CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
pettaikeijo
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2016 10:44

CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Postitus Postitas pettaikeijo »

Tere.

Kuna otsing ei tuvastanud, et siin foorumis selline teema varasemalt eksisteerib, siis alustan uue.

CA18DET õlitusprobleemid kõrgetel pööretel on ilmselt Nissaniomanikest foorumlastele tuttav teema ja kindlasti on siin inimesi, kes on paigaldanud plokikaanest õli lisatagasivoolu karterisse.

Milline koht plokikaane tagasosas oleks kõige sobilikum kuhu see kanal puurida ja kas ühest kanalist piisab (Olen näinud internetiavarustest, et näiteks RB mootoritele puuritakse neid kaks)?
Kas selle lisatagasivoolu ühendamine turbo õli tagasivooluga kasutades Y-liidet tuleks kõne alla või on kindlasti vaja karterile lisastuts panna? Milline mõõt oleks nende stutside jaoks optimaalne?
Või pakub keegi hoopis mõne muu äraproovitud ja võibolla isegi parema lahenduse?
CA18DET 200SX S13
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Postitus Postitas RFL »

Seal on juba selline ava olemas ning originaalis sisekuuskandiga pime kork ees.
0,5 MW
Kasutaja avatar
pettaikeijo
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2016 10:44

Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Postitus Postitas pettaikeijo »

RFL kirjutas:Seal on juba selline ava olemas ning originaalis sisekuuskandiga pime kork ees.
Kas pead silmas allpool oleval pildil ära märgitud korki?
Manused
CA18DET plokikaas, vaade tagantpoolt
CA18DET plokikaas, vaade tagantpoolt
CA18DET 200SX S13
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Postitus Postitas Mihkel »

RFL autol on kasutatud õli tagasivooludeks neid pimedaid korke, mis sinu pildil allpool on (pilt on tagurpidi kaanest).
Netis tehakse igasugu pornot aga mõistlik oleks karterisse uued stutsid tagasivooludele teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Postitus Postitas juss »

Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Postitus Postitas Mihkel »

Samad augud aga see küll väga töökindel lahendus ei tundu, mis pildil on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest

Postitus Postitas zoom1 »

See õlitagasivoolu probleem karterisse on tingitud tegelikult liiga suurest karterituule survest. Seda põhjustab 2 asja.
1.umbes karterituulutustoru sisselaske all
2. kohvi mootor

Seega kui su mootor on hõre või väga võimas siis tasub tasub puhastada see toru ja lisada lisatagasivool. Kuid kui motol on tolerantsid nagu tehas näeb ette, siis unusta lisatagasivool.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta