
Kust oleks võimalik kiirelt uut transistorit tellida?
http://www.oomipood.ee/product/tme_irfp ... P350%20FET" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellised sobiks?
Ma pigem arvan, et ei sobi sest lasin ühel elektroonikul kunagi 3-4 kivi koodide järgi otsida võimalikke analooge kuid oomipoe valikust ta ei leidnud....ja ei tea, et keegi ka neid eestist ostaks.mmadis kirjutas:Süütekivi ära põlenud
Kust oleks võimalik kiirelt uut transistorit tellida?
http://www.oomipood.ee/product/tme_irfp ... P350%20FET" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellised sobiks?
80mm DP ei jää midagi segama, see ju veidi üle 3" ja see on täiesti normaalne selle jõuga.soonikx kirjutas:Turbokas. 2.8L R6. 550hp
Kui segavaks jääb kui turbost minna välja 80mm downpipega ning põhja alla jõudes minna üle kahele torule lõpuni välja.
Auto madal ning sillast ka väga raske minna mööda 80mm toruga.
Ja ölitamiselerxx kirjutas:Kui suur tähtsus on kolvi õlipihustitel? Mõtlen neid mis ploki küljes ja pihustavad altpoolt vastu kolbi, kasutatakse vist põhiliselt kolvi jahutuse eesmärgil?
Nad vist ikka suht tähtsad kolvigruppi säilimisel.erxx kirjutas:Kui suur tähtsus on kolvi õlipihustitel? Mõtlen neid mis ploki küljes ja pihustavad altpoolt vastu kolbi, kasutatakse vist põhiliselt kolvi jahutuse eesmärgil?
ftmotiv kirjutas:Tere
ühest teisest keskkonnast ja teemast ajendatuna tahaksin küsida teadjamate meeste käest taolise cooleri lahenduse ja selle seaduslikkuse kohta.
Kas pildil oleva cooleriga tekib TÜV'le minnes probleeme? Kuidas üldse suhtutakse järelturu coolerite paigaldusse TÜV'is?
Ise olen aru saanud, et kui ta mahub Sul ilusti põrkeraua taha ja auto välimus on võimalikult originaalilähedane (s.t põrkerauas alles udutuled ja/või võred), siis probleemi ei teki. Või ma eksin?
Kuidas on põrkerauaavadest väljaulatuvate osadega ehk põlvedega? Stangest eemale nad ju ei ulatu, s.t et auto pikkus sellest ei muutu. Samuti puudub oht kaasliiklejatele.
Sai natuke palju küsimusi ja võib olla vähe lollid, kuid endal selliste asjadega seni kogemus puudub. Linnaliikluses olen selliselt ehitatud autosi näinud küll ja veel ning pole ka näinud/kuulnud, et miilits kedagi seetõtu kotiks. Rohkem huvitab see TÜVi teema. Äkki keegi oskab kommenteerida, kellel vastav kogemus olemas.
Kood 702. Üldnõuded toitesüsteemile
Nõuded:
1) mootorsõiduki toitesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule.
Erandina võib mootorsõiduki toitesüsteemi muuta õhu sissevõtu avast kuni õhufiltrini
(kaasa arvatud);
Kuna sisselaske juures mingeid direktiivi vastavusi ei nõuta, siis saan aru et sisuliselt võib siibrile hiina koonuka klambriga otsa pista ja ülevaatusel on kõik okei?rosco kirjutas:Segusiibrist kuni õhufiltri kopsikuni (ka.) võib muuta.
Kood 702. Üldnõuded toitesüsteemile
Nõuded:
1) mootorsõiduki toitesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule.
Erandina võib mootorsõiduki toitesüsteemi muuta õhu sissevõtu avast kuni õhufiltrini
(kaasa arvatud);
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/12 ... parand.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kood 702, lõige 1
Ma arvan samuti, et seaduselooja on tegelikult silmas pidanud sissevõtu ava kuskilt kapoti servast kuni filtrini (k.a). Filtrist edasi enam seaduse järgi muuta ei tohi. Ehk koonuse võid panna stock filtri asemele, aga kui peaks juba enne segusiibrit olevaid lõdvikuid muuta, siis justkui ei tohiks.erxx kirjutas:Aga kui seadust uuesti lugeda, siis mis on õhu sissevõtu ava? Äkki on mõeldud õhufiltri kopsiku sissevõtu ava, avast kuni filtrini tuleb mulle esimese hooga pähe kohe maasturite snorkel, äkki hoopis selles kontekstis muudatus tehtud.