Tere
Mure selline, et äkki oskab keegi soovitada Euroopa piires mõnda korralikku käigukasti ehitajat. Praegu käbi mootor kastist selgelt üle ja oleks vaja kedagi, kes kasti umbes 650 hj kannatavaks ehitaks, jättes seejuures auto tänavakõlbulikuks.
Autoks on Mitsubishi Eclipse 92.a. ja kast W4A33
Tänud
Kristjan
Võidusõidu/tänava käigukastide ehitus
Re: Võidusõidu/tänava käigukastide ehitus
ühe kasti nullist tegemise hind ületab kindlasti kellegi poolt juba väljatöötatud lahenduse hinna.
Kast peab olema ka vaikne ja samsonase otsekastid ei oleks option?
Usun, et odavaim lahendus on leida või sobitada sinna mõni tugevam evo kast.
Kast peab olema ka vaikne ja samsonase otsekastid ei oleks option?
Usun, et odavaim lahendus on leida või sobitada sinna mõni tugevam evo kast.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Võidusõidu/tänava käigukastide ehitus
Millest sa räägid?
Stock auto kast peab sellisele võimsusele väga hästi vastu. Eeldusel et sa täisjõuga ja slikkidega rajalt launche ei lõhu teha.
Tee rebuild, vaheta kõik stock uute vastu ning sõida. Converteri tapab esimesena, kuid seda saab Usa pinnalt ka moditud variandina tellida.
Keskdiffri saab 4-spideri peale lasta teha.
250tkm sõitnud kast lendab muidugi pilpaks ning ei vaheta käike normaalselt.
NB: Ükski Evo kast ei lähe sinna mõistliku raha numbri juures vahele. Evo 1-3 on ammendunud kastid mis raskesti saadavad ning ajale jalgu jäänud.
4-9 omad ei sobi sinna puhtalt juba ehituse poolest (Eclipsel/ Evo 1-3 on mootor juhipool, 4-9 aga kõrvalistujapool).
Stock auto kast peab sellisele võimsusele väga hästi vastu. Eeldusel et sa täisjõuga ja slikkidega rajalt launche ei lõhu teha.
Tee rebuild, vaheta kõik stock uute vastu ning sõida. Converteri tapab esimesena, kuid seda saab Usa pinnalt ka moditud variandina tellida.
Keskdiffri saab 4-spideri peale lasta teha.
250tkm sõitnud kast lendab muidugi pilpaks ning ei vaheta käike normaalselt.
NB: Ükski Evo kast ei lähe sinna mõistliku raha numbri juures vahele. Evo 1-3 on ammendunud kastid mis raskesti saadavad ning ajale jalgu jäänud.
4-9 omad ei sobi sinna puhtalt juba ehituse poolest (Eclipsel/ Evo 1-3 on mootor juhipool, 4-9 aga kõrvalistujapool).
Re: Võidusõidu/tänava käigukastide ehitus
Tegelikult on ka kastis üht-teist moditud:
IPT End Clutch
Forced Four Shift Box Plus
Translab Shift Kit
Kiggly Front Clutches
Kiggly Flexplate
Sinister 8" Core 2 Torque Converter
B&M External Transmission Oil Cooler with Thermal Switch and Fan
Alto PowerPack direct clutch set 108754
Ehk siis ikkagi esmane kahtlus oleks see, et midagi on juhtimises valesti. Hoiab 2 käiku korraga sees või midagi sellist.
Kui Recro'sse saata, siis nemad teevad ta stock'iks tagasi ehk modidest, millest võiks kasu olla, enam seda ei ole. Kas kellelgi on aimu, kus veel korralikult võidaks teha?
IPT End Clutch
Forced Four Shift Box Plus
Translab Shift Kit
Kiggly Front Clutches
Kiggly Flexplate
Sinister 8" Core 2 Torque Converter
B&M External Transmission Oil Cooler with Thermal Switch and Fan
Alto PowerPack direct clutch set 108754
Ehk siis ikkagi esmane kahtlus oleks see, et midagi on juhtimises valesti. Hoiab 2 käiku korraga sees või midagi sellist.
Kui Recro'sse saata, siis nemad teevad ta stock'iks tagasi ehk modidest, millest võiks kasu olla, enam seda ei ole. Kas kellelgi on aimu, kus veel korralikult võidaks teha?
Re: Võidusõidu/tänava käigukastide ehitus
Teema endiselt aktuaalne.
Kas keegi oskab soovitada mõnda kohta Tallinnast 500km raadiuses, kus ikkagi see kast korralikult tööle ja kestma pandaks?
Tahaks kevadeks auto kindlasti sõitma saada.
Kas keegi oskab soovitada mõnda kohta Tallinnast 500km raadiuses, kus ikkagi see kast korralikult tööle ja kestma pandaks?
Tahaks kevadeks auto kindlasti sõitma saada.