Samas selle info valguses on juba ilmselt selge, et päris stock ta enam pole, nats on teda ikka kaasa aidatud ja on lisandunud järgmised asjad:
KONI reguleeritavad amortisaatorid
FK KÖNIGSPORT vedrud: 19" Oxigen Conclave valuveljed Focus RS õhuvõtuavad
Lühike käiguvahetus
MTB Friedrich 3" Downpipe
MTB Friedrich 200 Kat
3" Mongoose sportsummuti
Forge BlowOff
Suurem Intercooler
Focus RS sidur ja hooratas
Simoneit Racing Software
360x30mm kettad ja 6-e kolviga brembo sadulad ees ja 330x28mm kettad ja 4-ja kolviga brembod taga
Hetkel pea 300hj ja 490Nm.
Siiani on olnud kõik hobiautod mul tagaveolised. Samas on seda autot väga lihtne neliveoliseks teha ja ilmselt enne järgmist talve see ka tehtud saab.
Mõned pildid kah, selline on ta siis nö suve seades:

Ja selline nö talveseades:



Talve velgedest saavad ühtlasi ka raja veljed, sest kevadel venitab neile peale Toyo R888R-id, tegelikult peaks ühe jooksu orig. velgi juurde vaatama suveks, sest orig. meeldib kuidagi rohkem kui see nö suveratas.
Päris huvitav mod. on ka see, et salongist saab summuti vabamaks keerata kui kihutamiseks läheb


Kuna pidurid said head siis nüüd tuleb vaikselt hakata mõtlema sellele, et hoo ülesse kah saaks
