Tere.
Kuna otsing ei tuvastanud, et siin foorumis selline teema varasemalt eksisteerib, siis alustan uue.
CA18DET õlitusprobleemid kõrgetel pööretel on ilmselt Nissaniomanikest foorumlastele tuttav teema ja kindlasti on siin inimesi, kes on paigaldanud plokikaanest õli lisatagasivoolu karterisse.
Milline koht plokikaane tagasosas oleks kõige sobilikum kuhu see kanal puurida ja kas ühest kanalist piisab (Olen näinud internetiavarustest, et näiteks RB mootoritele puuritakse neid kaks)?
Kas selle lisatagasivoolu ühendamine turbo õli tagasivooluga kasutades Y-liidet tuleks kõne alla või on kindlasti vaja karterile lisastuts panna? Milline mõõt oleks nende stutside jaoks optimaalne?
Või pakub keegi hoopis mõne muu äraproovitud ja võibolla isegi parema lahenduse?
CA18DET õli tagasivool plokikaanest
- pettaikeijo
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07.06.2016 10:44
CA18DET õli tagasivool plokikaanest
CA18DET 200SX S13
Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest
Seal on juba selline ava olemas ning originaalis sisekuuskandiga pime kork ees.
0,5 MW
- pettaikeijo
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07.06.2016 10:44
Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest
Kas pead silmas allpool oleval pildil ära märgitud korki?RFL kirjutas:Seal on juba selline ava olemas ning originaalis sisekuuskandiga pime kork ees.
CA18DET 200SX S13
Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest
RFL autol on kasutatud õli tagasivooludeks neid pimedaid korke, mis sinu pildil allpool on (pilt on tagurpidi kaanest).
Netis tehakse igasugu pornot aga mõistlik oleks karterisse uued stutsid tagasivooludele teha.
Netis tehakse igasugu pornot aga mõistlik oleks karterisse uued stutsid tagasivooludele teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest
Samad augud aga see küll väga töökindel lahendus ei tundu, mis pildil on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: CA18DET õli tagasivool plokikaanest
See õlitagasivoolu probleem karterisse on tingitud tegelikult liiga suurest karterituule survest. Seda põhjustab 2 asja.
1.umbes karterituulutustoru sisselaske all
2. kohvi mootor
Seega kui su mootor on hõre või väga võimas siis tasub tasub puhastada see toru ja lisada lisatagasivool. Kuid kui motol on tolerantsid nagu tehas näeb ette, siis unusta lisatagasivool.
1.umbes karterituulutustoru sisselaske all
2. kohvi mootor
Seega kui su mootor on hõre või väga võimas siis tasub tasub puhastada see toru ja lisada lisatagasivool. Kuid kui motol on tolerantsid nagu tehas näeb ette, siis unusta lisatagasivool.
CA18DET best et 11.1s 205kmh