Vahepeal keegi küsis käiguvahetuse kohta.
Veidi aega tagasi kui autol veel 4 käiku oli ja rõhk "tagasihoidlik" 5 bari siis toimis see nii:
https://www.youtube.com/watch?v=XVakKF2e5JE" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd on ka viimane silinder oma koha leidnud ja lisandusid ka R ning viies ja kuues käik

veidi sai softi ka debugitud ja 1 üleliigne viivitus eemaldatud nö otsevahetusega käikude vahelt ja võitu tuli 0.2s (1->2 3->4 ja 5->6)
Siis sai seadistamata kujul ikkagi välja aetus ja kohustuslik proovitiir tehtud:
https://www.youtube.com/watch?v=F7SzXdn2HT4" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagu hiljem selgus oli sel hetkel 1 süütepoo katki ja teisel piip liiga lühike
Järgmisel hommikul sai süütevead likvideeritud ning dünos maksimaalne välja võlutud ning 1-2 tundi seadistatud.
220 mootori kw asemel on nüüd S8 jõud mootorist olemas
Nüüd on nii, et teisega kiirendada niiviisi burnida ei saa et piirajasse ei käiks sest jõudu on ikka tuntavalt rohkem ning pidamisega sõita on veidi hirmus :D Hirmsaks teeb asja see, et kusagil 5000 kandis hakkab mõnusalt liikuma ja rool ei tee enam oma tööd sest nina läheb kergeks. Eks sillaregull, amortide reguleerimine ja paremad rehvid parandavad asja kindlasti.
Ahjaa, vendiks sai A8 kliimavent ja radikas sai korraliku koja.....Pajud ei uskunud, et nii väikse radikaga kohapealgi kaua käia saab kuid nagu proovisin siis isegi 74 kraadi hoidmine polnud probleem ükskõik kui pikalt käies. (Mitte et teda muidugi nii jahedana peaks hoidma)