Tahaks panna vr6 mootorile turbo ! Nimelt mida peaksin arvestama,kui tahan turbot pananna
K:VR6 mootorile turbo
-
GhostRider
- Postitusi: 21
- Liitunud: 16.04.2006 22:16
- Asukoht: Tallinn
K:VR6 mootorile turbo
Küsiksin tarkadelt nõu
Tahaks panna vr6 mootorile turbo ! Nimelt mida peaksin arvestama,kui tahan turbot pananna

Tahaks panna vr6 mootorile turbo ! Nimelt mida peaksin arvestama,kui tahan turbot pananna
Alpina
-
GhostRider
- Postitusi: 21
- Liitunud: 16.04.2006 22:16
- Asukoht: Tallinn
Teha oskan iseMiq kirjutas: ning kui sa ise midagi teha ei oska siis läheb see kalliks.
Aga sooviksin teada kuidas mootor peab vastu originaal juppidega,kui mitme hp-ni originaalis ? olen kuulnud et originaal mootor peab vastu kuni 400hp ja siis peab hakkama mootori sisu vahetama,kas see vastab tõele ? Ise oleks plaanis esialgu hakkata sõitma 1.5 rõhul ?
Alpina
EI jää küll eriti muljet, et ise teha oskad, kui plaanid stock sisuga 1.5bar sõitma hakata 
Turbotamise puhul räägime ikka ülerõhust, mitte normaalrõhust+ülerõhust.
Vr6-el on surveaste ka tiba kõrge lihtsalt turbo selga viskamiseks (10.0)
Inimesed, lugege kõigepealt turbotamise kohta kirjandusest ja internetist, sellest on siin küll juttu olnud!
Turbotamise puhul räägime ikka ülerõhust, mitte normaalrõhust+ülerõhust.
Vr6-el on surveaste ka tiba kõrge lihtsalt turbo selga viskamiseks (10.0)
Inimesed, lugege kõigepealt turbotamise kohta kirjandusest ja internetist, sellest on siin küll juttu olnud!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
põhimõtteliselt on nii, et kui keegi tuleb siia küsima a'la: "Nimelt mida peaksin arvestama,kui tahan turbot pananna?", mis sisuliselt tähendab, et talle tuleb absoluutselt kõik selgeks teha, algusest-lõpuni. Mina selliste küsimuste esitajates ehitajaid ei näe. See kes on ehitaja, see tuleb mõne spetsiifilisema küsimusega või küsib lihtsalt arvamust, nõu.
Neid kes tulevad "aabitsat" küsima, neid on lihtsam ära hirmutada, et väga kallis on :D - tegelikult on ka.
Neid kes tulevad "aabitsat" küsima, neid on lihtsam ära hirmutada, et väga kallis on :D - tegelikult on ka.
Lisaks veel, et palun ärge ikka päris PORNOGRAAFIAT ka tehke.
Paari projekti nähtud, mis nagu eriti asja lähemalt uurima küll ei pannud, kuna asjad olid ikka väga prostalt tehtud.
Jah rotikas on ka äge aga igal asjal on siiski piirid.
Tihtipeale kaasnevad ka sellises stiilis projektidega hulgem probleeme.
Paari projekti nähtud, mis nagu eriti asja lähemalt uurima küll ei pannud, kuna asjad olid ikka väga prostalt tehtud.
Jah rotikas on ka äge aga igal asjal on siiski piirid.
Tihtipeale kaasnevad ka sellises stiilis projektidega hulgem probleeme.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
originaal kolvid kannatavad 400 ja kepsud 450. Aga need on piirid je nendini ma ei soovitaks pürgida. 0.7 bar tootis minul see mootor 280 hj. 1.2 bar peaksid nad T3T4 turbost saama 360 hj. Paksemaid kaanetuhendeid müüakse (u. 300$) mis laseb surveastme 8.5 peale. Sidur on kohe läbi. Muud ei midagi. Mingi aju või chip ka ja ning anna minna.
Rohkem infot minu endise auto kohta ja muuid kommentgaare saad VW Klubi foorumist.
Rohkem infot minu endise auto kohta ja muuid kommentgaare saad VW Klubi foorumist.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
-
GhostRider
- Postitusi: 21
- Liitunud: 16.04.2006 22:16
- Asukoht: Tallinn
Tänud tean nüüd siis millega arvestada !Kpt. Trumm kirjutas:originaal kolvid kannatavad 400 ja kepsud 450. Aga need on piirid je nendini ma ei soovitaks pürgida. 0.7 bar tootis minul see mootor 280 hj. 1.2 bar peaksid nad T3T4 turbost saama 360 hj. Paksemaid kaanetuhendeid müüakse (u. 300$) mis laseb surveastme 8.5 peale. Sidur on kohe läbi. Muud ei midagi. Mingi aju või chip ka ja ning anna minna.
Rohkem infot minu endise auto kohta ja muuid kommentgaare saad VW Klubi foorumist.
M-Tech muide ma mõtlesin ( Oskan ise teha ) selle all et igasuguste keevitamisega ja turbo peale panemisega ma saaks ise hakkama,ühesõnaga turbo peale installimisega.
Aga kuna ma pole varem sellise projektiga kokkupuutunud siis ka küsisin
Kui must jääb esmamulje,et ei jaga neid asju eriti,siis las olla aga plaanis on ikkagi projekt ära teha.
Nii et peace !
Alpina
ei väga hea, kui keevitus aparaati oskad käsitleda ja mehaanika poolega ise hakkama saad - säästad paljugi.
Nüüd siis said teada kui palju mootor välja kannatab, seega jääme ootama, et meile ka räägid kuidas ehitamine minema hakkab.
Ülejäänu ehitamist puudutatava kohta on meil siis suurem osa üld-inf olemas.
edu sulle
Nüüd siis said teada kui palju mootor välja kannatab, seega jääme ootama, et meile ka räägid kuidas ehitamine minema hakkab.
Ülejäänu ehitamist puudutatava kohta on meil siis suurem osa üld-inf olemas.
edu sulle