Probleemid E30 325i turboga
Probleemid E30 325i turboga
Nii, pea otsas laiali ja mina välja ei mõtle mis seal viga võib olla.
Kui autoga paar korda korralikult kiirendada siis lihtsalt korraga sureb välja.
Paar minutid ootan, läheb käima ja saan edasi sõita.
Ahnii, tubo rõhk on 0,5-0,6bar kui vajalik info on.
Saaks asja korda siis oleks turbost nagu kasu ka midagi :D
Kui autoga paar korda korralikult kiirendada siis lihtsalt korraga sureb välja.
Paar minutid ootan, läheb käima ja saan edasi sõita.
Ahnii, tubo rõhk on 0,5-0,6bar kui vajalik info on.
Saaks asja korda siis oleks turbost nagu kasu ka midagi :D
Ega sa juhuslikult atmosfääri ei ventileeri?
Äkki annad vähe täpsema setupi kirjelduse ka?
Äkki annad vähe täpsema setupi kirjelduse ka?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
535-e pihustid jäävad sellele mootorile lahjaks.
Need peaks sutsu üle 200cc olema.
Oot starter ei tööta kui välja sureb?
Need peaks sutsu üle 200cc olema.
Oot starter ei tööta kui välja sureb?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tuleb meele kuidas kunagi õhkjahutusega võrride ja minidega oli. kuumenes üle siis lihtsalt jäi kinni, jahtus maha, käis edasi.
Ei tahaks küll uskuda, et selline asi automootoritel võimalik on - eriti turbokatel. Kuumeneb üle, kui segulahja(nagu m.tech mainis, pihustid nõrgad) ja poob kinni(?) tavaliselt ikka teeb kolb või mõni muu asi bye-bye selle peale.
Proovi nt 0.2-0.3bar-i ülerõhuga, kas siis teeb sama?
Kas sul segu-kell on üldse?
Kas jahutusvedeliku temp. ei tõuse üles kui välja sureb?
Kas starter ei tööta, või ei vea ringi?
edit: arvutasin ka nati ning jõusin järeldusele, et nende pihustitega võidki kuni 0.2bar ülerõhuga sõita. arvesta nt. 3.5 jõu järgi, võimsuse erinevus on robustselt 30hj, mis sama robustselt võrdub 0.2bar-iga.
Ei tahaks küll uskuda, et selline asi automootoritel võimalik on - eriti turbokatel. Kuumeneb üle, kui segulahja(nagu m.tech mainis, pihustid nõrgad) ja poob kinni(?) tavaliselt ikka teeb kolb või mõni muu asi bye-bye selle peale.
Proovi nt 0.2-0.3bar-i ülerõhuga, kas siis teeb sama?
Kas sul segu-kell on üldse?
Kas jahutusvedeliku temp. ei tõuse üles kui välja sureb?
Kas starter ei tööta, või ei vea ringi?
edit: arvutasin ka nati ning jõusin järeldusele, et nende pihustitega võidki kuni 0.2bar ülerõhuga sõita. arvesta nt. 3.5 jõu järgi, võimsuse erinevus on robustselt 30hj, mis sama robustselt võrdub 0.2bar-iga.
Viimati muutis Miq, 04.05.2006 1:31, muudetud 4 korda kokku.
Starter ei tööta jah. Minut-paar seista ja läheb käima nagu peab.
Täna sai jälle uuritud ja puuritud, aru ma ei saa.
Nüüd kaon magama, hommikul lähen ostan rohelist värvi ja lükkan bemmi metsa. Närv must.
Segukell olemas ja näitab normi.
Temperatuur ei tõuse.
Starter ringi ei käi.
Kui suured pihustid seal olema peaks?
Täna sai jälle uuritud ja puuritud, aru ma ei saa.
Nüüd kaon magama, hommikul lähen ostan rohelist värvi ja lükkan bemmi metsa. Närv must.
Segukell olemas ja näitab normi.
Temperatuur ei tõuse.
Starter ringi ei käi.
Kui suured pihustid seal olema peaks?
Süüde ilmselt puus.
Meil oli vabalthingavaga sama jama, kui süüde puutaha keeratud oli.
Kuigi ise välja ei surnud, vaid ei läinud soojast peast käima.
M20B25 mootor peaks aga juba elektrooniliselt seatava süütega olema.
Äkki chip paneb villast?
Edit: näpukas
Meil oli vabalthingavaga sama jama, kui süüde puutaha keeratud oli.
Kuigi ise välja ei surnud, vaid ei läinud soojast peast käima.
M20B25 mootor peaks aga juba elektrooniliselt seatava süütega olema.
Äkki chip paneb villast?
Edit: näpukas
Viimati muutis Mihkel, 04.05.2006 16:18, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
e30'le ei pandud M50 peale - M10, M20, M40, M42 ja S14, pluss veel mingi diisel, mida mina omalt mättalt ei näe
Kui pendiks töötab ja ringi ei vea siis peaks räme voolu kadu olema, peaks starteri asendile keerates tuled pea täitsa kustu tõmbama.[/code]

Aga plõksib, kui starteri asendile keerata? (et kas pendiks töötab).Starter ringi ei käi.
Kui pendiks töötab ja ringi ei vea siis peaks räme voolu kadu olema, peaks starteri asendile keerates tuled pea täitsa kustu tõmbama.[/code]
Minu näpukas oli, mõtlesin ikka M20B25 12 klappi mootorit.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Plõksib jah. Voolu kadu arvasime ise ka, aga sai sõidu ajal, seistes jne mõõdetud. Näitas normi.Aga plõksib, kui starteri asendile keerata? (et kas pendiks töötab).
Kui pendiks töötab ja ringi ei vea siis peaks räme voolu kadu olema, peaks starteri asendile keerates tuled pea täitsa kustu tõmbama.[/code]
Kuulsin et E30:l pidi mingi relee tüüpviga olema. Vahetan need täna ära kui jõuan, eks näis kas aitab.