200sx lamda probleem
200sx lamda probleem
Asi selles, et ülevaatusel co ja muu jama kõik korras, aga lamdanäitu ei saa paika - võtab kuskilt lisaõhku. Sumpa on korras, tagumine pütt mingi kahetoruga. Ei oska mina kuskilt otsast probleemi lahkama hakata, ei osanud ka ülevaatuse mees öelda. Mis teha?
aga mis sellekohta öelda, kui AutoGauge A/F kella järgi kaob vahepeal signaal täitsa ära(mitte ainult gaasi maha lastes vaid ka tühikäigul käies)
proovitud ka teise S13 pealt lambdat, kuid see saamamoodi...
kella proovitud zoom`i auto peal, seal käib hoopis teistmoodi...?!
proovitud ka teise S13 pealt lambdat, kuid see saamamoodi...
kella proovitud zoom`i auto peal, seal käib hoopis teistmoodi...?!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: 200sx lamda probleem
kui mõõtsid, kas siis ühele torule ( 2 toruga viimane pütt) panid midagi ette ka? kui ei, siis võid proovida.ejay kirjutas:Asi selles, et ülevaatusel co ja muu jama kõik korras, aga lamdanäitu ei saa paika - võtab kuskilt lisaõhku. Sumpa on korras, tagumine pütt mingi kahetoruga. Ei oska mina kuskilt otsast probleemi lahkama hakata, ei osanud ka ülevaatuse mees öelda. Mis teha?
Teine asi, kust kohast võib see näit paigast ära minna on see, kui EGR'i torustik on katki, aga mai usu, et 200sx'il selline asi üldse peal on.
Mida see lambda sul siis näitas üldse?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
üks variant, et auto polnud korralikult soe, teine variant, et lambda hakkab peeti minema, kolmas variant, kuskil on külmjoode või s'tt ühendus, neljas variant, sul on kella toide või mass vähe emane. ega seal midagi muud keerulist polegi. mootoriga kala ei ole, sest segukell kustub täitsa ära ainult siis, kui pihustid kinni on(käiguga pidurdamisel) aga tühikäigul on nad ikka lahti.Renn kirjutas:aga mis sellekohta öelda, kui AutoGauge A/F kella järgi kaob vahepeal signaal täitsa ära(mitte ainult gaasi maha lastes vaid ka tühikäigul käies)
proovitud ka teise S13 pealt lambdat, kuid see saamamoodi...
kella proovitud zoom`i auto peal, seal käib hoopis teistmoodi...?!
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Re: 200sx lamda probleem
mõõtsin nii ühest torus kui ka teisest, tropp ees ja ilma. Ja lamda näitas umbes nii, nagu summuti oleks katki, st ohku sai kuskilt liiga palju...Fos kirjutas:
kui mõõtsid, kas siis ühele torule ( 2 toruga viimane pütt) panid midagi ette ka? kui ei, siis võid proovida.
Teine asi, kust kohast võib see näit paigast ära minna on see, kui EGR'i torustik on katki, aga mai usu, et 200sx'il selline asi üldse peal on.
Mida see lambda sul siis näitas üldse?
kusjuures minul jamab segukell täpselt samamoodi ! tyhikäigul kaob vahepeal ära jne, sõites on siiski OK nyyd (autoks Fiat Coupe 16VT) samamoodi proovitud igasuguseid teisi lamdasid jne, uusi ja kasutatud, aga mingit muutust pole. lamda signaali ka möödetud, pöördes on enam vähem OK aga tyhikäigul on täiesti vale.
tühikäigul jahtub lamda ära ja ei liiguta ennast. Eriti omane on see efekt ilma soojenduseta anduritele. Samuti vanad/tahmunud või lihtsalt mittekvaliteetsed (odavamad) andurid ning suuremad downpipe torud (aeglasem gaasivool) soodustavad anduri "laiskust" tühikäigul ja külmalt.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
ma arvan et se outlet pipe üldjuhul koos downpipega vahetusse lähekszoom1 kirjutas:Kas downpipe või outlet pipe, järjekord siis turbo --> outlet pipe --> down pipe.urukas kirjutas:lamda on soojendusega, ja proovitud igasuguseid erinevaid, ja väljalase on jah suurema läbimõõduga kui ta originaalis peaks olema, aga downpipe on ikka originaal...

ja yldse tundub kuidagi v peen nimetus mis lisaks võetud. Üldiselt ikkagi downpipe kogu se kompunn?