1 asi, et turbo autol pole ilmtingimata oluline map, kui sa räägid nüüd "manifold absolute pressure" sensorist, mul on see näiteks ainult EGR'i juhtimiseks

jah, sisu on samapreparaator kirjutas:Kas mootori sisu (kepsud, kolvid, vänt) on stock?xjan kirjutas:Kliendi Audi TT, originaalis 165Kw
2.75" sumpa, katalüsaatorid eemaldatud, uus turbo GT28RS, uued pihustid, custom väljalaskekolle, CAI kitt, Forge Motorsport FMIC, Sachs Race Engineering korv ja sidur (orgaaniline siiski) ja veel nipet-näpet...
Seda kõike toetamas Turbotec-i custom chip, mis täpselt nendele modifikatsioonidele valmistatud Soomes pingis.
Tulemus ca. 350+ Hj ja 400+Nm - täpseid andmeid pole kuna seadistus/mõõtmine 2wd pingis ja transmissiooni ning õhusolevate rataste kulu on arvestuslik.
edit by panter-järgnenud OT postitused läksid kustutamisele
väga sõbralik soovitus, kui sul mingil põhjusel rõhk kaduma läheb OTSI ülesse, kuhu ta läheb. Tee rõhutester... kõige kergem on seda teha vanast õhukummist. Lõikad ventiili koha väikse varuga ära ja tõmmad klambriga turbo õhu sisselaske otsa külge. Siis lased kompressoriga rõhu sisse ja sõber vaatab rõhu kella salongis. Lase see rõhk peale, millega sõita tahad ja vaata, kui kiiresti langeb. kui ikka kiiresti, siis tavaliselt juba kuuled kõrvaga ka ära, kust välja tuleb... tee korda see koht. Kui kuuled, et karteris muliseb, siis pole põhjust paanikaks, külma mootoriga tavaliselt väheke mulisebki, või on sul ka selline klapp nagu PCV - "Positive Crankcase Ventilation Valve" - see peaks ainult ühes suunas laskma õhku karterist sisselaskekoldesse, kui see peetis, siis rõhk läheb seda kaudu otse karterisse ja muliseb päris kõvasi.Tee korda taas, kui ei pea see.preparaator kirjutas:Boost controlleriga tahaks (mingil põhjusel?) kaduma läinud rõhku tagasi saada.
Mootoril plaanis kepsud, kolvid vahetada, kaane portimine, uus sisselaske- ja väljalaske kolle, 3"turboback exhaust, pihustid, reguleeritav FPR, suurem turbo, parem õlijahutus, jne. ühesõnaga tagaks saada 350+ jõudu kätte.
Ma arvan, et rõhu kadumise põhjuseks on wastegate actuator e. elektrooniline klapp, mis avab wastegate-i. See pidavat olema nende mootorite nõrk koht. Eks siis paistab kui kraan on vahele pandud ja klapp eemaldatud(nii või naa seda hiljem vaja teha). Kui ikka sama jama siis kindlasti proovin survestada kogu süsteemi.Fos kirjutas:väga sõbralik soovitus, kui sul mingil põhjusel rõhk kaduma läheb OTSI ülesse, kuhu ta läheb. Tee rõhutester... kõige kergem on seda teha vanast õhukummist. Lõikad ventiili koha väikse varuga ära ja tõmmad klambriga turbo õhu sisselaske otsa külge. Siis lased kompressoriga rõhu sisse ja sõber vaatab rõhu kella salongis. Lase see rõhk peale, millega sõita tahad ja vaata, kui kiiresti langeb. kui ikka kiiresti, siis tavaliselt juba kuuled kõrvaga ka ära, kust välja tuleb... tee korda see koht. Kui kuuled, et karteris muliseb, siis pole põhjust paanikaks, külma mootoriga tavaliselt väheke mulisebki, või on sul ka selline klapp nagu PCV - "Positive Crankcase Ventilation Valve" - see peaks ainult ühes suunas laskma õhku karterist sisselaskekoldesse, kui see peetis, siis rõhk läheb seda kaudu otse karterisse ja muliseb päris kõvasi.Tee korda taas, kui ei pea see.preparaator kirjutas:Boost controlleriga tahaks (mingil põhjusel?) kaduma läinud rõhku tagasi saada.
Mootoril plaanis kepsud, kolvid vahetada, kaane portimine, uus sisselaske- ja väljalaske kolle, 3"turboback exhaust, pihustid, reguleeritav FPR, suurem turbo, parem õlijahutus, jne. ühesõnaga tagaks saada 350+ jõudu kätte.
See, kui sa "kompenseerid" õhu kadu boosti juurde keerates, annab sellise tulemuse, et kaduma minevast kohast läheb veel rohkem kaduma + see, et turbost tuleva õhu temp soojeneb. Tekkib selline olukord, kus sina kompenseerid kaduvat rõhku boosti juurde keeramisel, samas tuleb kadu sellest uuesti tagasi, et isegi kui saad omal rõhu üles uuesti, on õhu temp märksa suurem. Fix your boost leaks!!
Tegemist pole originaal setingutega! Chipiga peaks rõhku hoidma 1,1 bari(nagu enne, pöörete punase alani) kandis aga nüüd kukub 4K rpm-i kandis 0,5-0,60 bari peale ja peak oli enne 1,5 nüüd 1,3-1,4. Originaalis peaks rõhk olema u.0,5 bar-i. Asi hakkas jamama peale seda kui olin Raadi lennuväljal paar kiiremat otsa teinud(ülekuumenemine ilmselt, ise loll kah muidugi). Ma arvan, et lihtsaim moodus on panna manuaalne kraan vahele ja kui jama jätkub siis vaadata üle wastegate ja kui ikka siis survestada.Fos kirjutas:kui acuator kuskilt läbi laseb... emmm.. peaks olema nii mega väike kadu, et sellest sa aru ei saagi. Kui juba kella pealt näed, et rõhku pole nii palju, kui enne oli, siis on ikka kuskil midagi suuremat viga
ma saan aru, et kui peale boosti ülesse keeramist hakkab wastegate ise jamama. nimelt ei suuda verdu enam klappi kinni hoida ja rõhk ei tõuse enam, aga ma arvan , et originaal setingutega on sul probleem kuskil mujal praegu.
Seda ma ei tea kudas see vedru värk sellel motol täpselt toimima peaks aga elektrooniline solenoid laseb mingil hetkel(kui rõhk on piisavalt kõrge) vaakumi või siis boosti läbi, mis aktiveerib wastegate-i. Nii vähemalt olen mina sellest süsteemist aru saanud.Fos kirjutas:sry, mul jäi kahe silma vahele, et oled juba tõstnud rõhku... see, et chip peaks hoidma ei tähenda tegelt ju midagi. Rõhku hoiab ikkagi wastegate mehaaniline vedru ja kui see on ette nähtud mingi 0,5 - 0,6 bari jaoks, siis raske uskuda, et ta tervelt 1 bari jagu rohkem peab. Aga no katseta ära, boost controllerit on nagunii vaja, selles suhtes on sul õigus.
Jõudu ehitamisel.