Küsiksin siis täpsemalt Audi V8 4.2 ABH kohta.Kuidas sellega on, kas õhulugeja võib panna pärast turbo(sid) või mitte?
Asi on selles, et õhulugejat ei saa panna enne turbosid,kuna turbosid on 2 ja õhulugeja 1...samas ei ole ka ruumipuuduse tõttu võimalik teha nii, et õhulugejast viia kummagile turbole eraldi toru.
Kas kahjustab õhulugejat? Ise kardan ei just rõhk teeb talle otsapeale..või mitte? Samas saaks kasutada ka bov-i ilma probleemideta kui ta on enne lugejat...kõik info ja ettepanekud teretulnud
altz kirjutas:Küsiksin siis täpsemalt Audi V8 4.2 ABH kohta.Kuidas sellega on, kas õhulugeja võib panna pärast turbo(sid) või mitte?
Asi on selles, et õhulugejat ei saa panna enne turbosid,kuna turbosid on 2 ja õhulugeja 1...samas ei ole ka ruumipuuduse tõttu võimalik teha nii, et õhulugejast viia kummagile turbole eraldi toru.
Kas kahjustab õhulugejat? Ise kardan ei just rõhk teeb talle otsapeale..või mitte? Samas saaks kasutada ka bov-i ilma probleemideta kui ta on enne lugejat...kõik info ja ettepanekud teretulnud
Lexuse V8 mootoritel panevad nad küll õhulugeja peale turbot ja asi funkab ning ka õhulugeja ei saa kahjustada.
Kui panna õhulugeja enne turbot vaid ühe turbo ette, siis tuleb lihtsalt ajule selgeks teha, et mõõdetakse vaid pool õhu kogusest. Seega korrutab aju selle koguse kahega.
Nii on enne palju kordi tehtud.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
RICE BURNER kirjutas:Kui panna õhulugeja enne turbot vaid ühe turbo ette, siis tuleb lihtsalt ajule selgeks teha, et mõõdetakse vaid pool õhu kogusest. Seega korrutab aju selle koguse kahega.
Nii on enne palju kordi tehtud.
Siis peavad turbode õhukogused ikka väga väga täpsed olema, ja kas maf õhu liikumist turbosse takistama ei hakka kui teisse läheb õhk täiesti otse peale?
Kas Sa kaalud 4,2 V8 turbotamist stock ajuga? Arvan, et see ei ole hea plaan, sest niipalju kui ma olen uurinud ei suuda ABH stock aju eriti palju oma parameetreid muuta. Võimalus mingi piggy-back sinna vahele aretada, aga kindlam lahendus ilmselt oleks küttesüsteem üle viia kasvõi Megasquirtile. On olnud juttu, et MS ei toimi hästi kahe jagaja süütega, aga sellest murest on tänaseks ilmselt üle saadud. Täielikule standalonele koos otsesüütega üleminek oleks muidugi kõige parem, aga ka üsna kulukas. Igal juhul, progetav aju ei kasuta õhulugejat, lisafunktsioonina saad panna aju wastegate'e solenoidide abil juhtima ja piisavate pihustite korral ei pea muretsema, et segu lahjaks läheb. Ma ei ole piggy-back'ide hingeeluga eriti kursis ega tea kas nende puhul saab ka segu kaardi vastavalt pööretele ja map sensori väljundile paika panna. Kui saab, siis hädapärast piisab sellestki...
mõttes mõlgub tõesti...et prooviks asja üldise käima saada...0.5bar oleks lagi sel juhul raudselt. Stand-alone peale kohe alguses ei tahaks minna..et selle saab veidi hiljem juurde panna.Ehk stock aju + chip ning 0.5bar? Põhi küsimus selles et kas õhulugeja kannatab ülerõhku? Googeldasin pisut ja netis on vastakaid arvamusi. Osad kiidavad taevani et reageerimine jms parem ning osad väidavad et nendel läks lugeja peeti...