gdi carisma

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahti123
Postitusi: 5
Liitunud: 10.02.2016 18:05

gdi carisma

Postitus Postitas ahti123 »

Tervist. Plaan siis oma esimene turbotamine ära teha. Selles kohas suht võhik veel seega mõned küsimused. Mootor siis 1.8 ja vist oli 92kw. Turboks leidsin gataagest 525 diisli turbo. Õlitusega pole muret selle saab tehtud. Väljalase ja coolerid asjad samuti. Kuidas surve astme maha saan? Paksem kaane tihend? Kust tartus saada seda. Kuulnud et lõikab keegi aga rohkem ei miskit. Ja kui paks peaks olema võrreldes originaaliga? Nüüd kütust kuidas juurde saab anda? Pihustid teised? Kas sobivad ka mõne näit suurema mootoriga japsi omad. Tahals võimalikult soodsalt läbi ajada kuna kaua ei plaani autoga sõita. Tekkis selline sportlik huvi lihtsalt et paneks turbo peale :-D
ahti123
Postitusi: 5
Liitunud: 10.02.2016 18:05

Re: gdi carisma

Postitus Postitas ahti123 »

Kellele siin maksma peab et oma küsimustele mõne vastuse saaks.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: gdi carisma

Postitus Postitas murjam »

Ega keegi ei kavatse Sinu eest kogu tööd ära teha. Esita üks, max kaks konkreetset küsimust korraga.

Samuti leiad siit foorumist paljudele küsimustele juba vastused. Loe alustuseks näiteks otsast lõpuni see teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=589" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaksu!
Lauda nitro
ahti123
Postitusi: 5
Liitunud: 10.02.2016 18:05

Re: gdi carisma

Postitus Postitas ahti123 »

Tänud lugesin nii palju kui hetkel oli aega pärist palju erinevat inffi. Nüüd aga selline küsimus et siin üks kodanik soovitas kolvilt maha hoopis võtta paksema kaane tihendi asemel. St siis hetkel 10-11 bari surve ja et kaheksale saada siis soovitati kolvilt 1.067mm maha võtta. Kui hea mõte on kas kolvi pea liialt õhukeseks ei jää? Ja kuidas ma selle maha saan kui idee heaks kiidate. Lasen treipingis maha või lihvitakse kuidagi. Sorri kui miski vale mõttekäik aga pole ju kursis asjaga veel.
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: gdi carisma

Postitus Postitas kivimugi »

pigem ära mootorit näpi. ehita kollektor valmis, pane 0.5 bariga sõitma. Saa sellega hakkama kõigepealt
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Mario_M
Postitusi: 13
Liitunud: 18.08.2015 17:49

Re: gdi carisma

Postitus Postitas Mario_M »

+1

0,3-0,5bar saad ilma intercoolerita ja suurema aretuseta ehitada.
kivimugi kirjutas:pigem ära mootorit näpi. ehita kollektor valmis, pane 0.5 bariga sõitma. Saa sellega hakkama kõigepealt
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: gdi carisma

Postitus Postitas RFL »

ahti123 kirjutas: St siis hetkel 10-11 bari surve ja et kaheksale saada siis soovitati kolvilt 1.067mm maha võtta.
Surveaste on ruumala suhe ja kompressioon on rõhk.
0,5 MW
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: gdi carisma

Postitus Postitas KaroK »

See GDI tähendab jaapanlaste keeles otsepritset ja sellega ei ole suurt midagi peale hakata meie riigis.
Ehk gdi tähendab uut kütusesüsteemi, sisselaset, pihusteid, aju, juhtmestikku jne.
Lisaks ei kujuta ette selle mootori kolbide ja põlemiskambri ehitust - vb ei saagi sellel õhku ja kütust normaalselt läbi silindri liikuma.

Teiseks saad sa hulga töö ja raha eest vastu ikka mingi hädise ühte esiratast vilistava jaapani auto.

Mõtle kõigepealt läbi, kas tahad:
Sõita ?
Ehitada ?
Võistelda ?
Ise teha ?
Töö sisse osta ?

Trei siis seda kolbi
Pilt

Tervitades
ahti123
Postitusi: 5
Liitunud: 10.02.2016 18:05

Re: gdi carisma

Postitus Postitas ahti123 »

Tänud info eest kõigile. Hetkeks kolle valmis. Ootab paigaldust. Õlituse mure lahendatud ning nüüd vaja veel nipet näpet torud põlved parajaks teha ja siis saab alustada. Enne kõikke teeb kerge kaane remondi kuna üks tõukur tiksab. Eks vaatame mis porno kokku tuleb :-D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: gdi carisma

Postitus Postitas jeff01 »

ahti123 kirjutas:Tänud info eest kõigile. Hetkeks kolle valmis. Ootab paigaldust. Õlituse mure lahendatud ning nüüd vaja veel nipet näpet torud põlved parajaks teha ja siis saab alustada. Enne kõikke teeb kerge kaane remondi kuna üks tõukur tiksab. Eks vaatame mis porno kokku tuleb :-D
Eelmist postitust lihtsalt väldid?
105kwselt võetud turbo kasutamist 92kw võimsamaks ehitamisel on kah veidi vale.
Olen miski vana 1,5 või 1,6 mitsu mootori selle turboga seadistanud ja mälu järgi oli selle lagi alla 130kw sest sisselaske temp oli juba 50+
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta