K: Bmw m50 sidur paremaks
K: Bmw m50 sidur paremaks
Kuna ilmselgelt turbotades stock sidur kaua ei kesta siis uurisin netis ringi ja üht teist leidsin. Kuid igaks juhuks uurin ennem üle kui asju kokku hakkan ostma, et kõik ikka kindel oleks.
Audi S4 AAN sidurikorv peaks olema 240mm? Ehk siis sobiks siduriks bmw 3.0 v8 sidur kuna seegi 240mm. Hoorattaks M20 ühemassiline ja treiks M50le sobivaks. Keegi on kasutanud sellist kompotti ja teab rääkida vastupidavusest? Kuidas S4 AAN korvi sobitada m20 hoorattaga?
Tegu M50b25 Non vanos mootoriga, tehtud ümber 2.8 strokeriks.
Audi S4 AAN sidurikorv peaks olema 240mm? Ehk siis sobiks siduriks bmw 3.0 v8 sidur kuna seegi 240mm. Hoorattaks M20 ühemassiline ja treiks M50le sobivaks. Keegi on kasutanud sellist kompotti ja teab rääkida vastupidavusest? Kuidas S4 AAN korvi sobitada m20 hoorattaga?
Tegu M50b25 Non vanos mootoriga, tehtud ümber 2.8 strokeriks.
Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
Hästi palju paremaks:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=15116" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=15116" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv
Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
Lingitud kolmekettaline sidur võib tore olla, aga hinnavahe on oluline sees (400€ vs 1000€). Kõik, mis Sa kirja oled pannud, on õige. Just panin enda masinale täpselt sama komplekti alla ning on mitu M50 turbot on sama komboga juba mitu aastat peenestanud. Kestab küll, vähemalt tagasihoidlike jõudude juures (200-250kw).
Korvi ja hooratta sobitamisel oli vaja vaid puurida tiftidele või poltidele uued augud - lasin treialil teha -, muud muret mäletamist mööda ei olnud. Siduri kahvlit kasvatasin ca 1cm, sest selline sidurikomplekt on originaalist õhem.
Korvi ja hooratta sobitamisel oli vaja vaid puurida tiftidele või poltidele uued augud - lasin treialil teha -, muud muret mäletamist mööda ei olnud. Siduri kahvlit kasvatasin ca 1cm, sest selline sidurikomplekt on originaalist õhem.
Lauda nitro
Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
Tavaline aan korv koos tavalise kettaga ca 250kw ja 450nm lagi. Sre korv(letis pea 400eur) + labaga ketas hoiab kinni 1000nm ka, aga korv ise vajab kerget upgrade, muidu pidamise korral juhtub nii:


e36 compact 2jz
Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
Novot hea, et seda AAN korvi teemaga pole jõudnud tegeleda. Hea oleks kui jõuaks ala 300-400kw vähemalt kinni hoida. Tuleb vist ikkagi vaadata kohe mingisugune valmis komplekt mis peaks vastu ka, et ei peaks hakkama hiljem kasti pilpaid kokku korjamaredline kirjutas:Tavaline aan korv koos tavalise kettaga ca 250kw ja 450nm lagi. Sre korv(letis pea 400eur) + labaga ketas hoiab kinni 1000nm ka, aga korv ise vajab kerget upgrade, muidu pidamise korral juhtub nii:


Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
BMW diisli sidur äkki? Hoiab 700Nm ka kinni afaik.
EDIT: Sorry, see vist ei sobi M20 hoorattale, korv kinnitub 9mm siduri tööpinnast kõrgemale.
EDIT: Sorry, see vist ei sobi M20 hoorattale, korv kinnitub 9mm siduri tööpinnast kõrgemale.
Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
Üht audi hooratast tehes lasin laseris rõnga lõigata ja treialil korvi ja hooratta vahele sättida, tiftidega kinnitada (+ läbivad korvipoldid) ja sirgeks treida.....tundub, et sai hea.Moss kirjutas:BMW diisli sidur äkki? Hoiab 700Nm ka kinni afaik.
EDIT: Sorry, see vist ei sobi M20 hoorattale, korv kinnitub 9mm siduri tööpinnast kõrgemale.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
Paar inimest on vanale TDS'ile pannud uuema korvi ja lihtsalt sobiva mutri alla otsinud hooratta ja korvi vahele. 

Re: K: Bmw m50 sidur paremaks
Kavatsen kasutada AAN sidurikorvi m20 hoorattal. Siduriketas plaan TDS oma ja pidurimeistri katetega. Olen aru saanud, et tuleb hoorattale puurida uued augud korvi jaoks. M20 hoorattal istuvad korv ja ketas ühel tasapinnal aga M50/51 korv ketas eri tasapinnal. Pole veel AAN korvi näppida saanud ja kas peab AAN korvi ka kõrgemale istutama või on korvi ehitus sama mis M20 või on midagi vahele vaja? Järgmiseks kuidas olete lahendanud survelaagri küsimuse? Silindri pulk pikemaks? Kahvlile peale kasvatada? Survelaagri juht puks-toru lühikeseks ei jää? Kuskilt lugesin e21 323 survelaager pidavat hästi sobima. On see pikem? Mõõte pole kahjuks kuskilt leidnud. Või on kohe hea ketas mis sobib AAN korviga 530 V8 sobib hästi``? Palju segast juttu, aga lihtsam on kui keegi teab kohe kuidas asju lahendada 
