
Vesinikülihapendi?!
Vesinikülihapendi?!
OOda mis värk selle vesinikülihapendiga on? Kuulsid,et pidi kuuma käes paisuma 8X ja pidi kasutatama turbokatel rõhu tõstmiseks(turborõhu). Aga kui valel ajal pihustada siis pidi turbo laiali lendama 

Kui sul on nii väike mootor, et ei suuda turbot korralikult ringigi ajada, siis ei kannata see mootor ka arvatavasti 4x kõrgemat rõhku välja. Ammugi ei kannata ühegi turbo laagrid 4x suuremaid pöörlemissagedusi, kui nad ette on nähtud. kujutad ette mõnda laagrit, millel on ette nähtud pöörlemissagedu 100 000 pööret/minutis käimas ringi 400 000 pööret minutis?
Kui oled uurinud, siis huvitav, kus kohas seda manti hoiustatakse? mingis balloonis v? Millal ta paisuma hakkab... temperatuuri tõustes?

Kui oled uurinud, siis huvitav, kus kohas seda manti hoiustatakse? mingis balloonis v? Millal ta paisuma hakkab... temperatuuri tõustes?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 05.03.2005 13:31
Äkki on tegu vesinikperoksiidiga
. Ilusal lapsel mitu nime, kuid esimest korda kuulen et teda keegi vesinikülihapendiks nimetab (ingl k dioxide of hydrogen või hydrogen peroxide). Kasutatakse jah haavade puhastamisel samas kasutatakse seda ka rakettides kütusena ning on ka pleegitamisel edukas. Lugege Kadunud 3 sekundiga e. veerandmiil kiiremini kui Top Fuel dragster usaraud.ee -s
Paisumine on tingitud lagunemisest mitte kõrgemast temperatuurist. Nagu eelnevalt mainitud laguneb ta O2-ks ja H2O-ks.

Paisumine on tingitud lagunemisest mitte kõrgemast temperatuurist. Nagu eelnevalt mainitud laguneb ta O2-ks ja H2O-ks.
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 05.03.2005 13:31
Keegi ei kasuta seda, hull peast lased hapnikku mõõtmata kuju mootorisse?? Iga hapniku molekuli kohta peab ka vastavalt kütust lisama aga kuidas sa tead kui palju sellest vesinikperoksiidist on suuteline lagunema veeks ja hapnikuks. Ning vesinikperoksiidi on puhtal kuju eestis suht võimatu leida kuigi 10% lahust saab minestama paneva hinna eest kosmeetika poodidest.juss kirjutas:Aga kas eestis keegi kasutab ka sellist asja?
Üks tutav tahab proovida aga egs näha ole



kui hapniku on vaja, et põlemist effektiivsemaks teha, siis keevitusballoonis olev hapnik aitab ka põlemisele Päris kõvasti kaasa ja on suht odav ja puuduvad igasugused ülejäägid. Mootor lihtsalt ei kannata välja sellist laksu, sellepärast kasutataksegi N2O'd, kuna lämmastik pidurdab põlemist.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
põhimõtteliselt pole ju vahet, kas põlemist parandatakse otseselt hapniku lisamisega või suurema koguse tavalise õhu sisse surumisega... mootorile on see pmst üks ja sama. Muidugi teema ise on päris huvitav... erinevad lahenduse kw saamiseks on alati teretulnud.juss kirjutas:N2O ja vesinik idee poolest täitsa erinevad asjad, ühte pihustatahse sisselaske kollektorisse aga teist väljalaske kollektorisse!!
Vesiniku idee on muuta väljalaske gaaside kogust suuremaks, et turbo suudaks toota rohkem rõhku!
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies