BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: BMW 318 e36
Täpselt nii ongi. On väga palju kokkupuuteid olnud selliste asjapulkadega, kes kodus p6lveotsas teevad "mingi" asja valmis, ning siis l6puks viiakse ikka töökotta pädevamate vendade juurde. Kuna kohe alguses oli ju seda raske teha.
Negatiivsusest on asi kaugel. Pigem prooviks suunata v6i siis mingitki n6u anda, mis ja kus on midagi valesti. Iseasi kas see ka vastu v6etakse.
Stock mootoriga s6idab yldjuhul kordades kauem ja kaugemale, kui kuuri all ära "timmitud" mootor. Ning kindlasti kulub ka selleks vähem raha, eriti kui seda ei kasva puuotsas.
Miks sa nii pöördesse läksid, kui p6hiline on mootori jaoks olemas? Siis pole ju probleeme ka pilte nendest asjadest ja tööetappidest teha (kui käsi t6useb pintseltatud vidinate pildistamiseks).
Muud midagi, kui j6udu ja jaksu.
Negatiivsusest on asi kaugel. Pigem prooviks suunata v6i siis mingitki n6u anda, mis ja kus on midagi valesti. Iseasi kas see ka vastu v6etakse.
Stock mootoriga s6idab yldjuhul kordades kauem ja kaugemale, kui kuuri all ära "timmitud" mootor. Ning kindlasti kulub ka selleks vähem raha, eriti kui seda ei kasva puuotsas.
Miks sa nii pöördesse läksid, kui p6hiline on mootori jaoks olemas? Siis pole ju probleeme ka pilte nendest asjadest ja tööetappidest teha (kui käsi t6useb pintseltatud vidinate pildistamiseks).
Muud midagi, kui j6udu ja jaksu.
Re: BMW 318 e36
Pole absoluutselt pöördes
Liiga kaua netimaailmas ringi rändand, et iga lause peale ära kammida.
Samas ei saa ka sellest põlveotsas ja kuuris tegemise jutust aru, et kust see tuleb.. jutt kisub natukene kiiva ära juba kuna see arutelu algas sepissisu puudumisest.
Ma saan aru kõigest sellest suunamise jutust jne, ma olen tänulik nii Sulle kui kõigile teistele kes mind aidata tahavad, aga ühtlasi võiks ka lugeda mida ma kirjutan. Mul ei ole vajadust sepissisu järgi praegu, ma ei taha seda. Iga asi ju omal ajal.
See hetkel mul viies mootor mida turbotan, kõik on peale eelmise 1.8 olid tehtud täiesti pohhuilt harjutamise jaoks, funnimise eesmärgiga mootor laiali lasta ja ükski nendest pole veel liigse jõu pärast kepsu kõveraks ega kolbi sulama saanud.. natuke alahindavad inimesed originaalsisuga mootoreid.
Probleemi polegi asjade pildistamisel ja pintseldatud asju ma ka tõesti ei tea kus näed... aga pole nendest stock kepsudest või kolbidest eriti pildistada midagi, eelmine mootor sai piisavalt üles jäädvustatud

Samas ei saa ka sellest põlveotsas ja kuuris tegemise jutust aru, et kust see tuleb.. jutt kisub natukene kiiva ära juba kuna see arutelu algas sepissisu puudumisest.
Ma saan aru kõigest sellest suunamise jutust jne, ma olen tänulik nii Sulle kui kõigile teistele kes mind aidata tahavad, aga ühtlasi võiks ka lugeda mida ma kirjutan. Mul ei ole vajadust sepissisu järgi praegu, ma ei taha seda. Iga asi ju omal ajal.
See hetkel mul viies mootor mida turbotan, kõik on peale eelmise 1.8 olid tehtud täiesti pohhuilt harjutamise jaoks, funnimise eesmärgiga mootor laiali lasta ja ükski nendest pole veel liigse jõu pärast kepsu kõveraks ega kolbi sulama saanud.. natuke alahindavad inimesed originaalsisuga mootoreid.
Probleemi polegi asjade pildistamisel ja pintseldatud asju ma ka tõesti ei tea kus näed... aga pole nendest stock kepsudest või kolbidest eriti pildistada midagi, eelmine mootor sai piisavalt üles jäädvustatud

Re: BMW 318 e36
Olen siiani ise ka ainult stock sisuga turbomootoreid ehitanud ja ei teadnud, et see on vale ja, et peale esimest mootorit peab kohe hakkama sepissisu jaoks raha koguma
Minu eesmärk ei ole kunagi olnud mootori valmissaamine, vaid just selle protsessi käigus õppimine ja asjade katsetamine, samamoodi nagu paljudel teistel.
Selles see asja lõbu ongi, et midagi oma kätega valmistada, mitte, et teha kodumaa parim ja võimsaim võidusõidumootor. Ja pole siin ilmselt kellegil eesmärgiks tehastega kestvuse alal võistelda.
Ja btw mismoodi veel siis saab õppida, kui mitte kodus ja põlveotsas alustades? Enamusel ei ole seda võimalust, et omada korraliku sisustusega garaazi juba maast madalast, ning tuleb ise huvi tekkides seda hakata looma.

Minu eesmärk ei ole kunagi olnud mootori valmissaamine, vaid just selle protsessi käigus õppimine ja asjade katsetamine, samamoodi nagu paljudel teistel.
Selles see asja lõbu ongi, et midagi oma kätega valmistada, mitte, et teha kodumaa parim ja võimsaim võidusõidumootor. Ja pole siin ilmselt kellegil eesmärgiks tehastega kestvuse alal võistelda.
Ja btw mismoodi veel siis saab õppida, kui mitte kodus ja põlveotsas alustades? Enamusel ei ole seda võimalust, et omada korraliku sisustusega garaazi juba maast madalast, ning tuleb ise huvi tekkides seda hakata looma.
Re: BMW 318 e36
Minumeelest on päris tore teada saada mis jõu või boosti pealt kepsud painduvad ja plokist välja tulevad. Stock kolviga ei juhtu midagi ....ja kui juhtub oli seade sitt, küünal kuum või kaanel/quenchil miskid vead aga selle vastu ei aita ei sepiskolb ega ka miski muu. Kui seal midagi analoogset mis m50nes siis mina seaks targetiks 400hp ja pushiks nii kaua kuni see käes.
Kui see käes on piisavalt põhjust rusikaga vastu rinda lüüa ja on piisavalt kogemusi, et ka korralik asi ehitada. 


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 318 e36
Niipalju kui netiavarustest silma on jäänud, siis peaks olema sama 135mm keps ja 84mm kolb mis m50nes 

Re: BMW 318 e36
M50nega samad tükid sees jah.
Re: BMW 318 e36
Kas 1.8l mitte 138mm keps ei ole.
Re: BMW 318 e36
Mälu vedas veidi alt ehk siis tegu ikka 140mm kepsudega
Siin lihtsalt huvipärast nt võrdlus m40b16 ja m43b18 kepsu vahel

Parempoolne siis m43 oma ja need ühtlasi ka siia mootorisse sisse läksid. M40b18 omasid võrdluseks kõrvale polnud võtta,aga mõned kuud tagasi võrreldes olid m43 omad ka nendest veidi tummisemad.
Ühesõnaga tegelikult ongi see, et kui tuleb see moment kus keps alla annab, siis tuleb edasi mõelda. Milleks praegu oma pead sellega vaevata? :D

Siin lihtsalt huvipärast nt võrdlus m40b16 ja m43b18 kepsu vahel

Parempoolne siis m43 oma ja need ühtlasi ka siia mootorisse sisse läksid. M40b18 omasid võrdluseks kõrvale polnud võtta,aga mõned kuud tagasi võrreldes olid m43 omad ka nendest veidi tummisemad.
Ühesõnaga tegelikult ongi see, et kui tuleb see moment kus keps alla annab, siis tuleb edasi mõelda. Milleks praegu oma pead sellega vaevata? :D
Re: BMW 318 e36
m50 nonvanos 135mm keps+kolb sobiks sulle siia asenduseks ja on ühtlasi kõige tugevamad tükid üldse m50/m52/m42/m40/m43 mootorite valikust
e36 compact 2jz
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 01.12.2013 15:58
Re: BMW 318 e36
See võrdlus pilt sul veidike vale ? Lammutades m40 nii b16 kui b18 olen saanud kätte sellised kepsud nagu sul paremal.
Re: BMW 318 e36
Vot ei tea, kindlalt tulnud m40b16st too keps, ise võtsin välja
Huvitaval kombel ka m43b19'st tuli peaaegu sama peenike keps välja.

Huvitaval kombel ka m43b19'st tuli peaaegu sama peenike keps välja.
Re: BMW 318 e36
m50 nonvanos kõverdus 40superi all 1.8 bariga kuid ilmselt oli ka deto sest 630cc pihustid said märkamatult otsa ehk erilist varu ei jääks aga 100heppa purk teevad ära küll kui vaja
Kõveraks sai kõik 6tk ja igas võimalikus suunas aga olenemata sellest, et starter ei jõudnud enam vedada ei tahtnud nad mitte plokist välja tulla ja mootorit ära lõhkuda. :D

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 318 e36
Lõpuks võtsin end jälle kokku ja puhastasin ning sooveldasin klapid ära ja ladusin kaane kokku.
Kaas küll igatpidi puhastatud kuid naljapärast tõmbasin hõbedast kuumakindlat spreid peale ja nüüd näeb asi välja nagu tutikas
Pilti ei hakka praegu panema kuna muidu aind ilusatest värvilistest juppidest pildid ja sisust ei midagi
Kaas küll igatpidi puhastatud kuid naljapärast tõmbasin hõbedast kuumakindlat spreid peale ja nüüd näeb asi välja nagu tutikas

Pilti ei hakka praegu panema kuna muidu aind ilusatest värvilistest juppidest pildid ja sisust ei midagi

Re: BMW 318 e36
Veidike jälle nokitsetud. Vahelduseks väike pildiseeria mootorikäppade valmimisest
Päris algmaterjalist pilti pole aga eks ilmselt igaüks kujutab ise ette tavalist roostevaba toru ja 4mm raudplaati







Ning seejärel tõstsin mootori ka kapotialla ära

Lisaks vedasin ka akujuhtme ära lõpuks.. saab selle kauaplaanitud asja tehtud ehk siis aku pagassi :D

Päris algmaterjalist pilti pole aga eks ilmselt igaüks kujutab ise ette tavalist roostevaba toru ja 4mm raudplaati








Ning seejärel tõstsin mootori ka kapotialla ära


Lisaks vedasin ka akujuhtme ära lõpuks.. saab selle kauaplaanitud asja tehtud ehk siis aku pagassi :D