ilm on teine teema, talve saab vähemalt ära sõita ja siis näeb kas jääb väheks...
Turbo lag vähe annab tunda.... peale lag-i on elu ilus :D ... aga jah... tegelt peaks rullikutel ka ära käima... vaatama mis seis on... Viljari juurde minnes on jutt ette teada... aga no peaks ikka tiiru tegema... sest "supra bena pump" ei ole kaugeltki viimane sõna tänapäeval ja selle auto küljes kõik el. ühendused minu elukutse juures karjuvad appi... no ei tea 10 aastaga äkki ehk ajaga maha käind... aga ikkagi...
Üldiselt need on detailid... jõud on olemas ja ... eks seda on näha et autosse on investeeritud... vaatame, eks kere tahab järgi aitamist ja... eks investeerime edasi :D ... pidurid on head aga mitte raja jaoks... (8kolbi brembo riiulis ootab) jne jne jne... eks see lõputu ring ...
Uus sidur korv/ketas all ja toimetab... väga pikki tiire ei saa teha kuna dokid on vaja ilusaks teha...
aga üldiselt vihmaga ja lamell peab kenasti. :D "pühib" küll... ... ei väga mõnus praegu "SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!... aga eks 17" slick ja kuiv suve ilm on teine teema, talve saab vähemalt ära sõita ja siis näeb kas jääb väheks...
Turbo lag vähe annab tunda.... peale lag-i on elu ilus :D ... aga jah... tegelt peaks rullikutel ka ära käima... vaatama mis seis on... Viljari juurde minnes on jutt ette teada... aga no peaks ikka tiiru tegema... sest "supra bena pump" ei ole kaugeltki viimane sõna tänapäeval ja selle auto küljes kõik el. ühendused minu elukutse juures karjuvad appi... no ei tea 10 aastaga äkki ehk ajaga maha käind... aga ikkagi...
Üldiselt need on detailid... jõud on olemas ja ... eks seda on näha et autosse on investeeritud... vaatame, eks kere tahab järgi aitamist ja... eks investeerime edasi :D ... pidurid on head aga mitte raja jaoks... (8kolbi brembo riiulis ootab) jne jne jne... eks see lõputu ring ...
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D