Silikoon/kummi lõdvikud

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Silikoon/kummi lõdvikud

Postitus Postitas Ragnar »

Niisiis küsimus laiale ringile. Kustkohast ostsid sina enda autole näiteks cooleri jaoks lõdvikud ? Eelkõige huvitavad mind 90* põlvega lõdvikud, laos sees ilmselt meie tuuning poodides neid eriti ei ole ja hind on pealegi mõttetult kirves. Polegi tähtis, et nad ala siliconhoses.com omad oleks, põhiline, et oma töö ära teeksid. Panter rääkis midagi mingist rekka poodidest kus äkki võiks olla ? Teab äkki keegi täpsemalt kust võiks saada 2.5'' 90* nurgaga lõdvikuid.

Ragnar
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ringo
Postitusi: 145
Liitunud: 27.11.2004 3:18

Postitus Postitas Ringo »

Kohe Hüdroscandi kõrval on pood mis tegeleb suuremate autode varuosadega. Kas sealt ka sina endale vajaliku saad seda ei oska öelda.
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Tuuningufirmade silikoonlõdvikud on küll mõtetult kallid. Ja kas neist üldse mingit kasu on peale ilusama värvi, võrreldes kummilõdvikutega?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

siliconhouses või mitte... sul vaja et 1,8bar rõhu juures sul see 90 kraadi lõdvik oma vormi säilitaks mitte ei hakkaks silmnähtavalt kuju moondama. need odavad lõdvikud mis enamasti kohe saada on ja maksavad 180 eeki ei sobi 90 kraadi lõdviku tööd tegema ;)
Viimati muutis Marko, 25.04.2006 16:08, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kõige kergem lahendus-pamna RV põlved jalõdvikud panna aint sinna kus on sirge toru... :)
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

ise läksin kergema vastupanu teed ja ostsin samcod, enne seda sai aga ka kohalikul turul rissöörtši tehtud ja silma jäid sellised firmad:
http://www.piperec.ee/Voolikud/p_01_vee.htm#4

http://www.proparts.ee/?cat=148&l=0
andmed on aasta vanad, võib-olla on vahepeal midagi muutunud

oli veel sakus selline firma nagu www.morek.ee aga nüüd posti tehes vaatasin,et neil tootekataloogis enam pole voolikuid :cry: kindlam oleks helistada ja küsida
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

igasuguste lambi voolikutega tuleb selline probleem, et kui rõhk on piisavalt kõrge, ütleme mingi 1,5 ja edasi ja mootor/turbo on korralikult soe, siis need voolikud lihtsalt ei seisa enam klambri all kinni. Kumm on selline paha asi, mis soojaga laseb ennast deformeeruda ja lipsab isegi üle randi.

Pilt

mul oli a-la selliste klambritega (ainus vahe, et mul oli veel kahelt poolt poltidega klamber (kunagi headel aegadel sai neid db-hp'st) ja randiga 2,5" toru ja kummi lõdvik pani ca 1 bari peal juba jeed.... :roll:

ma ei ütle, et ostke neid kalleid silikoone, ma ise kasutan enamjaolt mingeid imelikke kaproniga segamini valatud lõdvikuid. paar kummi oma on ka - päris tihti toovad roppe sõnu suule.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

nii, mina ostsin siis 65mm 90* kummilõdvikud E.T.V.A varuosade poest, seesamune mis kohe hydroscandi kõrval on. eks näis kas nad peavad või ei pea. 1.5bar'i rõhku oleks minu turbo ja setupi puhul ka lagi ja ma eriti ei usu, et nad lahti hakkavad lööma kui normaalsete klambritega korralikult kinni panna.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

jah... ma tahtsin ka peale simest nädalat omale korralikke 2 poolseid poltidega klambreid juurde osta, aga ivar ütles, et neid ei tellita enam, sest tavalised (sisse lõigatud avadega) peavad sama palju...... kõndisin karp lahti poest minema lihtsalt. Pole mujal veel müügil näinud neid ka. Kui keegi on, andke teada
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Fos vata nüüd neid klambreid ja mõtle kui palju saaks seda kinni keerata enne kui kinnituspoldi kruvi puru läheb ?
asi selles et see klamber on niivõrd lai et ta ei võta korralikult kõvasti enivei kinni. Kummilõdvik igasugune tahab ülepingutamist saada sellise klambriga eriti. Silikoniga see teema et ta küll kallis aga igasugune jama puudub tulevikus.
Praktika on näidanud et igast sellised klambrid on alati kurjajuur olnud ja kõige töökindlam on lihtlabane ABA tavaline klamber.
Need poltidega on jah ilusad aga enamus pakutavaid sellist kollast karva on aastaga roostes ja koledad meie kliimas. ja kui kasutada tavalist voolikuklambrit siis iga kord kui lahti võtad siis kohe uus asemele nagu ikka.
Ja kui ikka ei saa siis max boostis, mis peaks pähe õpitud juba olema oli ilus illustratsioon kuidas 2 toru lisaks voolikuühendusele ka liigendiga omavahel seoti.
'

edit:

ahjaa, tasuks kiigata kogu seda voolikute ja klambrite majandust igast kaatrite ja muude väiksemate meresõidukite juures, seal pole võimalust et kui puru läheb või alla annab jalutad edasi või tellid takso.
hinnad seal vähe teised aga kes se ikka tahaks mõne sellises kohas kokkuhoitud asjaga keset merd triivida
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Hylas kirjutas:Fos vata nüüd neid klambreid ja mõtle kui palju saaks seda kinni keerata enne kui kinnituspoldi kruvi puru läheb ?
eee.. misasssja? seda peab ikka eriti mõistuseta keerama, kui selle puruks keerad.... tavalist klambrit on ju 10x kergem üle keerata... ei saa arugi, kas läheb veel kinni, või läheb kohe üle. Päris vähe kirund neid krdi nikastusi.

kui ma iga kord, kui klambri lahti keeran sinna uue panen, siis mul vist söögiraha enam ei jäägi :)

lai klamber on minu seisukohast just vajalik, kuna mul on enamus torudest ilma randita ( va throttle body ja cooleri sendnd/väljund). Kui juba max boosti mainisid, siis peaksid aru saama ka, mix mul rante pole, vaid on karestatud pinnad. mida ma siis selle peenikese klambriga peale hakkan?
paralleelseid vitsasi igale poole ei ole võimalik ka panna... mul on kapoti alune mega kitsas ja nendega on lahti võtmine väga aeganõudev.

pulli pärast võiksid nm võtmega proovida, kui palju peenike klamber kannatab peale pingutada ja kui palju see kuuskant poltidega lai.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

FOS ma küsin ühe korra ja seda ainult ühe korra !
mitu turbokonega autot sa ehitanud oled, kui vana sa oled ja palju sul selles valdkonnas kogemust on ?
Igas teemas liigapalju möla koguaeg.

ma ei viitsinud priva kirjutada kui tahad võid vastata mulle kuhu tahad.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=36

tõesti tihti viskab kopa ette lugeda kuidas inimesed omavahel vaidlevad

sorry OT
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

sry, proovin inimesi aidata ja rääkida, mis kogemused minul mingite asjadega on. Eks iga üks tehku nii nagu ise paremaks peab. Ise olen ehitanud ühe turbo auto (abiks olnud paljudel) ja selle jaoks pole sadat vaja ehitada, et aru saada, milline klamber/lõdvik lahti tuleb, mis mitte. Minu juttu on teemade all võibolla sellepärast rohkem, kui näiteks sinu oma, et ma viitsin vaevaks võtta ja öelda oma seisukoht, millest võib inimesele abi ka olla... niisama vahtimisest ei saa keegi siin targemaks või mis. Ma arvasin, et see on Foorum.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

ok jätkame siis foorumit :

üks asi on ehitada ja tõdeda et jah järgmine päev ta tõesti lahti ei tule, teine asi on kogemus, kuidas nüüd mingi asi ka 2-3a. pärast on.
seal on se vahe kinni.
kui nüüd edasi minna siis arvuta välja mitu ruutmillimeetrit on kitsal vs laial klambril ja vastavalt siis njuutonvõtmega väänama, ikkagi tõded et lai klamber ei suuda niipalju survet ühele klambri ruutmillimeetrile avaldada.

mis puudutab rantidesse siis neid on võimalik ka erinevalt tekitada, nii torule selle randi peale keevitamisel kui ka valtsides, max boost tõi jah selle kujukalt välja valtsimise kohta aga võtame nüüd sellest seisukohast et kui sul on voolikujupp vahel mis punni läheb siis tekib ju mõnus serv hoolimata ikkagi,
teine point, tore on teada et asi nii nagu peab aga paratamatult surutakse õhk ikkagi coolerist läbi kus õhk ei lähe nii sujuvalt kunagi nagu tahaksid sest ideaalset coolerit pole olemas ju, ja sealt ka see et mida siis muretseda rantide ja muu juurdekuuluvaga kui cooleri saab ikkagi sellise nagu kusagil poes on (on võimalik ka teha üsna ideaalilähedast aga pole leidnud veel inimest kes sellist raha ka taskus kannaks), ehk siis pole väga paksu pointi muretseda nende torude paari ühenduse pärast. (selge see et asi ikka nii nagu vaja aga poolt millimeetrit mina lugema ei hakkaks)

üks asi veel, kui asi on kusagil kirjutatud ei ole se tingimata õige.
Vasta