Juba pikemat aega möllan Garrett gt1749v turboga bemariga, millel turborõhk tõuseb aeglaselt. Tegemist 320d'ga ja turbo on arvatavasti mingi nurga taga taastatud jupp.
Kui 1500 pöörde juures 3. käiguga gaas põhja lükata, hüppab nõutud rõhk arvutiga vaadates kohe 2550mbar absoluutse rõhuni, reaalne rõhk aga tõuseb 3-4 sekundit kuni jõuab nõutu lähedale (aga päris nõutut ei saavuta

Paar nädalat tagasi sain soovituse keerata turbol olevat stopperkruvi väljapoole ja kui seda tegin, läkski asi sutsu paremaks, aga pole ikka veel päris see. Samas ei tahaks riskida sellega, et geomeetria liiga kinniseks keeran ja väljalaske rõhud lakke lähevad.
Ehk siis küsimus: umbes palju seda kruvi keerata tuleks ilma et riskiks asja päris ära rikkuda? Kas on mingit spets testimise viisi, et leida õige asend?
Panen ka videod laivis lindistatud rõhust ja õhukogusest. Esimene siis enne stopperkruvi lühendamist:
https://www.youtube.com/watch?v=0OyigwJssHo
Ja teine siis peale kruvi ~1 tiiru võrra välja keeramist:
https://www.youtube.com/watch?v=9mZ7JpZQurk
Mõlemad videod siis 3. käigul 1500-3000rpm
Tänud kaasamõtlejatele
