hooratta tasakaalustamine
hooratta tasakaalustamine
kus saaks hooratast tasakaalustada? kergemaks treimisega saan ise hakkama, aga tasakaalustamis võimalust ei ole. keegi võiks mõne kindla telefoninumbri või koha öelda kus saaks. ma vaatasin enam vähem kõik foorumid läbi aga igal pool suht üldine jutt, midagi konkreetset pole kuskil
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Re: hooratta tasakaalustamine
Minu teada Eestis sellega keegi ei tegelegi, jääb üle väga täpselt treida.creese kirjutas:kus saaks hooratast tasakaalustada? kergemaks treimisega saan ise hakkama, aga tasakaalustamis võimalust ei ole. keegi võiks mõne kindla telefoninumbri või koha öelda kus saaks. ma vaatasin enam vähem kõik foorumid läbi aga igal pool suht üldine jutt, midagi konkreetset pole kuskil
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Re: hooratta tasakaalustamine
Kui mõned aastad tagasi enda oma lasin teha, siis töö ja tasakaalustamine tehti Kavoris. Ja creese, Sa ikka tead, mis siis juhtub, kui see sõidu ajal laiali lendab? Nii et treida tasub hoolikalt ja mõistusega (lihtsalt igaks juhuks mainin, kindlasti tead seda isegi).quattromees kirjutas:Minu teada Eestis sellega keegi ei tegelegi, jääb üle väga täpselt treida.
Re: hooratta tasakaalustamine
Räägi siisdevilc kirjutas: Sa ikka tead, mis siis juhtub, kui see sõidu ajal laiali lendab?

Selle pärast on ka www.bhra.ee tehnilistes treeglites sees alljärgnev:
Kiirendusvõistluste tehnilised reeglid 2005.
Leht 4 / 8
5.4 Alla 11 sek manuaalkastiga auto puhul on standardse hooratta ja sidurikorvi kasutamine keelatud. Hooratas ja sidurikorv peavad vastama SFI 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 või 1.5 nõuetele.
5.5 Alla 11 sek auto puhul on vähemalt 6 mm paksune turvamatt kohustuslik. Manuaalkastiga autol peab turvamatt katma kogu sidurikoja, automaatkasiga autol kogu käigukasti.
Kiirendusvõistluste tehnilised reeglid 2005.
Leht 4 / 8
5.4 Alla 11 sek manuaalkastiga auto puhul on standardse hooratta ja sidurikorvi kasutamine keelatud. Hooratas ja sidurikorv peavad vastama SFI 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 või 1.5 nõuetele.
5.5 Alla 11 sek auto puhul on vähemalt 6 mm paksune turvamatt kohustuslik. Manuaalkastiga autol peab turvamatt katma kogu sidurikoja, automaatkasiga autol kogu käigukasti.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
infoks siis teistele nii palju et kavoris on hooratta treimine ja tasakaalustamine umbes 500.-.minu auto hoorattalt aga ei oleks saand midagi kuskilt treida, ainuke varjant oleks olnud freesimine, aga selle hind umbes 2000.- ja seetõttu ka loobusin hooratta kergemaks tegemisest ja ega nad eriti ei soovitanud kah seda, kui autoga just ringrada ei sõida
Muide need BHRA reeglid on küll head ja turvalisust propageerivad, kuid nt Rootsis pole sellelele küll mingeid nõudeid, milline sidurikorv või hooratas su autol olema peab. On vaid see, et peab sidurikoja ümbert tugevdatud olema.
Ja mingi aja pärast peaks Autolehes ilmuma lugu tänavaautost, mis avardab veidi siinsete mootoriehitajate silmaringi
1/4 mile: 8.26s@ 269km/h. Ei mingeid langevarje.
Ja mingi aja pärast peaks Autolehes ilmuma lugu tänavaautost, mis avardab veidi siinsete mootoriehitajate silmaringi

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: hooratta tasakaalustamine
paar aastat tagasi veel töötas , Tartus Riia mnt 20. (pl 58:22:17 IP 26:43:12 ) kinost ~300m viljandi poole ja siis vasakule ees on suur hoov ja hoone tagaküljel on vända lihv ja tasakaalustus firma nimeks oli astromoto küsi kõrval olevast pulbervärvimisest.creese kirjutas:kus saaks hooratast tasakaalustada?
---
http://www.astromoto.ee/ tehakse igast vigureid.
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l