preparaator kirjutas:Seda ma ei tea kudas see vedru värk sellel motol täpselt toimima peaks aga elektrooniline solenoid laseb mingil hetkel(kui rõhk on piisavalt kõrge) vaakumi või siis boosti läbi, mis aktiveerib wastegate-i. Nii vähemalt olen mina sellest süsteemist aru saanud.
solenoid toimib tegelikult hoopis nii, et on normaalolekus avatud ja laseb acuaatori juhtsignaali (rõhu) ringlusesse tagasi. Kui nüüd boost läheb aju arvates liiga kõrgeks, siis aju sulgeb solenoidi, kogu juhtsignaali rõhk suunatakse acuaatorisse ja acuator avab wastegate'i. Võibolla on ka mingeid muid lahendusi, aga see on minule kõige tuttavam.
PS! kui keegi tahab jälgida millal aju lülitab solenoidi, et rõhku piirata, siis pidage silmas, et kasutatakse ka miinusega juhtimist(aju avab solenoidi, andes peale massi, mitte plussi) seega igasuguste led'ide ja pirnide ühendamine peab toimuma vastavalt! lastes 12v juhtsignaali otsa, võib aju läbi küpsetada.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
kas peale seda pikemat sõitmist raske jalaga koos rõhu kadumisega mingit katkise sumpa moodi kerget heli ei tekkinud ?
üks variant rõhu kadumiseks on ka see kui näiteks väljalaske kolles mõra või mõni tihend enne turbot lahkus osaliselt, mõni polt tuli lahti jne, igast asju nähtud
lag ka muidugi suureneks koheselt, ja max rõhk langeks sammuti.
xjan kirjutas:aga järsku on turbo õhtal? ajus veakoode pole? lisaks - survestamine on tunduvalt lihtsam ja ohutum tegevus kui N75-e väljaviskamine
tulevikus ei soovita samuti manuaalse kontrolleri peale jääda, kaob võimalus ajul minna safe-mode-i kui peaks mõni andur töölepingu lõpetama vms. Rõhku võiks ikka tõsta vastava softiga.
Võibolla ongi turbol kerge loks tekkinud, kes teab aga selle kontrollimiseks peab ilmselt mootori maha võtma. Põrnikal on turbo nii lollis kohas, et ei saa pealt ligi ega alt.
Kui sul on millega veakoode lugeda siis võib ju seda teha.
Hylas kirjutas:kas peale seda pikemat sõitmist raske jalaga koos rõhu kadumisega mingit katkise sumpa moodi kerget heli ei tekkinud ?
üks variant rõhu kadumiseks on ka see kui näiteks väljalaske kolles mõra või mõni tihend enne turbot lahkus osaliselt, mõni polt tuli lahti jne, igast asju nähtud
lag ka muidugi suureneks koheselt, ja max rõhk langeks sammuti.
Heli muutusi ei täheldanud ja lag pole ka suurenenud. Aga üle võib ju sellegipoolest kontrollida.
preparaator kirjutas:
Võibolla ongi turbol kerge loks tekkinud, kes teab aga selle kontrollimiseks peab ilmselt mootori maha võtma. Põrnikal on turbo nii lollis kohas, et ei saa pealt ligi ega alt.
Kui sul on millega veakoode lugeda siis võib ju seda teha.
misasja... mootori maha võtma? esialgu piisab sellest, kui näpuga võlli katsud, et kas on pikilõtku või ristilõtku... Pealegi rõhu kadu tuleb siis, kui turbs on eriti pees omadega, siis sööb õli ka tavaliselt täiega. Turboga on nimelt selline lugu, et kui loks on sees, siis ta ei saa alguses minema, aga kui pöörded juba üleval on, siis on ta ise tsentreeruv ja pmst lõpus laeb peale sama palju kui enne, kui ta just pole labasi kahjustanud omal.
tseki näpuga... mingi üli üli väike loks võib olla, kui sa just kuuma mootoriga ei katsu seda võlli.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
preparaator kirjutas:
Võibolla ongi turbol kerge loks tekkinud, kes teab aga selle kontrollimiseks peab ilmselt mootori maha võtma. Põrnikal on turbo nii lollis kohas, et ei saa pealt ligi ega alt.
Kui sul on millega veakoode lugeda siis võib ju seda teha.
misasja... mootori maha võtma? esialgu piisab sellest, kui näpuga võlli katsud, et kas on pikilõtku või ristilõtku... Pealegi rõhu kadu tuleb siis, kui turbs on eriti pees omadega, siis sööb õli ka tavaliselt täiega. Turboga on nimelt selline lugu, et kui loks on sees, siis ta ei saa alguses minema, aga kui pöörded juba üleval on, siis on ta ise tsentreeruv ja pmst lõpus laeb peale sama palju kui enne, kui ta just pole labasi kahjustanud omal.
tseki näpuga... mingi üli üli väike loks võib olla, kui sa just kuuma mootoriga ei katsu seda võlli.
Selle loksu katsumisega ongi see asi, et ei saa pealt ega alt ligi. Kui oled ehk mõnda New Beetlet näinud siis saad aru millest ma räägin(turbo on torpeedo ja moto vahel).
Fos kirjutas:kusjuures ega pole kapoti alla vaadanud küll.... ei tekita väliselt huvi... kui foori taga mööda paneks, siis vaataks küll
Oota järgmise suveni siis ehk lähebki mööda!!
kui palju sa siis sinna kw kavatsed peale lasta ajada?
kW-dest ei tea täpsel miskit aga laseks kõik teha nii kui kombeks, kepsud, kolvid, kaane portimine, kollektorid, turbo, pihustid ja nipet näpet vast saab ehk ligi 300kW kätte.
preparaator kirjutas:
Võibolla ongi turbol kerge loks tekkinud, kes teab aga selle kontrollimiseks peab ilmselt mootori maha võtma. Põrnikal on turbo nii lollis kohas, et ei saa pealt ligi ega alt.
Kui sul on millega veakoode lugeda siis võib ju seda teha.
misasja... mootori maha võtma? esialgu piisab sellest, kui näpuga võlli katsud, et kas on pikilõtku või ristilõtku... Pealegi rõhu kadu tuleb siis, kui turbs on eriti pees omadega, siis sööb õli ka tavaliselt täiega. Turboga on nimelt selline lugu, et kui loks on sees, siis ta ei saa alguses minema, aga kui pöörded juba üleval on, siis on ta ise tsentreeruv ja pmst lõpus laeb peale sama palju kui enne, kui ta just pole labasi kahjustanud omal.
tseki näpuga... mingi üli üli väike loks võib olla, kui sa just kuuma mootoriga ei katsu seda võlli.
Selle loksu katsumisega ongi see asi, et ei saa pealt ega alt ligi. Kui oled ehk mõnda New Beetlet näinud siis saad aru millest ma räägin(turbo on torpeedo ja moto vahel).
Kurat mul minuarust samamoodi, ei pääse kuidagi ligi. ( G4 1.8T )
sul on siis K03 turbo nagu minulgi, aga aru ma ei saa kuidas ta sul rõhu nii kõrgele viskab. Mul vist mingi leke kuskil, aga samas edasi kerib suht karmilt...Homme vast saab uue boost gauge, vaatab mida too näitab.
IbizaCupra kirjutas:sul on siis K03 turbo nagu minulgi, aga aru ma ei saa kuidas ta sul rõhu nii kõrgele viskab. Mul vist mingi leke kuskil, aga samas edasi kerib suht karmilt...Homme vast saab uue boost gauge, vaatab mida too näitab.
Mul just rõhk on sama nagu sul "kalades"
Rõhk oleneb sellest milline chip sul on. Mõne chipiga on kõrgem mõnega madalam aga võimsus on enamasti ühte auku, oleneb millised map-id on keegi kivile viitsinud kirjutada.
Kas sul kolmandaga täisgaasiga kiirendades rõhk kõigub u. +/- 0,2bari?