Nissan 200 sx 1,8t '89 RFL
Eelmisel autol hakkas ka mul sidur libisema, ainult ketta vahetusest polnud kasu midagi. Vahetasin korvi ka ära siis enam ei libisenud. Niipalju kui mujalt lugenud olen siis stage 2 (ca 270hp) võimsuse juures uus originaal sidur (ketas+korv) peab mingi aja vastu küll. Ja enda eelmise auto põhjal võin öelda, et nii see ka oli.
siduriteema lõpetuseks siis:
"Our CA18DET HD clutch is $459 complete with release bearing.
Shipping would be about $199 AUD via courier 3-4 day service or approx $159 AUD via 7-14 day service approx $129 AUD via 2- 4 week Air mail service (not available with paypal payments). Item will be invoiced for customs in a manner to reduce (maybe even negate) duties and taxes"
tegu sis Ebayst leitud firmaga, ST2 siduripakkumise vastus...
"Our CA18DET HD clutch is $459 complete with release bearing.
Shipping would be about $199 AUD via courier 3-4 day service or approx $159 AUD via 7-14 day service approx $129 AUD via 2- 4 week Air mail service (not available with paypal payments). Item will be invoiced for customs in a manner to reduce (maybe even negate) duties and taxes"
tegu sis Ebayst leitud firmaga, ST2 siduripakkumise vastus...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
ei ole konkreetselt s13 siduriga kokku puutunud, kuid põhimõtted on ikka samad. Kui valid siduri mis nibin-nabin vastu peab, siis võid kindel olla et kaua ei kesta. Kord või 2 hooajas sidurit vahetada on kulukas ja närvesööv tegevus. Kuigi õnneks Nissanil on sidurivahetus väga lihtne ja kiire töö, seega võib ka eksperimenteerida. Edu 

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
no nüüd läks asi veel keerulisemaks. sidur järsku ei libisegi enam
mitte ühegi käiguga, ega mitte mingisugustel pööretel.
Lakis Andre arvas, et ju oli mingi tükk vahele sattunud vahepeal vms. mul paar-kolm korda üldse esines libisemist ja peale seda lihtsalt ei punnitanud enam. eile sai aga mõnuga paugutatud ja täitsa arusaamatu lugu.
hetkel usas uuritakse, kas kindlasti speci stage2 sidur sobib minule ja siis pean kähku otsustama, kas soovin endale seda saada või mitte. imelik nagu kulutada raha asja peale, mida hetkel vaja ei ole, kuid hiljem läheb selle transport väga keeruliseks/tasuliseks. hetkel oleks võimalik see ära tellida ja läheks kokku maksma u poole vähem kui eestis pakutavad samad sidurid. ma ei taha väita, et eesti firmad importkaupadele ulmelised summad otsa liidavad, vaid paraku on importimisega seotud kulud väga suured.
isegi kui mul teda kunagi vaja ei läheks, ei tohiks ju temast lahtisaamisega probleeme tekkida? samas on nagu vaba raha ka veidi siginenud, et see ost mingeid muresid ei tohiks valmistada

mitte ühegi käiguga, ega mitte mingisugustel pööretel.
Lakis Andre arvas, et ju oli mingi tükk vahele sattunud vahepeal vms. mul paar-kolm korda üldse esines libisemist ja peale seda lihtsalt ei punnitanud enam. eile sai aga mõnuga paugutatud ja täitsa arusaamatu lugu.
hetkel usas uuritakse, kas kindlasti speci stage2 sidur sobib minule ja siis pean kähku otsustama, kas soovin endale seda saada või mitte. imelik nagu kulutada raha asja peale, mida hetkel vaja ei ole, kuid hiljem läheb selle transport väga keeruliseks/tasuliseks. hetkel oleks võimalik see ära tellida ja läheks kokku maksma u poole vähem kui eestis pakutavad samad sidurid. ma ei taha väita, et eesti firmad importkaupadele ulmelised summad otsa liidavad, vaid paraku on importimisega seotud kulud väga suured.
isegi kui mul teda kunagi vaja ei läheks, ei tohiks ju temast lahtisaamisega probleeme tekkida? samas on nagu vaba raha ka veidi siginenud, et see ost mingeid muresid ei tohiks valmistada
Mul oli oma autoga u. aasta tagasi sama jama. Arvatavasti oli sidurile sattunud õli. Vahetasin vända simmeri ära ja siiani pole rohkem probleeme olnud.H-RFL kirjutas:no nüüd läks asi veel keerulisemaks. sidur järsku ei libisegi enam![]()
mitte ühegi käiguga, ega mitte mingisugustel pööretel.
Lakis Andre arvas, et ju oli mingi tükk vahele sattunud vahepeal vms. mul paar-kolm korda üldse esines libisemist ja peale seda lihtsalt ei punnitanud enam. eile sai aga mõnuga paugutatud ja täitsa arusaamatu lugu.
kuigi sidur jälle libiseb sai omc-l sõidetud ja ise tulemusega rahul. õnneks ei libise sidur täiega, vaid nagu kohati hüppab u 1000rpm edasi. jaanipäeva paiku peaks saabuma ka stage2 sidur ja siis peaks libisemine mõneks ajaks seljataga olema.
enne omc-d sai vahetatud ka väljalaske kollektori tihendid ja turbo tihend. selgus, et eelmine remondimees oli 4st 2 tihendit peegelpildis paigaldanud ja sellega peaaegu veerandi kahest väljalaskekanalist kinni katnud.
kahjuks on nüüdseks auto eelmise omaniku jutt, et autole on paigaldatud t28 sattunud kahtluse alla. üle nädala tagasi saatsin atpturbo tehnilisse osakonda ka kõik turbolt leitud numbrid, et nad täpsustaks mis turboga tegu, kuid nad ei ole midagi vastanud.
oskab keegi öelda kust saaks üldse täpset infot pärida garretti turbode kohta?
enne omc-d sai vahetatud ka väljalaske kollektori tihendid ja turbo tihend. selgus, et eelmine remondimees oli 4st 2 tihendit peegelpildis paigaldanud ja sellega peaaegu veerandi kahest väljalaskekanalist kinni katnud.
kahjuks on nüüdseks auto eelmise omaniku jutt, et autole on paigaldatud t28 sattunud kahtluse alla. üle nädala tagasi saatsin atpturbo tehnilisse osakonda ka kõik turbolt leitud numbrid, et nad täpsustaks mis turboga tegu, kuid nad ei ole midagi vastanud.
oskab keegi öelda kust saaks üldse täpset infot pärida garretti turbode kohta?
t25 näeb välja midagi sellist : http://www.sevenworks.ee/turbo_vana.jpg
t28 näeb välja midagi sellist : http://www.sevenworks.ee/turbo_uus.jpg
põhiline vahe on see,et turbo intake on t25 toru, aga t28 on seal flants vaja teha.
t28 näeb välja midagi sellist : http://www.sevenworks.ee/turbo_uus.jpg
põhiline vahe on see,et turbo intake on t25 toru, aga t28 on seal flants vaja teha.